Μεταξύ άλλων, το νομοσχέδιο προβλέπει τη λειτουργία της πλατφόρμας railway.gov.gr, η οποία θα μπορεί να είναι ανοιχτή σε όλους, ώστε να διαπιστώνεται και η αξιοπιστία στον χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων.
Αντικείμενο του Προτεινόμενου Νομοσχεδίου
Α. Νέες Δομές Ασφαλείας Σιδηροδρόμου
Ίδρυση και λειτουργία του Ενιαίου Κέντρου Εποπτείας του ΟΣΕ, με δυνατότητα εποπτείας
αμαξοστοιχιών, συλλογής δεδομένων κίνησης, παρακολούθησης αξιολογήσεων κινδύνου,
προληπτικής ενημέρωσης και άμεσης παρέμβασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
Λειτουργία Ενιαίας Εφαρμογής railway.gov.gr με επιμέρους εφαρμογές:
– Ψηφιακό Μητρώο Σιδηροδρομικών Δεδομένων
– Σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού αμαξοστοιχιών
– Εφαρμογή καταγραφής εντολών και παραβάσεων
Β. Εκπαίδευση, Αξιολόγηση Προσωπικού Σιδηροδρόμου-Αυστηροποίηση Κυρώσεων
Δοκιμασίες αξιολόγησης στελεχών κρίσιμων καθηκόντων πριν και μετά την πρόσληψη
Συνεργασία με Ένοπλες Δυνάμεις στην αξιολόγηση καταλληλότητας προσωπικού ασφαλείας
Προϊστάμενος Αμαξοστοιχίας
Ειδική Μονάδα Επιθεωρητών Σιδηροδρόμου
Κυρώσεις Παράβασης Γενικού Κανονισμού Κίνησης
Πρόσβαση σε εγκαταστάσεις και υπηρεσίες κατάρτισης προσωπικού σιδηροδρομικών
επιχειρήσεων και διαχειριστή υποδομής
Διεύρυνση Πιστοποίησης Υπεύθυνων για την συντήρηση Φορέων
Γ. Ταχεία στελέχωση ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Επιτάχυνση προσλήψεων Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων
Επιτάχυνση προσλήψεων ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Ανεξαρτησία Διαχείρισης Πόρων ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Δ. Σύγχρονη εταιρική δομή για τον νέο ΟΣΕ
Ενίσχυση αποτελεσματικότητας και επιτάχυνση διαδικασιών με έμφαση σε:
Στελέχωση της εταιρείας με όρους ιδιωτικής οικονομίας
Προσέλκυση στελεχών από το εξωτερικό
Ταχύτερες προσλήψεις για κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας
Ταχύτερες διαδικασίες ανάθεσης και υλοποίησης κρίσιμων έργων στον Σιδηρόδρομο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου