Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Συνταξιοδοτείται ένας καλός συνάδελφος - φίλος και άριστος μηχανοδηγός

 Συνταξιοδοτείται ο συνάδελφος και φίλος Σίμος Ιορδανίδης, μηχανοδηγός Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης. Στο μήνυμα του αναφέρει : 
Συνάδελφοι σιδηροδρομικοί

Έφτασε το πλήρωμα του χρόνου και για εμένα, 37+ χρόνια με χαρές, λύπες, αγωνίες και προβλήματα. Η καθημερινότητα ενός

μάχιμου μηχανοδηγού, χιλιάδες χιλιόμετρα και νυχτερινές ώρες επί των χειριστηρίων με το μυαλό πάντα στην ασφάλεια επιβατών και τροχαίου υλικού, με την βοήθεια του θεού κατάφερα να περάσω αλώβητος και παρά τις αντιξοότητες του πιο δύσκολου σιδηροδρομικού επαγγέλματος οδήγησα την ζωή μου και παράλληλα τους γύρω μου με σιγουριά και εμπιστοσύνη, μεταδίδοντας αγάπη και γνώσεις που απέκτησα σε πολύ δύσκολες εποχές για το επάγγελμα.

Ελπίζοντας ότι έσπειρα επαγγελματικούς σπόρους, συνεχίζοντας την παράδοση παλαιοτέρων πριν από εμένα,κάποιους τους είδα με χαρά να ανθίζουν όντας κοντά τους και άλλους που θα παρακολουθώ νοερά την πορεία τους από την νέα μου φυσική κατάσταση ως συνταξιούχος μηχανοδηγός,ευελπιστώντας ότι έβαλα και εγώ ένα μικρό λιθαράκι στην εκπαίδευση νέων επαγγελματιών μηχανοδηγών.

Στα χρόνια που πέρασαν γνώρισα την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης φύσης και απέκτησα γνωστούς και πραγματικούς φίλους που όταν χρειάσθηκε ένιωσα την θέρμη της ανθρώπινης αγάπης. Όλα αυτά μου έδωσαν την ώθηση ώστε να συμβάλλω βοηθώντας με τις  μικρές ανθρώπινες δυνάμεις μου σε έναν αέναο αγώνα υπέρ των δικαιωμάτων εργαζόμενων μέσω του σωματείου των μηχανοδηγών, και καταφέραμε όλοι μαζί πολλά, 

Ο αγώνας συνεχίζεται. Εργασθείτε όλοι μαζί δίπλα - δίπλα για την ασφάλεια των κυκλοφορούντων αμαξοστοιχιών.

Με φιλικούς χαιρετισμούς 

Ιορδανίδης Συμεών 


Ευχόμαστε στον φίλο μας και καλό συνάδελφο Σίμο Ιορδανίδη ότι καλύτερο στην νέα φάσης της ζωής του, τον ευχαριστούμε για την συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια και την προσφορά του στα κοινά του Σωματείου μας, το οποίο υπηρέτησε απο θέσεις καίριας συνδικαλιστικής ευθύνης (Μέλος Προεδρείου) . 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου