«Θα κάνουν ψυχομετρικά, θα κάνουν τεστ αντανακλαστικών, θα δοκιμαστούν σε σενάρια πίεσης» είπε για την αξιολόγηση ο κ. Κυρανάκης, ο οποίος είπε στον ΣΚΑΪ ότι «έχουν απομακρυνθεί δύο στους οποίους βρέθηκαν ναρκωτικές ουσίες» διευκρινίζοντας ότι ήταν «σε κρίσιμες θέσεις, εργαζόμενοι σε σταθμαρχεία, και από τις εξετάσεις βρέθηκε ότι ήταν υπό την επήρεια».
«Θα γίνει ξεκαθάρισμα» διεμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών εξηγώντας ότι «ξεκινήσαμε με 4αδες γιατί πρέπει να γίνει και επανεκπαίδευση». Στο πλαίσιο αυτό προανήγγειλε ότι «θέλουμε να φέρουμε ένα σύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης με simulator».
Για τα έργα αποκατάστασης του “Daniel”
Για τα έργα αποκατάστασης της γραμμής στο σημείο που επλήγη από την κακοκαιρία “Daniel”, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο έδωσε έγκριση και τα έργα ξεκινούν εντός του Απριλίου με αυστηρό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης εντός 15 μηνών.
Για νέα συστήματα Τεχνολογίας
«Επεξεργαζόμαστε ένα νέο σύστημα το οποίο θα έχει ακριβή εντοπισμό τρένου σε επίπεδο εκατοστού. Αυτό δεν είναι το GPS, η γνωστή τεχνολογία που έχουμε όλοι στα κινητά μας και έχει μια απόκλιση 5 με 10 μέτρα. Όταν έχεις δύο γραμμές ανόδου και καθόδου, αυτή η απόκλιση δεν φτάνει, δεν δίνει επαρκή ασφάλεια. Έχουμε βρει μια τεχνική λύση, η οποία σε επίπεδο εκατοστών, μπορεί να εντοπίζει το τρένο και σύντομα θα είμαι σε θέση να κάνω χετικές ανακοινώσεις. Αυτό είναι υπόθεση λίγων μηνών.
Επίσης, θα υπάρχουν κανόνες οι οποίοι αν παραβιάζονται, δηλαδή αν το τρένο που είναι στην άνοδο μπει για κάποιο λόγο στην κάθοδο, δικαιολογημένα ή όχι, θα ενεργοποιούνται alerts για να μπορούν να γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες. Είναι άρα ένα σύστημα που ελαχιστοποιεί τον ανθρώπινο παράγοντα».
Για τις προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ
Αναφερόμενος σε δημοσιεύματα αναφορικά με την πρόθεση να υπάρξει πιο ευέλικτος τρόπος προσλήψεων στον ΟΣΕ, ο κ. Κυρανάκης απάντησε: «Οι 140 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι που αναμένεται να ξεκινήσουν να εργάζονται στον ΟΣΕ και τους οποίους περιμένουμε να έρθουν από προσλήψεις του ΑΣΕΠ, αφορούν διαγωνισμό του 2022. Και μπαίνουν το 2025.
Συνεπώς, δεν μπορούμε να κινηθούμε με αυτούς τους ρυθμούς. Εμείς χρειαζόμαστε στελέχη. Θα ήθελα με την ευκαιρία να απευθύνω μέσω της εκπομπής σας ένα κάλεσμα σε Έλληνες του εξωτερικού, οι οποίοι έχουν σήμερα θέσεις ευθύνης, είναι μεσαία στελέχη ή υψηλά στελέχη σε σιδηροδρομικές εταιρείες ή δίκτυα σε Ευρώπη, Ασία και αραβικές χώρες.
Τους λέμε ότι μέσα από την νέα εταιρεία που δημιουργείται, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν με καλύτερους μισθούς για να αναλάβουν αντίστοιχες θέσεις στη χώρα τους. Και αυτό είναι κάτι που θέλω να ακουστεί σε όλες τις οικογένειες που έχουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό και έχουν καταρτιστεί σε τέτοιες θέσεις».
Για το περιστατικό σε ισόπεδη διάβαση
Αναφερόμενος στο πρόσφατο συμβάν, όπου ιδιωτικό ΙΧ προσέκρουσε σε κλεισμένες μπάρες τρένου σε ισόπεδη διάβαση με αποτέλεσμα το να προκληθούν προβλήματα στην ηλεκτροδότηση και να ακινητοποιηθούν συρμοί, ο κ. Κυρανάκης είπε: «Η ενέργεια αυτού του οδηγού ουσιαστικά παρέλυσε το δίκτυο και ταλαιπώρησε εκατοντάδες επιβάτες για μια ολόκληρη ημέρα. Αυτός ο παραβάτης θα έχει αυστηρότερες ποινές με τον νέο ΚΟΚ που θα φέρουμε προς ψήφιση σε έναν μήνα».
www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου