Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Αλλαγές στα δρομολόγια

Αλλαγές σχεδιάζονται στα δρομολόγια στον άξονα και στον Προαστιακό τις επόμενες μέρες .
Σύμφωνα με πληροφορίες , η αμαξοστοιχία 500/501 μετονομάζεται σε 600/601 και θα πλέον θα πηγαίνει κατευθείαν
Δίκαια διορθώνοντας το λάθος που είχε γίνει με τις μετεπιβιβάσεις απο τον Νομό ΄'Εβρου που είχαν περιορίσει την κίνηση .
Τους θερινούς μήνες η 601 μαζί με την αμαξ. 53 θα έχουν τελικό σταθμό τον Πειραιά , ικανοποιώντας το αίτημα εκατοντάδων επιβατών απο την Βόρεια Ελλάδα που ξεκινούσαν απο εκεί έχοντας τελικό προορισμό το λιμάνι και τα καράβια που αναχωρούν τις πρωινές ώρες.

Επιπλέον για τον Προαστιακό Αθήνας , θα γίνει χάραξη δρομολογίων Αθήνα- Μεταμόρφωση - Αθήνα για να γίνεται εκεί η μετεπιβίβαση αντί στο ΣΚΑ , χωρίς όμως να είναι βέβαιο ότι αυτά θα εφαρμοστούν στην πράξη . 
Αν εφαρμοστούν πιθανόν να αλλάζει εκ νέου και όλο το χρονοδιάγραμμα των δρομολογίων (ώρες αναχώρησης απο Κιάτο και Αεροδρόμιο )

Τέλος 2 νέες τακτικές και εβδομαδιαίες  εμπορικές αμαξοστοιχίες απο Ρέντη θα χαραχτούν λόγω των εμπορικών συμφωνιών που συνάπτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το ερώτημα βέβαια είναι πως θα γίνουν όλα αυτά όταν τα μηχανοστάσια πλέον δουλεύουν στο +125% λόγω των καλοκαιρινών αδειών και οι μηχανοδηγοί εργάζονται εως κ 10 μέρες συνεχόμενα για να καλύψουν τα κενά .

Για ρεπό ούτε λόγος .

Όμως πλέον το φιλότιμο έχει αρχίσει να περισσεύει .
Ο νοών νοητό. 


13 σχόλια:

  1. Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, θα αλλάξει κάτι πέρα από το 600/601?ο χρόνος διαδρομής θα παραμείνει ίδιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xρειάστηκαν 2,5 χρόνια να καταλάβουν ότι το απευθείας δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη Αθήνα είναι απαραίτητο.
    Λέτε και για την σιδηροδρομική σύνδεση που δεν υπάρχει Αλεξανδρούπολης Φλώρινας και το αντίθετο ( ανταποκρίσεις ) που είναι απαραίτητο να χρειαστούν και πάλι 2,5 χρόνια για να το καταλάβουν και να το κάνουν;
    Η θα συνεχίζουν να κάνουν ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΚΤΕΛ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. - Δηλαδή κατεβάζοντας το 601 και το 53 στον Πειραιά, αποκτούν άλλοθι για το έγκλημα οτι ένας σταθμός με 5 γραμμές δέχεται ένα τραίνο την ώρα;
    - Ούτε αυτός ο σχεδιασμός είναι καλός.
    - Οσο για τα συνεχόμενα 10ήμερα, αναθεωρήστε τα κυκλώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Δημήτρη θα σε καλέσουμε όταν το αποφασίσουμε.

    Μόνο που παράκληση μέχρι τότε μην μοιράζεις χαρτάκια σε κάθε σταθμό με υποτιθέμενα κυκλώματα , όπως κάνουν οι φωτεινοί παντογνώστες που μας ξεφτιλίζουν λέγοντας ασυναρτησίες .
    Προσωπικά για το θέμα των κυκλωμάτων έχω βρεθεί 3 φορές τις τελευταίες μέρες να διαβάζω χαρτάκια που αμολάνε διάφοροι σε σταθμούς , ξεχνόντας να βάλουν τρένα σε αυτές .

    Οι 10 μέρες είναι λόγω των αδειών κ λόγω του ότι έχουμε μείνει 380 πλέον κ εκτελούμε το ίδιο έργο που είχαμε όταν είμαστε 450....

    Κ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ 2 ΜΕ 3 ΒΑΓΟΝΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ , ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ 5-6 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 10 ΒΑΓΟΝΙΑ?ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΣΑΓΙΟ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ?ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ.
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΣΕ Η ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ?
    ΥΓ:ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΜΦΑΝΗΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κώστα, κάνε μου τη χάρη και μην με ανακατεύεις με χαρτάκια και τέτοιες μαλακίες (μιλάω γι αυτούς που τις κάνουν). Απλά έγραψα την άποψή μου (τη δική μου και το εννοώ) και δεν περιμένω πρόσκληση από κανέναν και δεν είναι δική μου δουλειά ούτε η χάραξη των δρομολογίων ούτε τα κυκλώματα.
    Αυτό που ξέρω είναι οτι τα δρομολόγια σήμερα είναι πολύ λιγότερα από το 2006 - 2007. Ενδεικτικά σου αναφέρω οτι έχω φωτογραφία από τον πίνακα στις Αφίδνες με 20 ανερχόμενα Χαλκιδέϊκα (ημερησίως) και 22 κατερχόμενα. Και τότε όλα με ADtranz που σημαίνει διπλό πλήρωμα.
    Τότε υπήρχε και 500/501, 502/503, 504/505, 602/603, 604/605 και 1520/1521 - 1522/1523 κάθε μέρα. Πότε υπήρχαν λοιπόν περισσότερα δρομολόγια;

    Και σου επαναλαμβάνω: Αυτά είναι οτι εισπράττω ως επιβάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις ότι σέβομαι την άποψη σου .
    Και σε καμία περίπτωση δεν ήταν προς τα εσένα η απάντηση.Αφορμή μου έδωσες για να γράψω αυτό που είδα και πραγματικά τρελάθηκα.
    Αυτοί που τα ξέρουν μας διαβάζουν και καταλαβαίνουν.
    Κ οι μηχανοδηγοί είναι λιγότεροι , μεγαλύτεροι σε ηλικία (κάποιοι φτάνουν αισίως τα 60...) κ προσλήψεις δεν γίνονται και μπάχαλο επικρατεί και μεγάλη εντατικοποίηση σε σχέση με τα χρόνια που αναφέρεις υπάρχει .

    Το θέμα είναι πολύπλοκο , δεν νομίζω ότι κερδίζεις με την αλλαγή κυκλωμάτων τίποτα παρά ελάχιστα που μπορεί να γυρίσουν μπούμερανγκ .
    Προσλήψεις θέλει και κάποια άλλα θέματα δικά μας ((εσωτερικά ) να διευθετηθούν...
    Εννοείτε ότι όλοι θέλουμε να έχουμε παραπάνω δρομολόγια.
    Δυστυχώς όμως και βλέποντας πως ψάχνετε το προσωπικό στον σιδηρόδρομο για να την κάνει ( μειώσεις σε εφάπαξ απο 01.2014 κ συντάξεων απο 01.2015 ) μάλλον το αντίθετο βλέπω .

    Κ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειλικρινά θλίβομαι για τη σημερινή εικόνα του σιδηροδρόμου. Για το μυαλό μου (φτωχό/πλούσιο - όπως θέλεις πάρτο), με το τραίνο έβγαλα Πανεπιστήμιο, με το τραίνο κάνω τις εκδρομές μου, με το τραίνο κάνω το φωτο-χόμπυ μου, με το τραίνο ανεβαίνω και βλέπω τα φιλαράκια μου στη Θεσσαλονίκη. Και αυτό το τραίνο σήμερα με στενοχωρεί. Εύχομαι όλα να γίνουν καλύτερα αν και δεν είμαι αισιόδοξος.
    Αυτό απαντά και στο κο Παπαδόπουλο (πιό πάνω) και μπορώ να του προσκομίσω και στεφανοχάρτι αν είναι απαραίτητο για να γράφω την άποψή μου (σωστή ή λάθος).

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ , ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΑΠΛΑ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΠΟΥ.ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣΑΙ,ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΘΕΜΑΤΑ , ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ?ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΝΑΣ,ΚΡΙΜΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ , ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΠΤΟΗΤΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μετα το 600/601 να παιρνει σειρα και το 52/59 στην μετατροπη του σε 70/71. Το 70 απο την ημερα της ιδρυσης του αποτελεσε το δρομολογιο IC με την μεγαλυτερη πληροτητα στα χρονικα του ΟΣΕ. Ηταν το ιδανικοτερο δρομολογιο για να μεταβει καποιος στον Εβρο απο πλευρας ωρων, ανεσης, αξιοπιστιας, χρονου μεταβασης. Χρηζει αμεσης επαναφορας. Κι αν οι συρμοι δεν φτανουν γι αυτο, ο ΟΣΕ το 1995 αγορασε 8 5δυμες αυτοκινηταμαξες απο τις οποιες δουλευουν οι 3-4. Ειναι λοιπον ευκαιρεια οι υπολοιπες να μπουν στο ΜΑΙ και το ΚΕΠ και να συμμαζευτουν επαρκως. Επισης παρτε και την συνθεση του 884 αντικαθιστωντας την ειτε με αυτοκινηταμαξα ειτε με επιβαταμαξες Ελληνικων Ναυπηγειων του 1992 με κυλικειο γιουγκοσλαβιας ανακατασκευασμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κώστα, αυτά που λέγαμε ...
    http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/1040379_271006499705815_1447216331_o.jpg

    ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΛΙΜΗΝ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χωρίς μηχανές,χωρίς προσωπικό πως θα γίνουν τα νέα εμπορικα?βλέποντας τα σημερινά δρομολόγια με τα παλιότερα πραγματικά ο σιδηρόδρομος είναι για κλάματα,ενώ έχουν δοθείι τόσα λεφτά.ελπίζω να αλλάξει κάτι σύντομα.εντωμεταξύ χωρίς προσλήψεις πως θα προχωρήσει ο σιδηρόδρομος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ (600-601)ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΔΙΚΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ!! ΓΙΑ ΕΒΡΟ ΠΑΛΙ ΑΝΑΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΑΝ ΣΕΙΡΑΣ 620!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή