Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Όταν οι συνδυασμένες μεταφορές (λιμάνι – τρένο) γίνονται (επιτέλους) πράξη…

Χρειάστηκε να περάσει 1,5 χρόνος, μέχρι να υπογραφεί η πολυπόθητη συμφωνία μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco για την μεταφορά φορτίων της κινεζικής εταιρείας από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως.
Η εν λόγω συμφωνία, αν και είχε προαναγγελθεί τον Φεβρουάριο του 2013, επισημοποιήθηκε χθες, αφού στο μεσοδιάστημα οι Κινέζοι τέσταραν την ελληνική εταιρεία.


Του Φώτη Φωτεινού -metaforespress.gr

Η επίτευξη της στρατηγικής συνεργασίας αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού θα αυξήσει σημαντικά το εμπορευματικό της έργο, το οποίο ανήλθε πέρσι στα 16 εκατ. ευρώ, έναντι συνόλου κύκλου εργασιών 130 εκατ. (συμπεριλαμβάνονται τα 50 εκατ. των άγονων γραμμών).

Ειδικότερα, το 2013, τα έσοδα από τα εμπορεύματα ήταν 16 εκατ., το 2012 έφτασαν τα 20 εκατ., το 2011 τα 22,1 εκατ. και το 2010 τα 23,2 εκατ. Χρονιά – ρεκόρ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτέλεσε το 2009, με έσοδα 32,4 εκατ.



Παράλληλα, η συμφωνία σκορπά “χαμόγελα” στους επίδοξους μνηστήρες της εταιρείας, δεδομένου ότι ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίησή της βρίσκεται στην τελική ευθεία. Τον Δεκέμβριο αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές, με τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους να εμφανίζονται, από το ΤΑΙΠΕΔ, ως οι μοναδικοί “ενεργοί μνηστήρες”.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο διαγωνισμός παρέχει τη δυνατότητα εισόδου κι άλλων εταιρειών στα κοινοπρακτικά σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι Κινέζοι μπορούν να “κουμπώσουν” με τους Ρώσους, εάν και κάτι τέτοιο δεν φαντάζει πιθανό.

Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι, παρόλο που τάσσονται υπέρ της εμπορικής συμφωνίας με την Cosco, υπογραμμίζουν την τεράστια έλλειψη προσωπικού (μηχανοδηγών), καταγγέλλοντας περιστατικά υπερεργασίας, αλλά και κατάργησης επιβατικών δρομολογίων προς όφελος των εμπορευματικών.

Τι ορίζει η συμφωνία με την Cosco

Η συμφωνία ορίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται να παράσχει την απαιτούμενη χωρητικότητα, ώστε να διευκολύνει την κίνηση φορτίων που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών άφιξης των πλοίων.

Από την πλευρά της, η Cosco δεσμεύεται να χρησιμοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως τον κύριο πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα για τη μεταφορά του φορτίου που εισέρχεται ή εξέρχεται από τον λιμένα του Πειραιά.

“Η συμφωνία είναι ιστορικής σημασίας για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, καθώς δημιουργεί ανεξάντλητες ευκαιρίες ανάπτυξης και ανοίγει το δρόμο για να γίνει η Ελλάδα παγκόσμιο διαμετακομιστικό κέντρο και πύλη εισόδου εμπορευμάτων για την Ευρώπη.

Επίσης, αναβαθμίζεται ο ρόλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως κύριας σιδηροδρομικής εταιρίας που θα συντονίζει τη διέλευση φορτίων της Cosco προς την Κεντρική Ευρώπη”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.

H ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΜΕΣΩ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ) 

Ως γνωστόν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δραστηριοποιείται στις εμπορευματικές μεταφορές, από το λιμάνι του Πειραιά, μέσω της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιο-Ικόνιο μήκους 17 χλμ. που βρίσκεται σε λειτουργία και πάνω στην οποία μεταφέρονται τα εμπορεύματα από το Ικόνιο στο Θριάσιο, ενώ στη συνέχεια κατευθύνονται μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στη διακίνηση εμπορευμάτων προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη είναι η συντόμευση του χρόνου παράδοσης των προϊόντων, που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση κόστους μεταφοράς (σχετική φωτό). 

Για τη χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής μέχρι την Κεντρική Ευρώπη έχουν συναφθεί συμφωνίες με Σκόπια, Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Κροατία, Σλοβενία, Αυστρία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Τσεχία κ.α) και έχουν προχωρήσει οι σχετικές διαδικασίες, ώστε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μπορεί να κάνει, ανά πάσα στιγμή, χρήση του μεγαλύτερου μέρους του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου.

Πέρα από τα διεθνή εμπορευματικά δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσανατολίζεται στην άντληση μεριδίου άνω του 10% στο εμπορευματικό έργο μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, έναντι 3% που διατηρούσε μέχρι πέρσι, προχωρώντας σε σχετικές συμφωνίες με εγχώριες εταιρείες (π.χ. ΕΒΖ, ΕΛΤΑ, κ.α.).   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου