ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ τον αγώνα.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ χωρίς ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ αντλώντας πείρα και αισιοδοξία από τους αγώνες που δώσαμε.
Τα ποτάμια των εργαζομένων που πλημμύρισαν όλη τη χώρα στις απεργιακές συγκεντρώσεις της 28 ΦΛΕΒΑΡΗ και στα συλλαλητήρια που προηγήθηκαν και ακολούθησαν, έδειξαν το δρόμο. Απέδειξαν ότι μόνο ο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ – ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Να φέρει θετικές διεργασίες στην κοινωνία. Να δημιουργήσει τριγμούς και προϋποθέσεις ανατροπής των αντεργατικών – αντιλαϊκών πολιτικών που έχουν εφαρμόσει όλοι όσοι κυβέρνησαν μέχρι σήμερα τη χώρα.
Ακριβώς αυτές οι πολιτικές είναι οι αιτίες που οδήγησαν στα ΤΕΜΠΗ και οδηγούν στο σημερινό χάλι του Σιδηρόδρομου με γραμμή, εγκαταστάσεις, μηχανολογικό εξοπλισμό, τροχαίο υλικό σε άσχημη κατάσταση και χωρίς μέτρα ασφάλειας. Με το μισό από το αναγκαίο προσωπικό, με ελαστικές μορφές απασχόλησης και εντατικοποίηση. Με μισθούς που δε φτάνουν να βγει ο μήνας.
Κυβέρνηση και εργοδοσία σαν λύση, βλέπουν την ένταση της μεταρρύθμισης – με διαδικασίες μάλιστα «fasttrack» - στην κατεύθυνση του ανταγωνισμού, της περαιτέρω απελευθέρωσης και του καπιταλιστικού κέρδους, αφού διακινούν το αισχρό παραμύθι ότι για τα ΤΕΜΠΗ φταίνε οι «παθογένειες» που δεν αντιμετωπίστηκαν με πιο γρήγορη υλοποίηση της πολιτικής «απελευθέρωσης» των σιδηροδρομικών μεταφορών. Έτσι σκοπεύει να επιταχύνει αυτήν την πολιτική και στον ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ με ....τεχνογνωσία από το εξωτερικό, με στελέχωση με «ικανά» στελέχη από τη διεθνή αγορά και τη λειτουργία τους με ρυθμούς και όρους ιδιωτικού τομέα.
Με άλλα λόγια, να «τρέξει» ακόμη πιο γρήγορα την πολιτική που οδήγησε στα ΤΕΜΠΗ.
Ταυτόχρονα, όχι μόνο δεν πρόκειται να διακόψει τα δρομολόγια «ΝΑΤΟ ΕΞΠΡΕΣ» που μεταφέρουν κινούμενες βόμβες μέσα από κατοικημένες περιοχές, αλλά όπως διαβάζουμε στη «Λευκή Βίβλο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ευρωπαϊκή άμυνα και στο πλαίσιο της λεγόμενης «στρατιωτικής κινητικότητας» προωθείται ο σχεδιασμός που αντιλαμβάνεται ως «γραφειοκρατία» τα μέτρα ή τις προδιαγραφές ασφάλειας σε σιδηρόδρομο, αυτοκινητόδρομο, λιμάνια προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχύτατη μετακίνηση πολεμικών φορτίων προς τα σύνορα με Ρωσία και Λευκορωσία.
Φυσικά, για να περάσει όλη αυτή η πολιτική απαιτούνται νόμοι που «καταργούν στην πράξη» την απεργία και φίμωμα του κινήματος που αντιστέκεται. Για να περισσέψουν χρήματα για τις τεράστιες πολεμικές δαπάνες και εξοπλισμούς, καθώς και για τα κέρδη των επιχειρήσεων απαιτείται λιγότερο προσωπικό με περισσότερη δουλειά και χαμηλούς μισθούς
Γι΄αυτό η Κυβέρνηση δίνει αύξηση 1,1€ την ημέρα στον κατώτατο μισθό.
Γι΄αυτό στον ΟΣΕ υπογράφθηκε Συλλογική Σύμβαση που δίνει κάτι.....δεκάρες στις αποζημιώσεις.
Γι΄αυτό η HELLENICTRAIN επιμένει σε μηδενικές αυξήσεις.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Με αυτή την πολιτική ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΣΤΕ.
Πάνω από όλα οι ζωές και οι ανάγκες μας.
ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στην ΑΠΕΡΓΙΑ στις 9 ΑΠΡΙΛΗ και στις απεργιακές συγκεντρώσεις:
◊ Στην ΑΘΗΝΑ στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ στις 10.30’π.μ.
◊ Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ στις 10.30’π.μ..
◊ Στην ΠΑΤΡΑ στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ στις 10.30’π.μ.
Α λ λ ά κ α ι σ τ ι ς ά λ λ ε ς π ό λ ε ι ς.
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!
Για μέτρα ασφάλειας στην κυκλοφορία και στους χώρους δουλειάς.
Για Συλλογικές Συμβάσεις με γενναίες αυξήσεις στους μισθούς, για 7ωρο – 5ημερο – 35ωρο.
Για σύγχρονη, ασφαλή, τακτική, φθηνή, αποκλειστικά δημόσια σιδηροδρομική συγκοινωνία, χωρίς καμία επιχειρηματική δράση, με προσωπικό που να καλύπτει το σύνολο των αναγκών, με σταθερή δουλειά και με κατοχυρωμένα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
Για μέτρα ενάντια στην ακρίβεια.
Ενάντια στους πλειστηριασμούς και στις εξώσεις.
Για ενίσχυση της κρατικής χρηματοδότησης στην Υγεία, Παιδεία, Πρόνοια.
Ενάντια στους πολεμικούς εξοπλισμούς και τις ΝΑΤΟΪΚΕΣ δαπάνες.
Για την προστασία της συνδικαλιστικής δράσης και του απεργιακού δικαιώματος.
ΚΑΛΟΥΜΕ τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο να πάρουν αποφάσεις για συμμετοχή στην 24ωρη απεργία και να πραγματοποιήσουν έγκαιρα συγκεντρώσεις για την οργάνωσή της. Να γίνει υπόθεση όλων μας η επιτυχία της απεργίας, μέσα από συλλογικές, δημοκρατικές διαδικασίες.
Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.
Συναδελφικά.
ΔΕΣΚ - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου