Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 27 Ιουνίου 2017

Η ηλεκτροκίνηση μετασχηματίζει τον Προαστιακό της Αθήνας

Αλλάζει διοίκηση και κατεύθυνση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όμως μαζί της αλλάζει και ο Προαστιακός της Αθήνας λόγω έργων. Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η προετοιμασία για την εκκίνηση των ηλεκτροκίνητων δρομολογίων του Προαστιακού Σιδηρόδρομου και το
αμέσως επόμενο διάστημα θα ξαναλειτουργήσει μετά από χρόνια η απευθείας σύνδεση του Σταθμού Λαρίσης με το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος.

Το δρομολόγιο αυτό θα σημάνει την επόμενη μέρα και η διάρκεια του έχει υπολογιστεί σε περίπου 40 λεπτά. Σε αυτό θα υπάρξει και συνέχεια καθώς σε μερικούς μήνες θα λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση και στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα πράγμα που σημαίνει ότι το μεγάλο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί απευθείας με το Αεροδρόμιο της Αθήνας.

Η λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στο αστικό τμήμα της πρωτεύουσας όμως θα φέρει μεγάλες αλλαγές και στα υπόλοιπα δρομολόγια καθώς το Κιάτο θα συνδεθεί απευθείας με την Αθήνα και τον Πειραιά και οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται να μετεπιβιβάζονται στα Άνω Λιόσια.

Αναφορικά με το δρομολόγιο προς Χαλκίδα αυτό θα συνεχίσει να ξεκινά από τον Πειραιά αλλά θα γίνεται πλέον με ηλεκτροκίνητα τρένα.

Αυτό που είναι εξαιρετικά σημαντικό είναι το γεγονός ότι με τα νέα δρομολόγια θα μπορεί επιτέλους να γίνει πύκνωση τρένων στον αστικό τμήμα και ειδικά τις ώρες αιχμής ο Προαστιακός να λειτουργεί με πολύ καλύτερες ροές ενώ θα υπάρξει και μείωση του κόστους από τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας σε σχέση με το diesel που χρησιμοποιείται σήμερα.

Το ενδιαφέρον στρέφεται στο πως σκοπεύει να τα διαχειριστεί όλα αυτά η Ferrovie ως νέα ιδιοκτήτρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και πως θα συνεργαστεί με τον ΟΑΣΑ στο αστικό τμήμα του Προαστιακού, με δεδομένο ότι μία ιδιωτική εταιρεία θα έχει λόγο στις μετακινήσεις επιβατών εντός της πόλης και ο ΟΑΣΑ θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τις νέε δυνατότητες του Προαστιακού για να ανασχεδιάσει ή να καταργήσει δεκάδες λεωφορειακές γραμμές.

Νίκος Καραγιάννης - Ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου