Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

H επιστολή της ALE για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο

Λάβαμε κ δημοσιεύουμε την επιστολή της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μηχανοδηγών προς το Σωματείο μας, για το δυστύχημα στο Άδενδρο και την στοχοποίηση των μηχανοδηγών.
Προς τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ , Γενιδούνια Κώστα
Αγαπητέ Κώστα,
καταρχάς απευθύνομαι σε σένα, για να εκφράσω τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη όλων των συναδέλφων των σωματείων της ALE, με αφορμή το τραγικό δυστύχημα, που έλαβε χώρα στην Ελλάδα και στο πλαίσιο του οποίου έχασαν τη ζωή τους
δύο συνάδελφοι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι και ένας επιβάτης. Σε παρακαλώ θερμά να διαβιβάσεις τα συλλυπητήριά μας στους συγγενείς των θυμάτων.
Δυστυχώς βιώνουμε για άλλη μια φορά τις άμεσες συνέπειες της χαλαρής εφαρμογής των προτύπων που πρέπει να ισχύουν για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, προκειμένου να προασπίζεται η ασφάλεια των μετακινήσεων.
Και για άλλη μια φορά είδαμε πώς οι πραγματικά υπεύθυνοι για την τραγωδία της 13ης Μαρτίου βιάστηκαν να επιρρίψουν πλήρως τις ευθύνες για τα τεκταινόμενα στον εργαζόμενο, στην προκειμένη περίπτωση στον μηχανοδηγό.
Όπως γνωρίζεις, πρόσφατα συναντηθήκαμε στη Βαρσοβία, στην τακτική συνεδρίαση του προεδρείου της ALE, και αναλύσαμε εκτενώς τη σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία, όπως προκύπτει από το τέταρτο σιδηροδρομικό πακέτο.
Στα εν λόγω πρότυπα και τις προδιαγραφές περιλαμβάνεται η υποχρέωση να διαθέτει ο σιδηρόδρομος σύστημα διαχείρισης της ασφαλείας, το οποίο αποτελεί το ευρέως αναγνωρισμένο εργαλείο για τον έλεγχο των κινδύνων και πρέπει να λαμβάνει υπόψη και τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους.
Επιπλέον, δίδεται έμφαση στη διαδικασία που αφορά τη διερεύνηση ατυχημάτων: για παράδειγμα, τα ατυχήματα διερευνώνται από τη σκοπιά της ασφαλείας, με στόχο την πρόληψή τους, η διερεύνηση τους πραγματοποιείται από μόνιμο και ανεξάρτητο όργανο, ακούγονται όλες οι πλευρές και ο στόχος της έρευνας δεν είναι σε καμία περίπτωση η επίρριψη ευθυνών.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο ατύχημα, είναι προφανές ότι δεν ήταν σε λειτουργία κανένα απολύτως σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας, προ του ατυχήματος δεν είχαν εκτιμηθεί σωστά οι συνέπειες της κυκλοφορίας των τρένων χωρίς λειτουργούντα συστήματα ασφαλείας, ενώ μετά το ατύχημα δεν τηρήθηκε η ως άνω αναφερθείσα διαδικασία.
Αυτή η συσσώρευση λαθών και παραλείψεων είναι, κατά τη γνώμη μας, απολύτως απαράδεκτη! 
Στηρίζουμε συνεπώς ανεπιφύλακτα την κινητοποίησή σας με αίτημα την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών για εργαζομένους και επιβάτες, και την αποκατάσταση της τιμής των συναδέλφων, στους οποίους επιρρίπτονται δημοσίως και αδίκως όλες οι ευθύνες για τέτοιου είδους ατυχήματα, παρά το γεγονός ότι θα έπρεπε να αποδοθούν στους πραγματικούς υπεύθυνους, που ασκούν πλημμελώς το καθήκον τους, δηλαδή τη διάθεση των απαραίτητων μέσων για την αποφυγή τέτοιων ατυχημάτων.
Τέλος θα ήθελα να επαναλάβω τη δήλωση που έκανα και στην τελευταία συνεδρίαση του Προεδρείου της ALE, δηλαδή ότι τόσο το Προεδρείο όσο και όλα τα μέλη της ALE στηρίζουν ανεπιφύλακτα τις πρωτοβουλίες της ΠΕΠΕ για την καταπολέμηση της απαράδεκτης αυτής κατάστασης, που μπορεί να έχει συνέπειες τόσο τραγικές όσο το ατύχημα στο Άδενδρο.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Juan Jesús García Fraile
Πρόεδρος της ALE


1 σχόλιο:

  1. Το Σωματείο μας για πρώτη φορά στην ιστορία του, βρίσκεται στο επίκεντρο της Ευρωπαϊκής συζήτησης γύρω απο τα θέματα ασφάλειας κυκλοφορίας. Μετά τους Πολωνούς,Ολανδούς, Δανούς, Γερμανούς και Ελβετούς συναδέλφους, η επιστολή της ALE επιβεβαιώνει την σοβαρή δουλειά που κάνουμε σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τα τελευταία 2 χρόνια,αθόρυβα και αποτελεσματικά.
    Το θέμα της Ελλάδας και της κατάστασης της υποδομής θα φτάσει στα γραφεία της Ε.Ε., να είναι πλέον όλοι οι μηχανοδηγοί σίγουροι για αυτό.
    Δεν πρόκειται να ηρεμήσουμε αν δεν αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες σε αυτούς που απαξίωσαν διαχρονικά τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή