Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

H ιστορία των μηχανοδηγών > Μέσα στην καμπίνα , μέσα στο δράμα



Ένα εκπληκτικό ρεπορτάζ για τις επιπτώσεις στην ζωή , την ψυχολογία και την καθημερινότητα των μηχανοδηγών , έπειτα από ατυχήματα .
Μια πραγματικότητα που μόνο όσοι κάνουν αυτήν την δουλειά ξέρουν .

8 σχόλια:

  1. Το δράμα αφορά φυσικά και τους παραδίπλα από τον μηχανοδηγό (προσωπικό κίνησης). Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση με ορισμένους από το προσωπικό κίνησης.
    Μου δίνουν την εντύπωση πως νοιώθουν κάποια ανασφάλεια αφού σε κάθε περίπτωση δεν χάνουν την ευκαιρία να υπενθυμίσουν - αποδείξουν πώς υπάρχουν , πως τα βιώματα τους είναι ίδια η και μεγαλύτερα από κλάδους με μεγάλη επικινδυνότητα και πως είναι απαραίτητοι.
    Και βέβαια ρε παιδιά υπάρχετε καθώς επίσης έχετε βιώματα και είστε απαραίτητοι αλλά στα καθήκοντά σας .
    Και βέβαια περνάτε και εσείς δύσκολα κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων όταν έρθετε αντιμέτωποι με δύστροπους επιβάτες αλλά η ανάρτηση - video περιγράφει τις δυσκολίες , την ψυχολογική πίεση κ.α. που υφίσταται το προσωπικό έλξης
    Τώρα εάν ενοείς πως το δράμα μιας αντιπαράθεσης του προσωπικού κίνησης με έναν επιβάτη είναι ίσο με το δράμα που βιώνει ένας άτυχος μηχανοδηγός που έχει εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα δεν έχω να πω τίποτα απλά ας το αξιολογήσουν οι αναγνώστες

    atyxos15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άτυχε15 ! Άτυχο το επιχείρημά σου :-). 1) Δεν έχουμε να αποδείξουμε σε κανένα τίποτε απ' όλα αυτά που αναφέρεις. Το σχόλιό μου αναφέρεται στο ότι η μέχρι τώρα πορεία της ηγεσίας σας και ενίοτε μεμονωμένα προσπαθούν να απαξιώσουν και την προσφορά του κλάδου κίνησης σε κάθε τομέα και όχι μόνο στον έλεγχο των επιβατών.Δεν έχουμε κανένα αίσθημα κατωτερότητας απέναντι σε κανένα. Απλά θεωρούμε εγωιστικό και πολλές φορές άδικο από μέρος σας να θεωρείτε εαυτόν σας υπεράνω όλων και ότι λειτουργείτε σαν η καρδιά του σιδηροδρόμου. Δεν τα γράφω όλα αυτά για να έρθω σε άμεση αντιπαράθεση μαζί σου-σας, αλλά απλά να επισημάνω ότι όταν καθόμαστε και εμείς εκεί ακριβώς δίπλα σας (μας χωρίζει το πολύ ένα μέτρο)νιώθουμε ακριβώς τον ίδιο κίνδυνο που νιώθετε και εσείς, νιώθουμε και εμείς να τρέμουν τα πόδια μας κάθε φορά που περνάμε διαβάσεις με φορτηγά που παραβιάζουν διαβάσεις και είναι αμφίβολο αν προλάβουν να περάσουν έγκαιρα και όλα τα άλλα που αναφέρει το συγκεκριμένο video.Δε πιστεύω να ξέχασες πόσα ταξίδια έκανες έχοντας δίπλα σου τον προϊστάμενο (εσύ τη μισή διαδρομή και προϊστάμενος ολόκληρη). δε πιστεύω να ξέχασες τόσο γρήγορα πόσες φορές σε ατυχήματα κάποιοι το βάζατε στα πόδια από φόβο να μη σας λιντσάρουν κάποιοι αδικαιολόγητα επιθετικοί χωρικοί. Δε πιστεύω να ξέχασες πόσες φορές ο προϊστάμενος ή ο συνοδός έσπευσαν να απεγκλωβίσουν θανάσιμα τραυματισμένους αντικρίζοντας θεάματα αποκρουστικά την ίδια στιγμή που ο μηχανοδηγοί δεν είχαν το κουράγιο να πάνε στον τόπο του συμβάντος; Θέλω να σου αναφέρω ότι μέχρι σήμερα είχα στην καριέρα μου τρεις αυτοκτονίες στις οποίες ήμουν, ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ και ήμουν αυτός που αναγκάστηκα να πηγαίνω λόγω τις ιδιότητάς μου στο σημείο ΤΟΥ συμβάντος. Δε σου αναφέρω τα άλλα θανατηφόρα και μη ατυχήματα που διαδραματίστηκαν μπροστά μου. Δε σου αναφέρω όλα τα "εν δυνάμει εμφράγματα" που υπέστην ΚΑΙ ΕΓΩ όπως φυσικά και εσύ. Θα μπορούσα να σου γράφω μέχρι αύριο επιχειρήματα για να σου αποδείξω (δεν εννοώ φυσικά μόνο εσένα) ότι και εμείς είμαστε αυτοί που νιώθουμε τα ίδια συναισθήματα , την ίδια αγωνία, τον ίδιο φόβο, την ίδια ανασφάλεια κλπ. Επιγραμματικά: Τεράστιο το λάθος που κάνουν κάποιοι να θεωρούν συναδέλφους της κίνησης λιγότερο "προσφέροντες" γιατί το μόνο που κερδίζουν είναι να χαίρονται κάποιοι στηριζόμενοι στο "Διαίρει και βασίλευε". Ελπίζω να είσαι παλιός μηχανοδηγός για να κατανοήσεις ό,τι σου γράφω μια και θα είσαι σίγουρα έμπειρος και θα τα έχεις ζήσει όλα αυτά.
    Να είσαι καλά και επαναλαμβάνω ότι πρόθεσή μου δεν είναι να αντιπαρατεθώ μαζί σου αλλά να αποκαταστήσω κάποιες λανθασμένες απόψεις και εντυπώσεις σκόπιμες και μη.
    Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήταν παράλειψή μου να μην ευχαριστήσω το στέκι της έλξης για την φιλοξενία που μου παρήσχε. Επιπροσθέτως θα ήθελα να συγχαρώ τους διαχειριστές τους για την όντως αμερόληπτη λειτουργία του blog τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαλαρωστε οι καμπινες λεγονται καμπινες μηχανοδηγησης και οχι κινησης .Επιτελους μια ζωη κομλεξ .Αυτος που οδηγει εχει την ιδια ψυχολογια με αυτον ειναι θεατης ;Ο καπετανιος εχει την ιδια ευθηνη με τον καμαροτο ;Ο πιλοτος εχει την ιδια ευθηνη με την αεροσυνοδο ;Ο οδηγος του ΚΤΕΛ εχει την ιδια ευθηνη με τον ελεκτη .Σεβομαι το επαγγελμα σας αλλα οφειλετε να σεβεστε και του αλλου .Εδω μιλησαν για το μηχανοδηγο που οταν οδηγα ενεργει ενω αυτος που καθεται διπλα απλα βλεπει οπως και ενας επιβατης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι παλικάρι μου. Ο διπλανός είναι στουπί στο μεθύσι ή είναι χαπακωμένος και δεν έχει την αίσθηση του κινδύνου που διαδραματίζεται μπροστά του. Φυσικά θα εννοείς και τον συνάδελφό σου μηχανοδηγό που την ώρα εκείνη δεν είναι στα χειριστήρια αλλά κάθεται δίπλα σου ε; Όσο για το κόμπλεξ (αναγκάζομαι να σου ανταποδώσω τον χαρακτηρισμό) που αναφέρεις κοίτα στο χώρο σου και θα βρεις πολλούς !!!!
    Καλό θα ήταν τα επιχειρήματά σου να είναι πιο πειστικά και με πιο ευγενικούς χαρακτηρισμούς από το να χαρακτηρίζεις κομπλεξικό έναν ολόκληρο κλάδο ή συγκρίνοντας μας με απλούς επιβάτες των ΚΤΕΛ ενώ εσείς είστε οι οδηγοί ή εμείς καμαρότοι και εσείς καπεταναίοι ή εσείς πιλότοι και εμείς αεροσυνοδοί.Εγώ ξέρω ότι στα σιδηροδρομικά ατυχήματα που γίνονται ενίοτε (π.χ. λόγω παραβιάσεων σηματοδοτών ή ταχύτητας, συνυπεύθυνοι είναι και οι προϊστάμενοι αλλά ακόμη και συνοδοί (αναλόγως την περίπτωση) και τιμωρούνται δικαζόμενοι. Μήπως κάνω λάθος; Δε θέλω να επεκταθώ άλλο γιατί τα γνωρίζεις πολύ καλά τα πράγματα και ξέρεις ότι οι ισχυρισμοί σου δεν είναι βάσιμοι αλλά μόνο εντυπωσιασμού.
    Τέλος , οι καμπίνες μηχανοδήγησης - είτε το θέλεις είτε όχι - είτε το θέλουμε είτε όχι- είναι χώρος όπου είμαστε αναγκασμένοι να δουλεύουμε και εμείς.
    Τέλος θέλω και εγώ να πω ότι σέβομαι και εγώ το επάγγελμά σας όπως και εσύ λες και δεν κατάλαβα που διέκρινες στοιχεία ασέβειας εκτός φυσικά αν θεωρείς ασέβεια τους ισχυρισμούς μας ότι κινδυνεύουμε το ίδιο όταν είμαστε δίπλα σας στο μισό μέτρο ή ότι τα συναισθήματα μας σε ώρα κινδύνου είναι τα ίδια με τα δικά σας . Άλλωστε σέβομαι και τους καμαρότους και τις - τους αεροσυνοδούς και τους γιατρούς και τις καθαρίστριες και τους σκουπιδιάρηδες {(κάπου εκεί μας εντάσεις φαντάζομαι - (αστειεύομαι)}
    Καλό σου βράδυ πιλότε μου (πάλι αστειεύομαι και χωρίς ίχνος ειρωνείας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημοσιεύσαμε όλα τα σχόλια μέχρι στιγμής για να μην κατηγορηθούμε για μεροληψία.

    Ωστόσο , κάπόυ εδώ πρέπει να σταματήσει η αντιπαράθεση πριν πάρει άλλη μορφή και είναι κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ σωστή η παρατήρηση και ζητώ συγνώμη αν όξυνα λίγο τη συζήτηση η οποία πάντως δεν ήταν κακοπροαίρετη. Και πάλι συγχαρητήρια για την αμεροληψία σας. Να είστε πάντα καλά και να έχουμε καλά ταξίδια. :-)
    Σας ευχαριστώ και πάλι για τη φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή