Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025

Και εκεί που έκλεισε το δίκτυο, τι έγινε 18 μήνες τώρα;


 To στέκι της έλξης σχολιάζει την πρόταση Γραμματίδη και δίνει τροφή για σκέψη σε κάθε σιδηροδρομικό και φίλο του μέσου. 

Η "διαρροή" της επιστολής του κ. Γραμματίδη μόνο τυχαία δεν είναι σε αυτήν την περίοδο καθώς 

το θέμα των Τεμπών ζορίζει την Κυβέρνηση Μητσοτάκη που βιώνει τις συνέπειες απο τους   χερισμούς της τελευταίας διετίας,  που οδήγησαν τους Έλληνες σε μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας την περασμένη Κυριακή. 

Ρωτάμε λοιπόν με αφορμή την πρόταση του πρώην Προέδρου του ΟΣΕ που πρότεινε "την επί διετία τουλάχιστον αναστολή της λειτουργίας των επιβατικών συρμών, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών.... " τα εξής απλά : 

  • 18 μήνες είναι κλειστές στην Θεσσαλία οι γραμμές Λάρισας -Βόλου και Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας. 

ΓΙΑΤΙ δεν έχει γίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σε αυτές τις γραμμές ; 

  • 24 μήνες είναι κλειστή η γραμμή Ξάνθη- Αλεξανδρούπολη.

ΓΙΑΤΙ δεν έχει γίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σε αυτήν την γραμμή  ; 

  • 5 χρόνια  είναι κλειστή η γραμμή Σέρρες- Δράμα- Ξάνθη. 
ΓΙΑΤΙ δεν έχει γίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σε αυτήν την γραμμές  ; 

Υποτίθεται ότι  τα έργα στον άξονα ΠΑΘΕ μεταξύ Λάρισας - Λιανοκλαδίου θα ξεκινούσαν  "άμεσα" στις αρχές του 2024. 
ΓΙΑΤΙ δεν έχει γίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ 18 μήνες τώρα; 

Αυταπόδεικτα λοιπόν,  οι προτάσεις για κλείσιμο του δικτύου είτε φανερώνουν ενόχληση για τις σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα (για τις οποίες κύρια ευθύνη έχει η πολιτική ηγεσία και ο ΟΣΕ) είτε αποσκοπούν στην επικοινωνιακή διαχείριση της τραγικής κατάστασης που έχει περιέλθει ο σιδηρόδρομος με ευθύνη της Κυβέρνησης. 

Σε κάθε περίπτωση επιβεβαιώνουν όσα λέμε καιρό τώρα,  για την πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση απο την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. 

Απο τον Ιούλιο του 2019 μέχρι σήμερα έχουμε  ΜΟΝΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ, απαξίωση και αδιαφορία, εγκατάλειψη και υποχρηματοδότηση για τον σιδηρόδρομο. 

Και το στέκι το αποδεικνύει και σήμερα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου