Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Κ. Γενιδούνιας στον Alpha : “Δεν λειτουργούν συστήματα ασφαλείας εδώ και 10 χρόνια” ,παράνομο το lock out

Οι Μακεδόνες μηχανοδηγοί,οι πλέον έμπειροι και με μεγάλη αυταπάρνηση.
«Ζητάμε να μπουν σε λειτουργία τα συστήματα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αυτά που έχουμε πληρώσει και έπρεπε να λειτουργούν εδώ και 10 χρόνια», διατρανώνει στον Alpha 96,5 ο  πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης των μηχανοδηγών του ΟΣΕ,
Κώστας Γενιδούνιας, παραπέμποντας στα αίτια του δυστυχήματος στο Άδενδρο με αφορμή τη σημερινή 24ωρη απεργία των μηχανοδηγών.
«Να γίνει πρόσληψη νέων μηχανοδηγών για την αντιμετώπιση της έλλειψης προσωπικού. Είμαστε από τις ελάχιστες περιπτώσεις όπου ακόμη και το ΤΑΙΠΕΔ είπε ότι μηχανοδηγούς έπρεπε να προσλάβουμε χθες», δηλώνει ακολούθως ο κύριος Γενιδούνιας και εξηγεί πως ένας νέος μηχανοδηγός μπορεί να εργαστεί μετά από 12 με 14 μήνες εκπαίδευσης με βάση τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Συγκεκριμένα για τη βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, ο κύριος Γενιδούνιας αναφέρει πως  υπάρχουν μόνο 50 μηχανοδηγοί ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν 130. 
«Συστήματα που έχουμε πληρώσει, είναι εγκατεστημένα στα τραίνα και δεν τα χρησιμοποιούμε, τα οποία ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες που υπάρχουν να γίνει ανθρώπινο λάθος. Αν λειτουργούσαν αυτά τα συστήματα σήμερα δεν θα γινόταν το λάθος στο Άδενδρο,» καταγγέλλει ο πρόεδρος της Π.Ε.Π.Ε, ενώ συμπληρώνει πως τα συστήματα αυτά λειτουργούσαν για ένα διάστημα αλλά σταμάτησε η λειτουργία τους χωρίς να  γνωρίζουν τα αίτια ήδη από το 2007.
Τέλος, ο κύριος Γενιδούνιας χαρακτηρίζει επιθετική και παράνομη τη στάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέναντι στους εργαζομένους να σταματήσει όλα τα δρομολόγια κατά τη διάρκεια της στάσης εργασίας τους προβαίνοντας σε κίνηση ανταπεργίας (lock out), όταν τα αιτήματα «είναι καθαρά ζητήματα τα οποία βοηθούν τον σιδηρόδρομο. Εμείς σε καμία περίπτωση δεν θα αφήναμε το επιβατικό κοινό χωρίς τραίνα» υποστηρίζει.  Μάλιστα διερωτήθηκε αν θα έπρεπε να αναλάβει πρωτοβουλία ο εισαγγελέας με αφορμή την απόφαση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει σε ανταπεργία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου