Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025

ΟΣΕ : Σκάνδαλο: Την όρισαν υπεύθυνη για νέες προσλήψεις , ενώ κατηγορείται για την πρόσληψη του σταθμάρχη των Τεμπών

Άγνοια δηλώνει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος - Αρνείται ψευδώς ότι ο διαγωνισμός σέρνεται 3 χρόνια

εν έχουν τέλος οι σκανδαλώδεις κινήσεις του ΟΣΕ και του κράτους στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Δύο χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι παραμένουν τραγικά υποστελεχωμένοι, κάτι που έχει
δραματικές συνέπειες στις συνθήκες ασφαλείας, όπως φάνηκε και εκείνη τη μοιραία νύχτα του 2023. Συγκεκριμένα, παρότι το 2023 προβλέπονταν 2.100 οργανικές θέσεις στον ΟΣΕ, δούλευαν λιγότεροι απ’τους μισούς.

Δύο χρόνια μετά, θα περίμενε κανείς, αυτά να τα κενά να έχουν καλυφθεί, όμως η κατάσταση παραμένει κάκιστη, καθώς συνεχίζουν να εργάζονται λιγότεροι απ’τους μισούς και μάλιστα, κάποιοι με ελαστικές σχέσεις εργασίας, το οποίο επίσης διαδραματίζει αρνητικό ρόλο στην ικανότητά τους και στην ασφάλεια του δικτύου. Μάλιστα, ο διαγωνισμός που είχε διεξαχθεί για την πρόσληψη προσωπικού, 3 χρόνια μετά, βρίσκεται ακόμα στον αέρα, με αποτέλεσμα να μην έχουμε μάθει, καν, τους επιτυχόντες. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην επιτροπή αξιολόγησης, συναντούμε κάποια γνωστά πρόσωπα…

Συγκεκριμένα, αν διαβάσει κανείς το έγγραφο στη Διαύγεια, θα δει πως τους νέους σταθμάρχες θα επιλέξει, μεταξύ άλλων, ένα από τα στελέχη που επέλεξαν και τον μοιραίο σταθμάρχη. Ένα από τα μέλη της ολιγομελούς επιτροπής, η κ. Κολιοπούλου κατηγορείται στη δικογραφία των Τεμπών για την παράνομη πρόσληψη του περιβόητου σταθμάρχη παρά την υπέρβαση του ορίου ηλικίας για την μοιραία θέση. Και όμως 2 χρόνια μετά η κ. Κολιοπούλου όχι απλά βρίσκεται σε στελεχιακή θέση, αλλά αποφασίζει και για τις νέες προσλήψεις. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ρωτήθηκε για το θέμα και δήλωσε άγνοια, ενώ αρνήθηκε ψευδώς ότι από το 2022 δεν έχουν βγει ακόμα τα αποτελέσματα.

Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, στην επιτροπή βρίσκεται και ένας εκ των ηγετικών στελεχών της γαλάζιας παράταξης στους σιδηροδρόμους.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης για να αποφύγει τις ευθύνες του, επέλεξε να μετατοπίσει τη συζήτηση, από τα μέτρα ασφαλείας, στον σταθμάρχη. Θα ασχοληθούμε με αυτό το θέμα για πρώτη & πιθανότατα τελευταία φορά, για να αναδείξουμε πως η Νέα Δημοκρατία ακόμα και σε αυτό που επέλεξε επικοινωνιακά ως πρόσφορο πεδιο, προκειμένου να αποπροσανατολίσει, είχε και έχει λερωμένη τη φωλιά της.

Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση

ΧΡ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ: Η επαρκής στελέχωση των σιδηροδρόμων συντελεί στις ασφαλείς μετακινήσεις, είναι αναμφισβήτητο αυτό. Τη νύχτα των Τεμπών, ενώ προβλέπονταν 2.100 οργανικές θέσεις, στον ΟΣΕ δούλευαν λιγότεροι από τους μισούς. Σήμερα, δύο χρόνια μετά, δουλεύουν και πάλι λιγότεροι από τους μισούς. Γιατί η Κυβέρνηση δεν έχει κάνει προσλήψεις;

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Κατ’ αρχάς, να συμφωνήσουμε ότι ήταν υποστελεχωμένος ο ΟΣΕ στα χρόνια της κρίσης. Και ένας από τους λόγους που υπήρχαν πάρα πολλές αδυναμίες γενικά στις μεταφορές, ασχέτως του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, που και αυτό εντάσσεται προφανώς και σε αυτό σίγουρα πρέπει να εντάσσουμε τη συζήτηση για τις διαχρονικές αδυναμίες του Ελληνικού Κράτους, από την πρώτη στιγμή το είπαμε. Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτό, τη ενημέρωση που κάνει  σε τακτά χρονικά διαστήματα και στη  Βουλή και στους δημοσιογράφους το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο κ. Σταϊκούρας, είναι προγραμματισμένες προσλήψεις. Υπάρχει αναλυτική, μάλιστα, παράθεση του χρονοδιαγράμματος και της εξέλιξης των προσλήψεων αυτών. Και θα συμφωνήσω ότι χρειάζονται άτομα, χρειάζεται προσωπικό όλο και πιο εξειδικευμένο. Και μαζί με τα συστήματα ασφαλείας που πλέον έχουν εγκατασταθεί και τις κάμερες που έχουν εγκατασταθεί και μια σειρά από άλλες ενέργειες που έχουν γίνει, σίγουρα ο στόχος είναι να γίνεται όλο και πιο ασφαλής ο σιδηρόδρομος

ΧΡ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ: Το 2022 έγινε ένας διαγωνισμός για πρόσληψη προσωπικού. Γιατί το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν έχει βγάλει ούτε αποτελέσματα;

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Δεν είναι ότι δεν έχει βγάλει αποτελέσματα. Ακολουθείται μία διαδικασία, όπως όλες οι διαδικασίες.  Και μάλιστα το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη, το οποίο αναφέρετε, προφανώς, εσείς ειρωνικά, βλέποντας ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδικασίες πρόσληψης, ήρθε πριν από κάποιους μήνες και άλλαξε τις διαδικασίες πρόσληψης και τον νόμο του Υπουργείου Εσωτερικών, που έχει να κάνει με διαδικασίες πρόσληψης, είτε έχουν να κάνουν με τον ΑΣΕΠ είτε με σε άλλες περιπτώσεις, ούτως ώστε κάποιοι χρόνοι να συντμηθούν και να γίνουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες. Και σας έχω πει πάρα πολλές φορές –  αδυνατείτε να το καταλάβετε – ότι εδώ είναι Ενημέρωση Πολιτικών Συντακτών. Αναλυτική ενημέρωση γίνεται και στη Βουλή, αλλά και από τους καθ’ ύλην αρμόδιους υπουργούς και υφυπουργούς από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Οποιοδήποτε εξειδικευμένο αίτημα έχετε, μπορείτε να το υποβάλλετε εκεί, είτε δι’ ημών, για να σας απαντήσουμε. Αλλά αρνείστε να δείτε τον συνολικό απολογισμό για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Γιατί αν τον βλέπατε κι αν τον βλέπατε αντικειμενικά, θα καταλαβαίνατε ότι αυτά τα οποία έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, δεν έγιναν για ολόκληρες δεκαετίες, που, δυστυχώς, δεν είχαν γίνει, με τα τραγικά αποτελέσματα που είχαμε

ΧΡ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ: Στον διαγωνισμό που ανέφερα, στην Επιτροπή Προσλήψεων που βρήκαμε στη «Διαύγεια», βλέπουμε κάποια γνωστά ονόματα. Είναι ο κ. Τερεζάκης, είναι ένας «γαλάζιος» συνδικαλιστής και είναι και η κυρία Κολιοπούλου. Γιατί βάλατε υπεύθυνο ξανά, για την πρόσληψη σταθμαρχών, το στέλεχος που κατηγορείται για την πρόσληψη του μοιραίου σταθμάρχη δύο χρόνια μετά;

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Ποιος κατηγορείται για την πρόσληψη;

ΧΡ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ: Η κυρία Κολιοπούλου.

Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Θα απευθύνω σχετικό ερώτημα. Δε γνωρίζω ότι κατηγορείται και μπήκε στην Επιτροπή. Δεν έχω συστήσει εγώ προσωπικά την Επιτροπή. Θα ενημερωθώ από το αρμόδιο Υπουργείο και θα επανέλθω γραπτώς.


Χρήστος Αβραμίδης  - https://jacobin.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου