Δυο νέα έργα που αφορούν σε σιδηροδρομικές υποδομές ενέταξε στο ΕΣΠΑ ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός. Ειδικότερα το έργο:
«Ολοκλήρωση Κατασκευής δυο Κάτω Διαβάσεων στις Θέσεις Σαράγια και Γκαζέλο του Δήμου Τρικκαίων και Κατασκευή Αυτόματου Συστήματος Ισόπεδης Διάβασης (Α.Σ.Ι.Δ.) στη Σιδ/κη Γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα», συνολικού προϋπολογισμού 3.585.450,00 ευρώ, με Δικαιούχο την ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ».
Όπως τόνισε ο κ. Κώστας Αγοραστός: «Με τις δυο αυτές παρεμβάσεις στηρίζουμε στην πράξη το Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο. Πρόκειται για υποδομές απολύτως απαραίτητες για την ασφάλεια των πολιτών και για την αναβάθμιση των μετακινήσεών τους. Με τα έργα αυτά ωφελούνται άμεσα οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της πόλης των Τρικάλων, οι χρήστες της Εθνικής Οδού Τρίκαλα - Καλαμπάκα καθώς και οι χρήστες του σιδηροδρόμου γενικότερα».
Στόχος του έργου είναι αφενός η κατάργηση των υφιστάμενων ισόπεδων διαβάσεων στις θέσεις «Σαράγια» και «Γκαζέλο» και η ασφαλής μετακίνηση πεζών και μικρών οχημάτων. Παράλληλα εξασφαλίζεται η συνέχεια στον πολεοδομικό ιστό και τις εκατέρωθεν της σιδηροδρομικής γραμμής λειτουργίες της πόλης των Τρικάλων, αλλά και η επίτευξη ασφάλειας στη διέλευση των συρμών και των οχημάτων στη διασταύρωση της Εθνικής Οδού Τρικάλων -Καλαμπάκας με τη Σιδηροδρομική Γραμμή Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας.
Αναλυτικότερα, το αντικείμενο του έργου είναι :
Α) η ολοκλήρωση της κατασκευής των Κάτω Διαβάσεων πεζών και μικρών οχημάτων στις θέσεις «Σαράγια» και «Γκαζέλο» του Δήμου Τρικκαίων, στις χιλιομετρικές θέσεις (Χ.Θ.) 57+617 και Χ.Θ. 58+860 της Σιδηροδρομικής Γραμμής Παλαιοφάρσαλος ? Καλαμπάκα, που είχαν μείνει ημιτελείς από την παλαιότερη εγκατεστημένη εργολαβία.
Β) η κατασκευή Αυτόματου Συστήματος Ισόπεδης Διάβασης (ΑΣΙΔ) στη θέση όπου η Εθνική Οδός Τρικάλων ? Καλαμπάκας συναντά τη Σιδηροδρομική Γραμμή Παλαιοφάρσαλου ? Καλαμπάκας.
Ειδικότερα προβλέπονται οι ακόλουθες εργασίες :
1. Για την Κάτω Διάβαση «Σαραγίων»
- Ολοκλήρωση της ανοικτής εκσκαφής του Τεχνικού και των ραμπών εισόδου - εξόδου και Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ)
- Κατασκευή της στεγανολεκάνης και των τοίχων αντιστήριξης
- Κατασκευή του Τεχνικού κάτω από την Σιδηροδρομική Γραμμή και την οδό Βησσαρίωνα
- Απομάκρυνση προγεφυρώματος και αποκατάσταση των Σιδηροδρομικών Γραμμών
- Ράμπες οχημάτων και πεζών
- Ράμπες ΑΜΕΑ και κλιμακοστάσια πεζών
- Οδοποιία του τεχνικού και των εισόδων αυτού.
- Διαμόρφωση περιβάλλοντα χώρου & οδοφωτισμός, Ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες αντλιοστασίων και φωτισμού Κάτω Διαβάσεων
2. Για την Κάτω Διάβαση «Γκαζέλου»
- Καθαίρεση των ελαττωματικά κατασκευασμένων φρεατίων των δύο ανελκυστήρων της Κάτω Διάβασης
- Αντιρρυπαντική βαφή του τεχνικού.
- Τοποθέτηση 2 ανελκυστήρων.
- Ηλεκτροφωτισμός της Κάτω Διάβασης.
- Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου με πλακόστρωση διαδρόμων εισόδου.
3. Κατασκευή Αυτόματου Συστήματος Ισόπεδης Διάβασης (ΑΣΙΔ) στη θέση όπου η Εθνική Οδός Τρικάλων ? Καλαμπάκας συναντά τη Σιδηροδρομική Γραμμή Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας
Σημειώνεται ότι με την έγκριση αυτή του περιφερειάρχη, ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση της πρότασης που υποβλήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. στην Πρόσκληση Κωδικού Θεματικής Προτεραιότητας «16: Σιδηροδρομικό Δίκτυο», του Άξονα Προτεραιότητας 1 «Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Θεσσαλίας» του Ε.Π. «Χωρικής Ενότητας Θεσσαλίας ? Στερεάς Ελλάδας ? Ηπείρου στο Ε.Σ.Π.Α. 2007-2013». Το ανωτέρω έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου