Όταν ο μηχανοδηγός φρενάρει την αμαξοστοιχία, το τρένο έχει την δυνατότητα να διοχετεύει την ενέργεια στο υπέργειο σύστημα ηλεκτροφόρων καλωδίων.
Παράλληλα, τα συγκεκριμένα τρένα παρέχουν συμβουλευτικές πληροφορίες στον οδηγό σχετικά με τη βελτίωση της έλξης, συμβάλλοντας έτσι στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Πρόκειται για τον στόλο των τρένων Desiro που θα συνεχίσει να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό της Μεγάλης Βρετανίας. Ήδη έγινε η νέα παραγγελία.
Είκοσι ακόμη ηλεκτροκίνητοι συρμοί θα προστεθούν στο στόλο των τρένων Desiro της Siemens που χρησιμοποιείται στο περιφερειακό σιδηροδρομικό σύστημα του Ηνωμένου Βασιλείου.
Συγκεκριμένα, οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις London Midland και First TransPennine Express, καθώς και η εταιρεία leasing Angel Trains Ltd. (ATL), ανέθεσαν τη συγκεκριμένη παραγγελία στο Τμήμα Σιδηροδρομικών Συστημάτων της Siemens.
Οι συρμοί που θα παραλάβει η First TransPennine Express προορίζονται για τις υπεραστικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες στην Κεντρική Γραμμή της Δυτικής Ακτής, η οποία συνδέει το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ με το Εδιμβούργο και τη Γλασκώβη.
Οι συρμοί που θα παραλάβει η London Midland θα αξιοποιηθούν για να ενισχυθούν οι υπάρχουσες συγκοινωνιακές υπηρεσίες στο Λονδίνο και σε ολόκληρη την Κεντρική Γραμμή της Δυτικής Ακτής.
Το ύψος της παραγγελίας αγγίζει τα €170 εκατομμύρια και περιλαμβάνει τόσο την παράδοση, όσο και τη συντήρηση των τρένων.
Οι ηλεκτροκίνητοι συρμοί θα ενισχύσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει η London Midland και θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες ντιζελοκίνητους συρμούς της First TransPennine Express.
Η κατασκευή θα πραγματοποιηθεί στη μονάδα παραγωγής τροχαίου υλικού της Siemens στο Κρέφελντ της Γερμανίας, ενώ η παράδοση θα ξεκινήσει στα τέλη του 2013 και θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014.
Στο πλαίσιο της παραγγελίας, η London Midland θα παραλάβει δέκα συρμούς της σειράς 350/3 και η First TransPennine Express δέκα συρμούς της σειράς 305/4.
Και οι δυο σειρές είναι προσαρμοσμένες ακριβώς στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του Βρετανικού σιδηροδρομικού δικτύου (British Rail Class).
Το αμαξοστάσιο της Siemens στο Μάντσεστερ θα στεγάσει τους νέους συρμούς. Η μέγιστη ταχύτητα των συρμών φτάνει τα 110 μίλια την ώρα και η λειτουργία τους γίνεται σε γραμμή εναλλασσόμενου ρεύματος τάσης 25 kV.
Παράλληλα, τα συγκεκριμένα τρένα παρέχουν συμβουλευτικές πληροφορίες στον οδηγό σχετικά με τη βελτίωση της έλξης, συμβάλλοντας έτσι στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Πρόκειται για τον στόλο των τρένων Desiro που θα συνεχίσει να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό της Μεγάλης Βρετανίας. Ήδη έγινε η νέα παραγγελία.
Είκοσι ακόμη ηλεκτροκίνητοι συρμοί θα προστεθούν στο στόλο των τρένων Desiro της Siemens που χρησιμοποιείται στο περιφερειακό σιδηροδρομικό σύστημα του Ηνωμένου Βασιλείου.
Συγκεκριμένα, οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις London Midland και First TransPennine Express, καθώς και η εταιρεία leasing Angel Trains Ltd. (ATL), ανέθεσαν τη συγκεκριμένη παραγγελία στο Τμήμα Σιδηροδρομικών Συστημάτων της Siemens.
Οι συρμοί που θα παραλάβει η First TransPennine Express προορίζονται για τις υπεραστικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες στην Κεντρική Γραμμή της Δυτικής Ακτής, η οποία συνδέει το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ με το Εδιμβούργο και τη Γλασκώβη.
Οι συρμοί που θα παραλάβει η London Midland θα αξιοποιηθούν για να ενισχυθούν οι υπάρχουσες συγκοινωνιακές υπηρεσίες στο Λονδίνο και σε ολόκληρη την Κεντρική Γραμμή της Δυτικής Ακτής.
Το ύψος της παραγγελίας αγγίζει τα €170 εκατομμύρια και περιλαμβάνει τόσο την παράδοση, όσο και τη συντήρηση των τρένων.
Οι ηλεκτροκίνητοι συρμοί θα ενισχύσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει η London Midland και θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες ντιζελοκίνητους συρμούς της First TransPennine Express.
Η κατασκευή θα πραγματοποιηθεί στη μονάδα παραγωγής τροχαίου υλικού της Siemens στο Κρέφελντ της Γερμανίας, ενώ η παράδοση θα ξεκινήσει στα τέλη του 2013 και θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014.
Στο πλαίσιο της παραγγελίας, η London Midland θα παραλάβει δέκα συρμούς της σειράς 350/3 και η First TransPennine Express δέκα συρμούς της σειράς 305/4.
Και οι δυο σειρές είναι προσαρμοσμένες ακριβώς στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του Βρετανικού σιδηροδρομικού δικτύου (British Rail Class).
Το αμαξοστάσιο της Siemens στο Μάντσεστερ θα στεγάσει τους νέους συρμούς. Η μέγιστη ταχύτητα των συρμών φτάνει τα 110 μίλια την ώρα και η λειτουργία τους γίνεται σε γραμμή εναλλασσόμενου ρεύματος τάσης 25 kV.
Είμαι περίεργος αν χιονίζει εκεί που θα δρομολογηθούν....
ΑπάντησηΔιαγραφή