Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025

18 μήνες (και όχι μόνο) λένε ΨΕΜΜΑΤΑ & σήμερα....

 


18 μήνες έχουν περάσει απο τις καταστροφικές πλημμύρες του Daniel στην περιοχή της Θεσσαλίας. 

18 μήνες τώρα ακούμε

εξαγγελίες για τις ημερομηνίες που ΘΑ ξεκινούσαν και ΘΑ ολοκληρώνονταν τα έργα. 

18 μήνες τώρα τρένα ΔΕΝ έχουμε σε Βόλο, Καλαμπάκα 

18 μήνες τώρα κυκλοφορούν τα τρένα  σε μονή γραμμή μεταξύ Λάρισας - Λιανοκλαδίου.

18 μήνες τώρα προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο .....σιδηρόδρομος προχωράει με ....ευχολόγια και όχι έργα.

18 μήνες τώρα προπαγάνδα που θυμίζει Βόρεια Κορέα και εξαγγελίες επί εξαγγελιών για έργα που ΘΑ ξεκινήσουν αλλά ακόμα τα περιμένουμε! 

Και τώρα τελευταία,  άγριες πολιτικές διώξεις σε όσους είπαν την αλήθεια για τα Τέμπη και οργανωμένη προσπάθεια για να μην "βγαίνει" τίποτα παραέξω. 

ΠΟΤΕ ξανά στο παρελθόν ο σιδηρόδρομος δεν είχε βρεθεί σε τέτοια θέση απαξίωσης και εξευτελισμού ,ενώ το κλίμα στις τάξεις των σιδηροδρομικών θυμίζει την περίοδο 2008- 2012 και την νύχτα των Τεμπών. 

Τίποτα δεν είναι τυχαίο όμως, όλα είναι αποτελέσματα ΕΠΙΛΟΓΩΝ. 

  • Απο τα video που "χάθηκαν" απο τον ΟΣΕ και σήμερα αφειδών αναπτύσσονται θεωρίες για παράνομα φορτία
  • Απο τα ηχητικά που κυκλοφόρησαν μονταρισμένα 18 ώρες μετά το έγκλημα για να καλλιεργηθεί η θεωρία του "μοναδικού ανθρώπινου λάθους". 
  • Απο την ανεξήγητη βιασύνη να μπαζωθεί ο χώρος στα Τέμπη και χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες έρευνες απο τις αρμόδιες αρχές. 
  • Απο τους συνταξιούχους που περιύβριζαν τους νεκρούς μας στα κανάλια καθημερινά και  επέστρεψαν στην δουλειά και κυκλοφορούν στους διαδρόμους προκαλώντας την μνήμη μας.
  • Απο τα μεγαλοστελέχη  που έχουν σοβαρή ευθύνη για τις  καταστροφικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν στο παρελθόν τον σιδηρόδρομο και με αφορμή τα Τέμπη αντί να απολογούνται για αυτές,  έβγαιναν σε podcast μέρα παρά μέρα την περίοδο εκείνη ως τιμητές,  παραπληροφορώντας την κοινή γνώμη.  Επέστρεψαν   και αυτές τις ημέρες ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ  ενώ θα έπρεπε να βγούνε  δημόσια να υπερασπιστούν τον σιδηρόδρομο. Που είναι άραγε. Μάλλον είναι δύσκολο να κρατάς 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη. 
  • Από την εξεταστική της κοροϊδίας, που χαρακτηρίστηκε από τον Πρωθυπουργό, "'άτυχη στιγμή του Κοινοβουλίου", λες και δεν τα έβλεπε, όταν  αποκλείστηκαν κρίσιμοι μάρτυρες και η Ελληνική Κοινωνία είδε κατάματα την προσπάθεια συγκάλυψης των πολιτικών ευθυνών. 
  • Από όλους όσους ήταν προ Τεμπών σε θέσεις ευθύνης και παραμένουν σε αυτές λες και δεν άλλαξε τίποτα και ενώ τους έχουν ασκηθεί διώξεις είτε με  πλημελληματικό είτε με κακουργηματικό χαρακτήρα
  • Από όσους επέστρεψαν "για να πάρουν την ρεβάνς" στοχοποιώντας κλάδους εργαζομένων. Σύντομα θα απολογούνται για τις επιλογές τους. 

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ ΤΟΝ  ΑΝΑΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ.

Και τελικά σήμερα μάθαμε ΕΠΙΣΗΜΑ ότι  το κλείσιμο του σιδηροδρόμου το ζητούσε με εμπιστευτική επιστολή στον κ. Μητσοτάκη,  ο Πρώην Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γραμματίδης.

ΔΕΝ το ζήτησαν  όσοι χυδαία  συκοφαντούν τα κομματόσκυλα επειδή λένε αλήθειες, αλλά το ζήτησε ο ίδιος ο πρώην Πρόεδρος του ΟΣΕ. 

Το στέκι της έλξης - To blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου