Μεγάλη έκπληξη περιέχουν τα θέματα ημερήσιας διάταξης στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα συνεδριάσει την προσεχή Πέμπτη. Και αυτό γιατί ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε φάση πλήρους ιδιωτικοποίησης (μέχρι 31 Μαίου) -και όπως ανέφερε ακόμα και το ΤΑΙΠΕΔ η πώληση είναι κοντά- το Διοικητικό Συμβούλιο βάζει σαν θέμα την αγορά τροχαίου υλικού για πρώτη
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Τρίτη 19 Απριλίου 2016
Δευτέρα 18 Απριλίου 2016
Η ΠΟΣ ζητάει την επιστροφή των αποθεματικών (και των μεταταχθέντων)
Σημερινή επιστολή της ΠΟΣ στην πολιτική ηγεσία και στην Διοίκηση του ΟΣΕ. Εμείς απλά αναρωτιόμαστε διαβάζοντας..Τόσα χρόνια που τα αποθεματικά ήταν στα Ταμεία του ΟΣΕ, η συντήρηση γινόταν ΣΩΣΤΑ;
Για το Σιδηρόδρομο, ζητούμενο ήταν, είναι και θα είναι η αξιόπιστη συντήρηση της υποδομής διότι έτσι εξασφαλίζεται η ασφαλής κυκλοφορία των τρένων για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.
Η συνεχής λειτουργία του Σιδηροδρόμου καθ’ όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, επιφέρει φθορές και
Εργασία, μνημόνια και η υποτίμηση του ρόλου της Ευρώπης
Ένα ενδιαφέρον άρθρο απο τον Γιάννη Κουζή που πρέπει να διαβάσουν όλοι...
Τα δύο πρώτα μνημόνια επέφεραν τεκτονικές αλλαγές στην ελληνική αγορά εργασίας οδηγώντας σε μια πρωτοφανή και βίαιη απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων διαμορφώνοντας ένα νέο εργασιακό τοπίο. Με την πάροδο του χρόνου η κατάσταση αυτή παγιώνεται, ενώ εκδηλώνονται φόβοι
Κυριακή 17 Απριλίου 2016
Οι ποικίλες ερμηνείες από την απουσία της Cosco στο διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η απουσία της Cosco στο διαγωνισμό για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί το κυρίαρχο θέμα συζήτησης στο σιδηροδρομικό και, όχι μόνο, χώρο.
Οι ερμηνείες και εικασίες πολλές, όπως:
Ποιο είναι το Plan Β της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Καθώς η ώρα της αλήθειας για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλησιάζει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει γίνει ιδιαίτερα πιεστική για την εφαρμογή των συμφωνηθέντων για τις κρατικές επιδοτήσεις στον ΟΣΕ, η κυβέρνηση φέρεται να έχει αρχίσει να εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για την επόμενη μέρα
Σάββατο 16 Απριλίου 2016
Σκληρή ανακοίνωση από την Σιδηροδρομική Συνδικαλιστική Κίνηση Αλλαγής
Μετά την διαπίστωση για την αναγκαιότητα παρέμβασης και τομής στα συνδικαλιστικά δρώμενα στον Σ.Σ.Β.Ε. και την Π.Ο.Σ. ήταν κοινή η παραδοχή για την ίδρυση της Σιδηροδρομικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Αλλαγής (Σ.Σ.Κ.Α.). που έκανε την εμφάνιση της και έδωσε το στίγμα της μέσω της ιδρυτικής της διακήρυξης
# Για μια παράταξη που η κομματική ταυτότητα των μελών της δεν θα είναι διαβατήριο για την ένταξή τους σε αυτή, αφού το πρόσημο είναι το εμείς πάνω από το εγώ του
Εκτός Δικτύου Σιδηροδρομικών ο Γιώργος Κρεμέτης
Συνάδελφοι επικοινώνησαν χτες μαζί μας και μας ρώτησαν για την νέα παράταξη του Γιώργου Κρεμέτη. Ενημερώνουμε -μετά απο επικοινωνία με εκπροσώπους του Δικτύου-ότι εδώ και 2 μήνες περίπου ο συνάδελφος έχει αποχωρήσει απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών.
Ανακοίνωση ΡΙ.Κ.ΣΙ για τις εκλογές στον Λαρισαικό
Λάβαμε απο τον συνάδελφο Τερζόγλου Παναγιώτη και δημοσιεύουμε την παρακάτω ανακοίνωση της ΡΙ.Κ.ΣΙ.
"Είμαστε καινούριοι. Όμως πολύ γνωστοί στους χώρους δουλειάς μας για τη δράση μας και για τη σκέψη μας.
Είμαστε παλιοί. Όμως πολύ ανοιχτοί σε μια
Παρασκευή 15 Απριλίου 2016
Ανακοίνωση Συσπείρωσης Σιδηροδρομικών για τις εκλογές στον ΣΣΒΕ
Λάβαμε και δημοσιεύουμε από τον συνάδελφο Γιώργο Κρεμμέτη την εκλογική διακήρυξη της Συσπείρωσης Σίδηροδομικών για τις εκλογές στον ΣΣΒΕ
Σε λίγες μέρες διεξάγονται οι εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ στο σωματείο μας σε μια κρίσιμη ιστορική περίοδο για τους εργαζόμενους και τον λαό μας. Με την υπογραφή του 3ου μνημονίου, η κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ) συνθηκολόγησε, πέρασε στην απέναντι
«Ανάσα» για ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο ΟΣΕ προκήρυξε διαγωνισμό για τις καθιζήσεις στο Γαλλικό ποταμό
Διαγωνισμό, ύψους 1,88 εκατ., για την ενίσχυση της θεμελίωσης των βάθρων της σιδηροδρομικής γέφυρας του Γαλλικού ποταμού, στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, προκήρυξε ο ΟΣΕ.
Το έργο αφορά έργα, κυρίως οδοποιίας, και ειδικότερα εργασίες ενίσχυσης των
Πέμπτη 14 Απριλίου 2016
Οργανόγραμμα έλξης - Τι χάνουμε,τι κερδίζουμε με την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Μιας και πλέον το προτεινόμενο Οργανόγραμμα στάλθηκε και επίσημα στην ΠΟΣ κάνουμε μια πρώτη αποτίμηση της μέχρι σήμερα κατάστασης,πριν δηλαδή ξεκινήσει η διαβούλευση.
Ξεκινάμε λοιπόν απο την ΔΙ-ΤΡ. Υ όπου τα πράγματα είναι Εκτροχιασμός της αμαξ 601 στην είσοδο Λιανοκλαδίου
Δημοσιεύουμε το Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον εκτροχιασμό της 601 τις πρώτες πρωινές ώρες.
Σήμερα και ώρα 02:55 τα ξημερώματα, η αμαξοστοιχία 601 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, λίγο πριν εισέλθει στο σταθμό του Λιανοκλαδίου, και ενώ κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα, εκτροχιάστηκε για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, και συγκεκριμένα βγήκαν εκτός
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)