πλήρη επιβεβαίωση των καταγγελιών του Σωματείου Μηχανοδηγών για την δομική κατάρρευση του σιδηροδρομικού τομέα ιδιαίτερα την περίοδο 2019-2023 προκαλούν τα τελευταία ηχητικά που ήρθαν χτες στην δημοσιότητα και περιγράφουν συμβάντα που συνέβαιναν σε καθημερινή βάση στο δίκτυο, αλλά αποκρύπτονταν για να μην αποκαλυφθεί η πραγματική κατάσταση στον σιδηρόδρομο.
Ακόμα και έμπειροι συνάδελφοι βρίσκονται σε κατάσταση σοκ με όσα ακούγονται, την ευκολία με την οποία αποκρύπτονταν συμβάντα και φυσικά την επίκληση του "ανθρώπινου λάθους" σε όσα έβγαιναν στο φως της δημοσιότητας.
Αν υπάρχει ευθιξία στον σιδηροδρομικό τομέα κάποιοι πρέπει να παραιτηθούν ζητώντας ένα μεγάλο συγνώμη για τις παραλείψεις τους και φυσικά να τιμωρηθούν παραδειγματικά απο την δικαιοσύνη.
Καλό θα ήταν και η πολιτική ηγεσία να στραφεί πρώτα σε αυτούς, σε όσους είχαν δηλαδή την πολιτική και φυσική ευθύνη για όλα όσα μαθαίνουμε και μετά να κάνει κηρύγματα για "στρατιωτική πειθαρχία" στους εργαζόμενους.
Κανονικά σήμερα και με τα όσα βγαίνουν στο φως για την έλλειψη αξιολόγησης στον ΟΣΕ, θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί η Διοίκηση του και ο "μόνιμα" μεταβατικός κ. Τερεζάκης.
Είναι σε πλήρη γνώση μας και τα παρακάτω.
- Ότι καιρό τώρα είχε ζητηθεί η συγκρότηση επιτροπής για δειγματοληπτική τυχαία παρακολούθηση των συνομιλιών.
Αντί όμως να γίνει αυτό, συγκεκριμένοι παράγοντες ζήτησαν και πέτυχαν να απομακρυνθούν όσοι την πρότειναν.
- Αντίστοιχα συγκεκριμένος παράγοντας επιχείρησε να απομακρύνει από την διερεύνηση συμβάντων, πρόσωπα που κατέγραφαν πλήρως την αντικειμενική αλήθεια.
Όπως πάντα SCRIPTA MANENT.
Θα έρθει η ώρα των αποκαλύψεων, δεν αργεί.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Τι έχει να πει η ΠΟΣ για τις δηλώσεις κυρανακη περί απολύσεων πάλι θα αφήσει τους εργαζόμενους ακάλυπτους όπως έκανε και το 2011;
ΑπάντησηΔιαγραφή