Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Εμφανές το πολιτικό αδιέξοδο της ΑΣΚΕ (ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών)

Διαβάζοντας κάποιος συνάδελφος την ανακοίνωση της ΑΣΚΕ διαπιστώνει εύκολα 2 πράγματα.
Το πρώτο αφορά την
 ταυτότητα του συντάκτη της, που είναι μετά βεβαιότητας παλαιό στέλεχος της ΑΣΚΕ, το πιθανότερο σημερινός συνταξιούχος συνάδελφος.

Το δεύτερο που διαπιστώνει όμως διαβάζοντας το υστερόγραφο,που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το κείμενο,είναι το αδιέξοδο της ΑΣΚΕ.
Η αναφορά στην +ΣυνΕξέλιξη και το πως δημιουργήθηκε είναι τόσο ανιστόρητη (σκόπιμα) όσο και ανακριβής και προφανής σκοπός της είναι η πρώτη προσπάθεια δικαιολόγησης της κοινής καθόδου του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ με την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ.

Είναι ανιστόρητη,γιατί ξεχνά ότι η +ΣυνΕξέλιξη γεννήθηκε το 2015 με την συνένωση 3  παρατάξεων (Εξέλιξη,Δύναμη Έλξης,ΑΚΕ) που είχαν κατέβει στις εκλογές του 2012 αυτόνομα καταλαμβάνοντας  1 έδρα η καθεμιά. Δεν ενώθηκαν το 2015,συνδικαλιστές των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά 3 παρατάξεις που είχαν μάλιστα και κοινό πολιτικό αφήγημα.
Η +ΣυνΕξέλιξη λοιπόν δεν δημιουργήθηκε απο  συνένωση συνδικαλιστών,αλλά παρατάξεων που κατέβηκαν αυτόνομα το 2012 κρίθηκαν και ανέτρεψαν το σκηνικό το 2015.

Πιο ακριβώς είναι το νέο;

Ακόμα χειρότερα για την ΑΣΚΕ, η επίκληση του συντάκτη ότι ο σημερινός Πρόεδρος του Σωματείου μας προήλθε απο την ΠΑΣΚ είναι μεν  ακριβής, ΑΛΛΑ ξεχνά -σκόπιμα-ότι και ο σημερινός γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ επίσης προέρχεται απο την ΠΑΣΚ στην οποία ήταν ενεργό μέλος μέχρι το 2011 τουλάχιστο.
Και μάλιστα απο τα πλέον "απαιτητικά" στελέχη, αφού είχε διατελέσει και μηχανοστασιάρχης στην Προαστιακός ΑΕ το 2004,τότε που οι κρίσεις γίνονταν με "απόλυτα  αντικειμενικό τρόπο". Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζουν οι συνάδελφοι της σειράς αυτής.
Όποιος φυσικά διαβάζει τα σημερινά κείμενα του γραφικού,που σε καμία περίπτωση δεν αφορούν πολιτικές θέσεις,αλλά εμπαθή κριτική,μπορεί να υποθέσει ότι υπήρξε και άμεσος συνεργάτης της ΔΑΚΕ για κάποια περίοδο,αρθρογραφόντας στο blog της και πάλι εναντίον του σημερινού Προέδρου της ΠΕΠΕ.
Ο κόσμος αυτό,λέγεται,το  χει τούμπανο και κάποιοι κρυφό καμάρι.
Αυτό όμως επιβεβαιώνει την θεωρία της ξαναζεσταμένης σούπας, με διαφορετικά υλικά αυτή την φορά.

Στην ουσία

Η ΑΣΚΕ και το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη, σήμερα βρίσκεται σε σοβαρό πολιτικό αδιέξοδο.
Και αυτό γιατί ο γραφικός της εκπρόσωπος θέλει διακαώς να συνεργαστεί με την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ μπας και  αποκτήσει συνδικαλιστικό στασίδι, ενώ η πολιτική θέση της ΑΣΚΕ και η συμπεριφορά του ΠΑΜΕ σε όλα τα συνδικάτα,υπαγορεύει αυτόνομη κάθοδο με ξεκάθαρες πολιτικές θέσεις.
Ο αχταρμάς και το πολιτικό αδιέξοδο της ΑΣΚΕ είναι φανερός σε όλους και τα υστερόγραφα στις ανακοινώσεις της παράταξης,απλά επιβεβαιώνουν τα προφανή.
Προφανή τα οποία θα κληθούν να απαντήσουν τα ιστορικά στελέχη της ΑΣΚΕ που και γνωρίζουν τι συμβαίνει και καταλαβαίνουν πολύ καλά.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών




1 σχόλιο:

  1. ακομα περιμενουμε να ωριμασουν οι συνθηκες και να μας προτεινουν μια εμπρακτη λυση οι συντροφοι εκτος απο θεωρια
    https://www.youtube.com/watch?v=fdV9b5wsJmc

    Αντρέας Πατερούλης του Κώστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή