Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Σωματείου μας με τον κ.Σπίρτζη


Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο συνάντηση του Σωματείου μας με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Ενδεικτική της σημασίας που 
δίνει το Υπουργείο για την συνάντηση υπήρξε και η παρουσία σε αυτήν τόσο του κ.Βούρδα - Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, όσο και του κ. Καραγκούνη Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού.

Στην συζήτηση που έγινε αναλύθηκε η κατάσταση που επικρατεί στον Ελληνικό Σίδηρόδρομο.

Έγινε δεκτή η πρόταση του Σωματείου μας για την σύσταση διετταιρικής επιτροπής που θα παρακολουθεί την κατάσταση και θα απευθύνεται άμεσα στην πολιτική ηγεσία.
Αναλύθηκαν εκτενώς τα προβλήματα που υπάρχουν στην υποδομή και η απάντηση του Υπουργείου ήταν πως γίνονται ενέργειες για την άμεση λειτουργία του GSMR αλλά και την ανάταξη της τηλεδιοίκησης - φωτοσημάτων. Εντύπωση στο Σωματείο μας προκάλεσε η αναφορά του Υπουργού πως η πληροφόρηση που υπάρχει είναι ότι οι μηχανοδηγοί έχουν εκπαιδευτεί στο σύστημα,κάτι που δεν ισχύει.
Για το θέμα των συστημάτων ο κ. Σπίρτζης είπε πως έχει ζητήσει την διεξαγωγή 2 ΕΔΕ για το γιατί δεν λειτουργούν σήμερα τα φωτοσήματα, πότε παραλήφθηκαν τα έργα και αν σε κάποια σημεία θα μπορούσαν να λειτουργούν.
Πρόθεση όλων είναι να τεθούν σε λειτουργία τα συστήματα όπου έργα έχουν παραδοθεί.
Για τις αρχές Ιουλίου έχει προσδιοριστεί η είσοδος της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα, ενώ ενέργειες γίνονται για να δοθεί άμεσα και η σύνδεση του Θριασσίου με την ΠΑΘΕ (Κλειδί Μενίδι) πίεση υπάρχει και για να δοθεί σε λειτουργία η τηλεδιοίκηση μεταξύ Πλατέως - Τχ1.
Εξετάζετε η περίπτωση να τοποθετηθούν βοηθητικές πλατφόρμες σε σημεία που υπάρχουν μόνιμες παρακαμπτήριοι προκειμένου η αποβίβαση των επιβατών στον Προαστιακό να είναι εύκολη και τα iC να διέρχονται στην ευθεία.
Συζητήθηκε το θέμα της εκχόρτωσης της γραμμής (με τον Υπουργό να παρακολουθεί σε video την κατάσταση που επικρατεί), το θέμα με την τοποθέτηση καθρεπτών στον Προαστιακό.
Για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται η απόφαση της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις, χωρίς όμως να είναι ξεκάθαρο πότε, ωστόσο αίσθηση είναι ότι το θέμα θα λυθεί και για ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύντομα.
Για το θέμα των 22 βοηθών μηχανοδηγού, το τελικό κείμενο της Υπουργικής απόφασης είναι στην ΡΑΣ και εντός των ημερών αναμένεται η επίλυση του.
Κοινή πεποίθηση των 2 πλευρών (Υπουργείο - ΠΕΠΕ) είναι ότι συνταξιούχοι ΔΕΝ πρέπει να επανέλθουν στην εργασία στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Υπάρχει ενδιαφέρον απο πολλές εταιρείες για να δραστηριοποιηθούν στην χώρα.
Τέθηκε το θέμα της έλλειψης προσωπικού (με τις προσλήψεις πλέον να γίνονται απο την ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ) αλλά και της επιστροφής των μεταταχθέντων.
Η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα και συμφωνήθηκε να υπάρξει στενότερη συνεργασία το επόμενο διάστημα καθώς πρόθεση όλων είναι να επιλυθούν τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου