To ψέμα έχει ταχύτητα, η αλήθεια αντοχή !
⛔️1ο ψέμα: H Συμμαχία Μηχανοδηγών καταγγέλλει ως
«προνόμιο» την συμμετοχή στο Προεδρείο του Σωματείου!👉Η αλήθεια: Η Συμμαχία Μηχανοδηγών απέρριψε την συμμετοχή της στο Προεδρείο του Σωματείου μας, όχι μία αλλά πολλές φορές τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα η θέση του Αν. Γεν. Γραμματέα μέχρι πρόσφατα παρέμενε κενή, εξαιτίας αυτής της άρνησης.
⛔️2ο ψέμα : Ουδέποτε η Συμμαχία έθεσε θέμα για την στελέχωση των αμαξοστοιχιών στις Σέρρες, αντίθετα τα μέλη της τις εκτελούσαν κανονικά.
👉Η αλήθεια :ToΣωματείο μας κατήγγειλε στην ΡΑΣ την υπέρβαση του χρόνου μηχανοδήγησης σε αμαξοστοιχίες που εργάζεται ΜΟΝΟ ένας μηχανοδηγός. Προφανώς αυτό ενόχλησε την εργοδοσία. Υπενθυμίζουμε ότι η οδηγία της ΡΑΣ το 2022 για το επίμαχο θέμα είχε εκδοθεί μετά από καταγγελία μας, καταγγελία που ΔΕΝ είχε στηρίξει η Συμμαχία.
⛔️3ο ψέμα: H ανισοκατανομή στον προγραμματισμό εργασίας
👉Η αλήθεια: Το Σωματείο μας έχει στείλει 4 επιστολές στην HellenicTrain ζητώντας την δημοσιοποίηση των στοιχείων. Στα Διοικητικά Συμβούλια επανειλημμένα ζητήσαμε από την Συμμαχία να κατονομάσει τους «λίγους και εκλεκτούς (ή ελάχιστους)» που ευνοούνται, αλλά πάντα «έστριβε δια του αρραβώνα» καθώς στόχος ήταν η λάσπη σε όσους εργάζονταν στον προγραμματισμό, θέλοντας να τοποθετήσουν ημέτερους σε αυτές.
⛔️4ο ψέμα: Οι Μηχανοδηγοί πολλών ταχυτήτων και οι πιστοποιήσεις
👉Η αλήθεια :Μετά τα Τέμπη υπήρξε καθυστέρηση στις πιστοποιήσεις των μηχανοδηγών – ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα- καθώς το δίκτυο είχε κλείσει. Από τον Οκτώβριο του 2023 μέχρι τον Νοέμβριο του 2024 δόθηκαν 170 πιστοποιητικά σε νέους μηχανοδηγούς. Συγκεκριμένα πιστοποιήθηκε σχεδόν το σύνολο των μηχανοδηγών του Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης στην γραμμή της Έδεσσας, της Αθήνας, της Ειδομένης και των Σερρών, ενώ στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ πιστοποιήθηκε το σύνολο των νέων μηχανοδηγών στον Προαστιακό της Αθήνας και στην γραμμή μέχρι Λιανοκλάδι. Η Συμμαχία προσπάθησε να καθυστερήσει την ολοκλήρωση των πιστοποιήσεων καθώς στην Βόρεια Ελλάδα τον Μάιο του 2024 αποσύρθηκαν όλα τα μέλη της από εκπαιδευτές. Ρωτάμε όσους εκ των μελών της επέστρεψαν ως εκπαιδευτές τον Οκτώβριο και αφού είχαν ολοκληρωθεί οι πιστοποιήσεις. Τι άλλαξε και οδήγησε σε αυτήν τους την απόφαση; Προφανώς τίποτα. ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ έτσι στην πράξη ότι όσα έγιναν αφορούσαν την άσκηση πίεσης για αλλαγές σε πρόσωπα στον υπηρεσιακό μηχανισμό και μόνο. Αυτό που κατάφεραν τελικά μετά από την έλευση του κ. Αθανασόπουλου, ήταν να τοποθετηθεί με αδιαφανείς διαδικασίες (προκήρυξη 36 ωρών!) νέος συνάδελφος στον προγραμματισμό εργασίας και να αναλάβει την Διοίκηση του ΜΘ, μηχανοδηγός από την …. Λάρισα! Το ότι επιχείρησαν λοιπόν να καθυστερήσουν πιστοποιήσεις των νέων συναδέλφων, είναι μια πράξη ανήθικη που θα τους ακολουθεί στο διηνεκές. Και αναφερόμαστε ΜΟΝΟ στα μέλη της Συμμαχίας.
⛔️5ο ψέμα: Η ανησυχία της Συμμαχίας για τα Τέμπη
👉Η αλήθεια ¨ Η Συμμαχία καταψήφισε την πρόταση για την συμμετοχή μας στα συλλαλητήρια της περασμένης Κυριακής, όπου εκατομμύρια συμπολιτών μας κατέκλυσαν κάθε γωνιά της χώρας. Ακόμα χειρότερα, εκπρόσωπος της καταφέρθηκε – γραπτώς- με χυδαίο τρόπο ενάντια στην Πρόεδρο του Συλλόγου Θυμάτων Τεμπών 2023 κ. Καρυστιανού. Καλούμε την Συμμαχία «αξιών», να απαντήσει σήμερα κιόλας, αν στηρίζει την χυδαιότητα του μέλος της για την κ. Καρυστιανού. Αν όχι και εφόσον σέβεται τους συγγενείς των νεκρών, οφείλει να τον αποπέμψει.
⛔️6ο ψέμα «Η απαράδεκτη» στάση της Διοίκησης για την απληρωσιά
👉Η αλήθεια: Mετά την κατακραυγή των μηχανοδηγών, η Συμμαχία μίλησε για «απαράδεκτη» στάση της Διοίκησης για το θέμα της μη καταβολής δεδουλευμένων. Προχτές είχε αναφερθεί σε μια «λάθος» απόφαση. ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ πλέον καταλαβαίνουμε.
⛔️7ο ψέμα «ενότητα» , ΣΣΕ και λοιπά όμορφα λόγια.
👉Η αλήθεια : η Συμμαχία αρνείται πεισματικά να ακολουθήσει οποιαδήποτε δράση θα στείλει μήνυμα στη Διοίκηση με φθηνά επιχειρήματα. Τι μας είπαν όταν προτείναμε να ζητηθούν όλες οι αναπαύσεις ; Ότι αυτό συμφέρει την εταιρία (!) γιατί θα πραγματοποιεί τα δρομολόγια με λεωφορεία και θα παίρνει τις επιχορηγήσεις. Την ίδια ώρα όλα τα σωματεία μιλούν για εκτόξευση του κόστους λόγω της χρήσης λεωφορείων.. Το ερώτημα λοιπόν είναι ένα: Γιατί η Συμμαχία δεν στηρίζει αυτή τη δράση?
❓Γιατί μόλις λίγο καιρό πριν λάμβαναν τα στελέχη της όλες τις αναπαύσεις ενώ τώρα που συντρέχουν σπουδαίοι λόγοι, όχι?
Συνάδελφοι συν αδέλφισες,
Στην χτεσινή συνεδρίαση του ΣτΑ στην Λάρισα, αποδείχτηκε η ένδεια επιχειρημάτων της Συμμαχίας Μηχανοδηγών. Ήταν τόσο δύσκολη η θέση που βρέθηκαν, που ο επικεφαλής τους αποχώρησε! (μόνος, δεν τον ακολούθησε κανείς άλλος από τους εκλεγμένους της).
Οι εκπρόσωποι της Συμμαχίας χτες δεν έδειξαν να αντιλαμβάνονται την σοβαρότητα της κατάστασης για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εξαιτίας της πολιτικής απαξίωσης του. Προτιμούν να ασχολούνται με τα μικρά, αναπαράγοντας συνέχεια ψέματα, γιατί δεν έχουν τίποτα να πουν για τα μεγάλα.
✅Η +ΣυνΕξέλιξη και πάλι θα πρωταγωνιστήσει στην προσπάθεια για την διασφάλιση των δικαιωμάτων ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών, για την υπογραφή ΣΣΕ, για ένα καλύτερο και ασφαλή σιδηρόδρομο.
✅ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ που διαπραγματεύτηκε και υπέγραψε 3 επιχειρησιακές Συμβάσεις Εργασίας, 4 Συμφωνίες, έχοντας διασφαλίσει τα συμφέροντα όλων των μηχανοδηγών μέσα σε αντιξοότητες, ανεξαιρέτως κομματικών πιστεύω.
Οι μηχανοδηγοί και κρίση έχουν και σύντομα θα απαντήσουν και πάλι και όχι μόνο στους εκ των έσω συκοφάντες, αλλά και στο σύστημα εξουσίας που δεν μας συγχωρεί ότι είπαμε την αλήθεια για τα Τέμπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου