Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

22 εκ Ευρώ για την ανάταξη ηλεκτροκίνησης Αθήνα - Τιθορέα , 10 εκ ευρώ οι ζημιές για ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το πρόβλημα!

Σε «μαύρη τρύπα» για το σιδηρόδρομο εξελίσσεται η υπόθεση κλοπής καλωδίων του δικτύου ηλεκτροκίνησης που επιβαρύνει τις εταιρείες του ΟΣΕ τόσο επιχειρησιακά όσο, κυρίως, οικονομικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία δυο χρόνια το κόστος από τις κλοπές για ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εταιρεία λειτουργίας του σιδηροδρόμου, ανέρχεται σε αρκετά εκατομμύρια ευρώ
Σε μια προσπάθεια ανάταξης του συστήματος ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο Αχαρνές- Τιθορέα, η ΕΡΓΟΣΕ έχει προκηρύξει έργο προϋπολογισμού 21,8 εκ. ευρώ.

Τα προβλήματα για την λειτουργία της ηλεκτροκίνησης ξεκίνησαν σχεδόν από την ημέρα που εγκαταστάθηκε το δίκτυο και είναι σχεδόν καθημερινά. Η υπόθεση εξελίσσεται σε οικονομική αιμορραγία καθώς, εκτός από την αντικατάσταση των καλωδίων η εταιρεία που έχει την επιχειρησιακή ευθύνη, είναι υποχρεωμένη να αποζημιώνει τους επιβάτες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι λόγω κλοπής των καλωδίων χαλκού από το εναέριο δίκτυο ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβαρύνεται κάθε χρόνο με περίπου 10 εκατ. ευρώ από επιστροφές χρημάτων προς τους επιβάτες, λόγω των καθυστερήσεων στην εκτέλεση των δρομολογίων. Μάλιστα, τα δύο τελευταία χρόνια υπολογίζεται ότι έχουν κλαπεί από το δίκτυο του ΟΣΕ περισσότερα από 100 χιλιόμετρα καλωδίων χαλκού. 
www.euro2day

1 σχόλιο:

  1. Δυο κουβέντες (ή μάλλον τρεις)

    1. Κλοπή καλωδίων (και γενικώς μετάλλου):
    Ολη αυτή η "συμμορία του scrap" όπως έχει φτάσει να ονομάζεται, μαζεύει υλικό που καταλήγει στις χαλυβουργίες. Πριν από τις Χαλυβουργίες, στο κύκλωμα, εμπλέκονται όλοι οι μαντράδες που δραστηριοποιούνται εκατέρωθεν της Λ.ΝΑΤΟ από Λιόσια μέχρι σχεδόν την Ελευσίνα. Δεν υπάρχει πιό εύκολο πράγμα από το να πας στην πλάστιγγα την ώρα της παράδοσης και να κάνεις την απλή ερώτηση "Πόθεν έσχες το χαλκό ή το μέταλλο ;" και φυσικά δεν μιλάω για τους θερμόσίφωνες και τα παλιά ηλεκτρικά μας που όλοι πετάμε στους κάδους και τα μαζεύουν οι Πακιστανοί και οι Μαύροι. Αλλά μάλλον ΔΕΝ θέλουν να ψάξουν να βρουν την άκρη του νήματος. Και επειδή παρά τα δεινά που μας βρήκαν και τα άλλα που έπονται, μυαλό δεν έχουμε βάλει, σκέφτομαι, οτι αν διαλύσουν το "κύκλωμα του scrap" που θα βρει η ΕΡΓΟΣΕ πεδίο ελεύθερο να προκηρύξει διαγωνισμό 22 εκ € για να έχουν δουλειά οι κατασκευαστές;

    2. Καθυσερήσεις:
    Ενα μέρος των καθυστερήσεων είναι η κλοπή καλωδίων. Βέβαια το capital, είναι τόσο ενημερωμένο για τα σιδηροδρομικά όσο και η Βέφα Αλεξιάδου για τη NASA. Δεν γνωρίζουν για τα φρένα από κάρο που έχουν οι Η/Α, δεν έχουν περάσει το Νέστο για να δουν οτι η γραμμή από 1,435 έχει φτάσει στο 1,535, δεν ξέρουν τις βραδυπορείες του ορεινού, δεν ξέρουν τι θα πει κατεστραμένη Τ/Δ και Σ/Δ, δεν ξέρουν οτι από Οινόη μέχρι Τιθορέα "χωράει" ένα τραίνο ανά κατεύθυνση και άλλα πολλά. Βέβαια όπως έχει πει και Dirty Harry Calaghan, "η άποψη είναι σαν την κ___τρυπίδα, όλοι έχουν από μία". (*)

    3. Αποζημιώσεις καθυστερήσεων:
    Αστο, άλλη κουβέντα. Ακόμα περιμένω απάντηση εδώ και 5 μήνες από το 3ωρο του 55 στο χιονιά που έπληξε από Κατερίνη μέχρι Δομοκό τότε.

    (*) Και μία η δική μου ....

    Καλημέρα σε όλους και καλά αποτελέσματα στην καταμέτρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή