Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Εκπληρώθηκε και ο τελευταίος όρος της συμφωνίας ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Εκπληρώθηκαν πλέον ΟΛΑ τα άρθρα της συμφωνίας του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται οι 
προσλήψεις των νέων μηχανοδηγών και η σχολή θα ξεκινήσει στις 10 Σεπτεμβρίου, όπως  πληροφορούμαστε.

Η διαδικασία των προσλήψεων είναι πλέον στο τελικό της στάδιο και ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ όλα τα συμφωνηθέντα με το Σωματείο μας τον Δεκέμβριο του 2017.
Η συμφωνία ΠΕΠΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αμφισβητήθηκε απο το συνδικαλιστικό κατεστημένο της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών αλλά και την ΓΣΕΕ, ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ, αφού επικυρώθηκε και απο το Υπουργείο Εργασίας,   προέβλεπε 


  1. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ (Υλοποιήθηκε και με την προσθήκη εσωτερικών μετατάξεων με όριο ηλικίας)_
  2. Την εκπαίδευση των βοηθών μηχανοδηγού (υλοποιήθηκε).
  3. Την επιμόρφωση του προσωπικού έλξης (Υλοποιήθηκε, το σύνολο των συναδέλφων αποκτά την Ευρωπαική άδεια μηχανοδήγησης). Συνεχίζουμε με την προσπάθεια εκπαίδευσης όλου του προσωπικού σε όλο το τροχαίο υλικό. (πχ Λιανοκλάδι- Desiro , Δράμα Η/Α - Desiro)
  4. Την εκπαίδευση του προσωπικού στο νέο τροχαίο υλικό  που θα εισάγει η ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ (3 Έλληνες μηχανοδηγοί μετέβησαν στην Ιταλία για το ER 485 και τα σενάρια για ...Ιταλούς μηχανοδηγούς που θα μιλάνε Ελληνικά έμειναν και αυτά σενάρια).
  5. Οι μηχανοδηγοί που πλέον αιτούνται τα ρεπό τους, τα λαμβάνουν,ανατρέποντας ουσιαστικά όρο του υφιστάμενου Κανονισμού Εργασίας που υποχρέωνε το προσωπικό να εργάζεται αδιάλειπτα.
  6. Οι καλοκαιρινές άδειες φέτος προγραμματίστηκαν ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ έλξης μεταξύ 15 Ιουνίου - 5 Σεπτεμβρίου χωρίς καμία διαφοροποίηση για το αν κάποιος πέρνει τα ρεπό του ή όχι. Μάλιστα σε κάποια μηχανοστάσια (ΜΑΙ) δόθηκαν 2 μέρες παραπάνω σε όλα τα group.Το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετώπισαν περιφερειακά μηχανοστάσια (Λάρισα- Βόλος, Δράμα, Αλεξανδρούπολη, Πάτρα) λόγω της σοβαρής έλλειψης προσωπικού. Το Σωματείο όπου κλήθηκε,παρενέβη για την εκτέλεση των αδειών, όταν διαπιστώθηκε πρόβλημα.Για πρώτη φορά τα τελευταία 15 χρόνια, οι ανεκτέλεστες άδειες προηγούμενου έτους, πληρώθηκαν με προσαύξηση 100%.
  7. Καταβλήθηκε το bonus των 800 Ευρώ σε ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς επί των αμαξοστοιχιών (και χωρίς να υπάρχει διάκριση αν αυτοί εκτελούν ελιγμούς κτλπ)
  8. Έδρα είναι το μηχανοστάσιο τόσο κατά την έναρξη όσο και την λήξη της βάρδιας. Ξεπεράστηκαν οριστικά τα προβλήματα σε περιφερειακό μηχανοστάσιο (Πάτρα) που δεν καταβάλονταν υπερωρίες για την μετάβαση για εργασία στο Κιάτο. ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΕ ουσιαστικά και τυπικά η πλέον αντεργατική ρύθμιση σε βάρος του προσωπικού έλξης τα τελευταία χρόνια, ρύθμιση που μας είχε οδηγήσει στα δικαστήρια με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  9. Η δομή των υπηρεσιών είναι με μέγιστο χρόνο μηχανοδήγησης  στις 5 ώρες και 30 λεπτά ΜΕ διάλλειμα,όπως ακριβώς συνέβαινε στην πραγματικότητα απο το 2010 και ένθεν.
  10. Η παραλαβή και παράδοση των αμαξοστοιχιών ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΗΚΕ με την υπογραφή του Σωματείου μας.
  11. Το Σωματείο ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ενεργά στην διαμόρφωση των κυκλωμάτων εργασίας του προσωπικού με τους τοπικούς αντιπροσώπους να προτείνουν και την ΠΕΠΕ να υλοποιεί σε συνεννόηση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων
Τέλος οι ελιγμοί καταγράφονται σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πλέον επίπεδο και έτσι η ΠΕΠΕ δεν βρίσκεται στην θέση  να διαπραγματεύεται αμοιβές απο μειονεκτική θέση, ενώ ΤΗΡΗΘΗΚΕ στο ακέραιο ο όρος της ΣΣΕ για τον υπολογισμό των ελιγμών.
Οι μειώσεις για το θέμα των ελιγμών  στα Κεντρικά Μηχανοστάσια ήταν μικρές εως ελάχιστες, όπως ελάχιστες ήταν σε σημεία που πραγματοποιούνται ελιγμοί σε καθημερινή βάση (Παλαιοφάρσαλος) , ενώ σε περιφερειακά μηχανοστάσια που αντιμετώπισαν πρόβλημα (πχ Λιανοκλάδι) η αλλαγή στα κυκλώματα εργασίας ΑΥΞΗΣΕ επιπλέον το εισόδημα των μηχανοδηγών.
Η πραγματικότητα αυτή είναι αντιληπτη απο το σύνολο των μηχανοδηγών που ΔΕΝ τσιμπάνε στα FAKE NEWS των γνωστών γραφικών φαντασιόπληκτων.

Τέλος και όσων αφορά τις συνεχόμενες ημέρες εργασίας, είναι βέβαιο ότι υπήρξαν και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, τα οποία γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπιστούν απο το Σωματείο.
Είναι βέβαιο ότι οι προσλήψεις θα δώσουν ΛΥΣΕΙΣ, ενώ η νέα ΣΣΕ προβλέπει ΣΑΦΕΙΣ αυξήσεις για το προσωπικού έλξης,κάλυψη των προσωπικών διαφορών στην πλειονότητα των περιπτώσεων, καθώς η ΠΕΠΕ διαπραγματεύται απο ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ και σε συνεργασία με την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ το εργασιακό περιβάλλον στην ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Και είναι γεγονός, ότι η πλειοψηφία των μηχανοδηγών χάρη στην ΔΡΑΣΗ της ΠΕΠΕ, δεν έχει αντιληφθεί το πέρασμα στον ιδιωτικό τομέα.
Φυσικά στο οικονομικό πεδίο την αντιλαμβάνεται πλήρως με την καταβολή των δώρων κτλπ ενώ υπάρχει η εκκρεμότητα του υπολογισμού των δευτερευουσών που θα ΚΛΕΙΣΕΙ με την υπογραφή της ΣΣΕ και την αναδρομική της ισχύ απο 4 Αυγούστου.
Και δεν αντιλήφθηκαν το πέρασαμα στον ιδιωτικό τομέα,ΑΦΕΝΟΣ γιατί το Σωματείο μας είχε φροντίσει να κλείσει όλα τα μέτωπα που μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα με την συμφωνία αυτή ΑΦΕΤΕΡΟΥ γιατί οι μηχανοδηγοί είναι απόλυτα επαγγελματίες και αποδεικνύουν με επιχειρήματα την ορθότητα των διεκδικήσεων τους στον νέο ιδιοκτήτη, που έχει την εμπειρία σιδηροδρομικής εταιρείας.

Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να παραμείνουν ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ γύρω απο το Σωματείο μας, ενώ είναι βέβαιο ότι αυτές τις ημέρες ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ γιατί η δράση της ΠΕΠΕ είναι αποτέλεσμα της δικιάς τους συμμετοχής και οργάνωσης.
Η αύξηση της συνδικαλιστικής πυκνότητας , με την είσοδο 70 νέων μελών (προσλήψεις και εσωτερικές μετατάξεις) , αυξάνει την δυναμική του ιστορικού μας Σωματείου.
Το επόμενο διάστημα, θα πραγματοποιηθούν τοπικές συνελεύσεις για την εφόλης συζήτηση των τοπικών προβλημάτων, επί τάπητος είναι η αλλαγή καταστατικού, ενώ στις 30 Αυγούστου θα συνεδριάσει η ΠΕΠΕ για να επικυρώσει το επίσημο κείμενο της ΣΣΕ (αναμένεται τις επόμενες ημέρες).
Με την υπογραφή της ΣΣΕ, επόμενος στόχος της ΠΕΠΕ είναι η επίλυση των ζητημάτων της καθημερινότητας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που επηρεάζουν την προσωπική ζωή των συναδέλφων.
Και εκεί θα γίνει μεγάλη και ειλικρινής συζήτηση με όλο το προσωπικό για να βρεθεί η χρυσή τομή.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου