Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

+ ΣυνΕξελιξη : Ως Εδώ!

 Συναδέλφισες , συνάδελφοι

Βρισκόμαστε πλέον ενώπιον των συνεπειών της καταστροφικής πολιτικής που ασκείται στον σιδηρόδρομο την τελευταία περίοδο , που θέτει σε κίνδυνο το μεροκάματο

μας, το οποίο βγάζουμε σε ένα περιβάλλον εργασίας τοξικό και συχνά επικίνδυνο, μέσα σε μία συντονισμένη προσπάθεια μετατόπισης των  ευθυνών  της διάλυσης  στους εργαζόμενους (και πρώτιστα σε εμάς τους μηχανοδηγούς) αντί απόδοσής τους σε όσους έχουν την πραγματική ευθύνη. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τις Διοικήσεις των Εταιρειών και πρωτίστως την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και της πλέον αντισιδηροδρομικής Κυβέρνησης που γνώρισε η χώρα τα τελευταία 50 χρόνια. 

Μετά την Αλεξανδρούπολη, την Ξάνθη, την Δράμα, την Φλώρινα, τις Σέρρες, τον Βόλο, την Καλαμπάκα, την Στυλίδα, στον χάρτη των διαδρομών χωρίς τρένο προστέθηκε και το Αίγιο λόγω έλλειψης τροχαίου υλικού, όπως και το τρενάκι του Πηλίου λόγω αντίστοιχης έλλειψης με τον ΟΣΕ όμως να είναι υπεύθυνος για την συντήρηση των μηχανών σε αυτήν την διαδρομή. 

Την ίδια ώρα η κατάσταση στην υποδομή ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ καθημερινά, με το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα να είναι αυτό της  γραμμής μεταξύ Οινόης – Τιθορέας που  γεμίζει βραδυπορίες λόγω της ελλιπούς συντήρησης της, και της νέας βραδυπορίας σε μήκος 25 ολόκληρων χιλιομέτρων μεταξύ Αιγινίου και Κορινού, που επηρεάζουν επιπλέον τους δρομολογιακούς χρόνους τόσο των IC όσο και του Προαστιακού Θεσσαλονίκης Λάρισας.

Οι μονοδρομήσεις αντί να μειώνονται, πληθαίνουν (στο όνομα της διεξαγωγής των , χωρίς τέλος, έργων) ενώ κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει με ακρίβεια την ολοκλήρωση των έργων φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης.

Την ίδια ώρα , οι επενδύσεις κυριολεκτικά αγνοούνται. 

Και ενώ η παράταξή μας εδώ και 4 χρόνια συνεχώς αναφέρεται στην αναγκαιότητα ΑΓΟΡΑΣ νέου τροχαίου υλικού καθώς από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι οι συμφωνίες και οι εξαγγελίες για τρένα υδρογόνου που θα ερχόντουσαν το…2027 δεν ήταν τίποτα άλλο παρά άλλο ένα επικοινωνιακό σόου κάποιων , δεν έχει αλλάξει κυριολεκτικά τίποτα. 

Τα δύο πρόσφατα περιστατικά με την παραλίγο σύγκρουση και τους καμένους κορμούς , που συνέβησαν σε λιγότερο από 24 ώρες, αποδεικνύουν τα λεγόμενά μας. Και σαν να μην έφθανε αυτό, γινόμαστε ξανά μάρτυρες προσπάθειας υποτίμησης των συμβάντων από επίσημα χείλη, ενώ αποφάσεις που ελήφθησαν και ανακοινώθηκαν για τον καθαρισμό της γραμμής, ΑΝΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ακριβώς την επόμενη μέρα. 

Ήρθε λοιπόν η ώρα να  μπει τέλος στην κοροϊδία και τον εμπαιγμό. 

Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε στάση εργασίας  στις 24/9/24 , μεταξύ 18:00 – 00:00 και

Σε 24ωρη απεργία στις 10/10/24 αλλά και σε επιπλέον 24ωρη απεργία της οποίας η ημερομηνία θα γίνει γνωστή στις επόμενες μέρες. 


Η ασφάλεια εργαζόμενων και επιβατών , μπορεί για κάποιους να είναι άλλο ένα πεδίο επικοινωνιακής διαχείρισης, για εμάς όμως είναι συνώνυμη της επιστροφής μας στο σπίτι.


ΕΩΣ ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου