Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΟΣΕ: Η ώρα των επενδύσεων στον ελληνικό σιδηρόδρομο

«ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ», είναι ο τίτλος του επίκαιρου συνεδρίου, που οργανώνεται με πρωτοβουλία του Ομίλου ΟΣΕ στις 28-29  Ιουνίου στην Αθήνα (ξενοδοχείο Athens Divani Caravel, ώρα έναρξης
10.00 πμ.), σε συνεργασία και με τη συμμετοχή των εμπλεκομένων στην ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, εταιρειών , επενδυτών, καθώς επίσης εκπροσώπων αρμόδιων ευρωπαϊκών οργανισμών.  

Στόχος του συνεδρίου, είναι, σε μία ιδιαίτερα αποφασιστική καμπή για τη συνολικότερη ενίσχυση του σιδηροδρόμου και τη σταδιακή μετατροπή του σε βασικό πυλώνα της εθνικής στρατηγικής συνδυασμένων μεταφορών, να συνεισφέρει στην κατάθεση χρήσιμων σκέψεων και προτάσεων σχετικά: Με τα ήδη προγραμματιζόμενα, αλλά και συνολικότερα με τα νέα έργα υποδομής που αναμένεται να βελτιώσουν τις υποδομές αλλά και τη λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου. Με τη συμβολή του στην ανάπτυξη ανταγωνιστικών  εμπορευματικών μεταφορών και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των βιομηχανικών περιοχών.  Με  την εξέλιξη των επενδύσεων στον τομέα των εμπορευματικών κέντρων και συνολικότερα στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών. Με την  εξασφάλιση των πλέων ασφαλών συνθηκών σιδηροδρομικής μεταφοράς. Με τα διαθέσιμα ευρωπαϊκά και άλλα χρηματοδοτικά  μέσα για έργα και επενδύσεις, με την καλύτερη αξιοποίηση της ενεργειακής διάστασης του σιδηροδρόμου, αλλά και με τις αλλαγές  που επιφέρει στη σιδηροδρομική αγορά το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο για την περαιτέρω απελευθέρωση της αγοράς και τη μεταφορά χρήσιμης ευρωπαϊκής τεχνογνωσίας  για την ενίσχυση της.

 Μια επίκαιρη θεματολογία

Οι κοσμογονικές εξελίξεις στους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους και  η  άμεση ανάπτυξη   του ελληνικού σιδηροδρόμου θα κυριαρχήσουν στην εισαγωγική ενότητα όπου  έχουν κληθεί να απευθύνουν τις σκέψεις τους, ο κ. Χρήστος Σπίρτζης, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Αλέξης Χαρίτσης, Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, ο κ. Κώστας  Καραμανλής, βουλευτής,  Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της «Νέας Δημοκρατίας». Στο πλέον φιλόδοξο ερευνητικό πρόγραμμα για τον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο και πώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί  από την Ελλάδα θα αναφερθεί σε παρέμβασή του  ο κ. Carlo Borghini , Διευθύνων  Σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας  Shift2Rail. Η κ. Τiana Tournier, Διευθύντρια Στρατηγικής, του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων - Εuropean Union Agency for Railways θα εξηγήσει, πού βρίσκεται σήμερα η προσπάθεια εναρμόνισης και ενοποίησης των συστημάτων των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων, προκειμένου τα τρένα να καθίστανται ασφαλέστερα όταν κυκλοφορούν διασυνοριακά. Στην υποστήριξη που υπάρχει από πλευράς Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου θα αναφερθεί η κ. Άννα Δάντη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας  της Αντιπροσωπείας ΕΕ στην Ελλάδα.  Στην εισαγωγική του ομιλία, ο κ. Θάνος Βούρδας, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, θα αναφερθεί στην άμεση  ανάπτυξη  του ελληνικού σιδηροδρόμου ως βασική προϋπόθεση για καθαρές και φθηνές μεταφορές, διεθνείς επενδύσεις, σημαντικό όγκο μεταφοράς εμπορευμάτων και μετατροπή της χώρας σε διεθνή διαμετακομιστικό κέντρο και κέντρο logistics. Από τη δική του πλευρά, ο κ. Γεώργιος Τζιάλλας, Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, θα εξηγήσει πώς συνδέεται η τουριστική  κίνηση και εξυπηρέτηση στη χώρα μας  με  την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου.                                          

Συνδυασμένες μεταφορές-νέες σιδηροδρομικές υποδομές

Στην ειδική ενότητα για τις συνδυασμένες μεταφορές, ο κ. Κώστας Πετράκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος - ΟΣΕ, θα παρουσιάσει ανάμεσα σε άλλα, τη συμβολή του ενεργειακού παράγοντα στην ποιότητα των σιδηροδρομικών μεταφορών, τη σημασία της ηλεκτροκίνησης  και του ανταγωνιστικού κόστους ρεύματος για την κίνηση των σιδηροδρομικών συρμών, την προοπτική χρήσης εναλλακτικών καυσίμων για την κίνηση των συρμών στο μη ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο, αλλά και την προοπτική ανάπτυξης αιολικών πάρκων κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Τη σύνδεση  του σιδηροδρόμου με τα Βιομηχανικά Πάρκα, θα αναπτύξει ο κ. Γρηγόρης Σαμπατακάκης, Γενικός Διευθυντής Δικτύου ΟΣΕ , αναφερόμενος και συνολικότερα στην ανάπτυξη νέων υποδομών, προκειμένου το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο να συμβάλει σε πιο ανταγωνιστικές εμπορευματικές μεταφορές.  Για το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τα Βιομηχανικά Πάρκα θα κάνει παρουσίαση και  η  ΕΤΒΑ-BIΠΕ ( Ομιλος Τράπεζας Πειραιώς).

Εμπορευματικά κέντρα, λιμάνια  και χρηματοδότηση

Ο κ. Αθανάσιος Σχίζας, Διευθύνων Σύμβουλος  ΓΑΙΑΟΣΕ θα παρουσιάσει τις τρέχουσες εξελίξεις στη Σύμβαση Παραχώρησης για την Ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου του Θριασίου, καθώς επίσης και τις άμεσες προοπτικές του Εμπορευματικού Κέντρου της Θεσσαλονίκης  και άλλων εμπορευματικών κέντρων, όπως Αλεξανδρούπολη και Γυρτώνη. Για το ίδιο θέμα, ο κ. Γιώργος Λογοθέτης, προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού της Εφαρμογής Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Υπουργείου Οικονομίας, εκπρόσωπος  Ταμείου Συνδέοντας την Ευρώπη - CEF, θα εξηγήσει πώς επιτυγχάνεται η συνδυασμένη χρηματοδότηση μεταφορικών - σιδηροδρομικών υποδομών και εμπορευματικών κέντρων.

 Σιδηρόδρομος και λιμάνια

Τους λόγους για τους οποίους η  ανάπτυξη  των σιδηροδρομικών μεταφορών αποτελεί προϋπόθεση για την  ενίσχυση του ρόλου του Λιμένα Θεσσαλονίκης ως πύλη της ΝΑ Ευρώπης θα εξηγήσει ο κ. Δημήτριος Μακρής, Διευθύνων Σύμβουλος Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης - ΟΛΘ Α.Ε.  Από τη δική του πλευρά, ο κ. Νίκος Κοντοές, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Οργανισμού Λιμένος Πατρών- Ο.Λ.Π.Α, θα αναφερθεί στις προϋποθέσεις μετατροπής του Λιμανιού της Πάτρας σε κόμβο συνδυασμένων Μεταφορών του Κεντρικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.                        

 Απελευθέρωση αγοράς - Επενδύσεις στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες

Στην ενότητα που αφορά την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής αγοράς, το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο  και τις επενδύσεις στις εγχώριες σιδηροδρομικές υπηρεσίες, ο κ. Γιώργος Αποστολόπουλος, Πρόεδρος ΔΣ ΟΣΕ , θα παρουσιάσει τις σχετικές πρωτοβουλίες του ΟΣΕ, ενώ η κ. Ιωάννα Tσιαπαρίκου, Πρόεδρος Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων – ΡΑΣ θα αναφερθεί στην ενδυνάμωση και εμπλουτισμό της σιδηροδρομικής αγοράς με νέες επιχειρήσεις. Από τη δική του πλευρά, ο κ. Ζακ Κισέογλου , Διευθύνων Σύμβουλος της Goldair  Gargo, θα παρουσιάσει το business  plan της Rail Gargo Logistics Goldair, επικεντρώνοντας στα δρομολόγια, τις προσλήψεις και τις άμεσες προοπτικές στη διαμεταφορά εμπορευμάτων.

Ο κ. Φίλιππος Τσαλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναφερθεί στις επενδύσεις στις εγχώριες σιδηροδρομικές υπηρεσίες και το επιχειρησιακό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τις νέες επενδύσεις που απαιτούνται στις σιδηροδρομικές γραμμές συνολικότερα θα παρουσιάσει  ο κ. Χρήστος  Πυργίδης, καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης- ΑΠΘ. Ο κ. Γιάννης Αντωνιάδης, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.- ΕΕΣΣΤΥ, θα παρουσιάσει τις προοπτικές της εταιρείας και τις άμεσες προτεραιότητες στη διαχείριση και συντήρηση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού της χώρας και των ιδιωτών πελατών.

Τα έργα που έρχονται – η  διαλειτουργικότητα

Στη  δρομολόγηση των νέων σιδηροδρομικών έργων σύμφωνα με τις ελληνικές αλλά και τις διεθνείς τάσεις στις εμπορικές και επιβατικές μεταφορές και στις δημοπρατήσεις που έρχονται θα αναφερθεί ο  κ. Χρήστος Διονέλης, Αντιπρόεδρος   ΕΡΓΟΣΕ  , ενώ ο κ. Tάκης Θεοφανόπουλος, Εντεταλμένος Σύμβουλος Εurocert , θα παρουσιάσει καίρια θέματα πιστοποίησης της διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού συστήματος. Στη Σιδηροδρομική ΕΓΝΑΤΙΑ θα αναφερθεί ο  κ. Πάρις Μπίλλιας, Πρόεδρος ΤΕΕ  Κεντρικής Μακεδονίας  -ΤΕΕ/ΤΚΜ ,  ο κ. Aνδρέας  Γερακάκης, Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ανωνύμων Τεχνικών Εταιρειών Ελλάδος - ΣΑΤΕ , θα μιλήσει για τις προσδοκίες ανάκαμψης του κατασκευαστικού κλάδου από τις σιδηροδρομικές μεταφορές,  ο κ. Δημήτρης Κατσώχης, Αντιπρόεδρος  Συλλόγου  Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων , θα παρουσιάσει τα κριτήρια αναπτυξιακής πολιτικής για τον σιδηρόδρομο και τη συνεργασία του με τα άλλα μέσα μεταφοράς, ενώ ο  κ. Νικόλαος Ροδόπουλος, Πρόεδρος  ΔΣ Ελληνικής Εταιρείας Logistics - ΕΕL , θα συνδέσει τις επενδύσεις στο σιδηρόδρομο με την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας.

 Ασφάλεια σιδηροδρομικών μεταφορών σε νέο περιβάλλον

Η βασική ενότητα της δεύτερης μέρας του συνεδρίου (Πέμπτη 29 Ιουνίου) είναι αφιερωμένη στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών. Σχετικό χαιρετισμό θα απευθύνει ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας κ. Γιάννης Καπάκης. Για τις επενδύσεις ενίσχυσης της ασφάλειας, καθώς επίσης  για τα σιδηροδρομικά ατυχήματα και τα συστήματα περιορισμού τους  θα μιλήσουν αντίστοιχα ο κ. Χρήστος  Πυργίδης, καθηγητής ΑΠΘ και ο κ.  Κώστας Λυμπέρης, τ. καθηγητής ΕΜΠ. Ο κ. Τάσος  Λαμπρόπουλος, Στέλεχος της Διεύθυνσης  Κυκλοφορίας ΟΣΕ , θα παρουσιάσει το νέο κανονιστικό πλαίσιο για την Ασφάλεια της Κυκλοφορίας στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο και το νέο Ευρωπαϊκό Περιβάλλον. Για τον ειδικό ρόλο της συντήρησης και του συνεχούς ελέγχου του τροχαίου υλικού θα μιλήσει ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΕΣΣΤΥ- Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.  Η κ. Αρτεμις Γαλάνη, Προϊστάμενη του αρμόδιου τμήματος της  Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας θα αναφερθεί στους ρόλους και αρμοδιότητες των φορέων που εμπλέκονται στην αντιμετώπιση και διαχείριση συνεπειών από συμβάντα σιδηροδρομικά ατυχήματα. Στα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την αύξηση των δεικτών ασφάλειας στους ελληνικούς σιδηρόδρομους θα αναφερθεί το αρμόδιο Τμήμα Ασφάλειας Σιδηροδρόμων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ενώ ο κ. Χρήστος Σερετίδης,  Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων – ΠΣΣΑΜΕΕ  θα αναφερθεί στη σχετική εμπειρία και προτάσεις για τις μεταφορές επικίνδυνων εμπορευμάτων.

Κοινό που θα παρακολουθήσει  

Κορυφαία στελέχη του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, καθώς επίσης της Περιφερειακής και Τοπικής Διοίκησης, εκπρόσωποι των αρμόδιων σιδηροδρομικών οργανισμών της  ΕΕ, εκπρόσωποι χρηματοδοτικών φορέων, του σιδηροδρομικού και ευρύτερα του μεταφορικού τομέα, κατασκευαστικών φορέων , στελέχη πρεσβειών, αρμόδια στελέχη κομμάτων, εκπρόσωποι των ΜΜΕ , φίλοι του σιδηροδρόμου  κλπ.

Xoρηγοί - Χορηγοί Επικοινωνίας

Βασικός χορηγός  της εκδήλωσης είναι ο Όμιλος ΟΣΕ.Η εκδήλωση, πραγματοποιείται με την ευγενική επίσης υποστήριξη της  ΓΑΙΑΟΣΕ , της  ΕΡΓΟΣΕ , της  ΕΣΣΤΤΥ, της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της «Rail Cargo Logistics Goldair»  και  της «Siemens». Χορηγοί επικοινωνίας  είναι  το  Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι εφημερίδες   Ελεύθερος Τύπος  και  η  ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ, ο  ραδιοσταθμός Α 9,89, τα portals www Euro2day.gr, www Insider.gr,www tilegrafima.gr , www maritimes.gr  , το περιοδικό “Logistics leader” κα.


2 σχόλια:

  1. ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είναι αλήθεια άραγε ότι οποιαδήποτε παροχή είτε σε υπηρεσίες είτε σε ανταλλακτικά από τις γνωστές άγνωστες σιδηροδρομικές πολυεθνικές προς τον ελληνικό σιδηρόδρομο χρεώνεται με τιμές πολλαπλάσιες των πραγματικών; Με τους περίφημους εθνικούς προμηθευτές και τους φίλους τους τι γίνεται; Ακούγεται ότι στίβες ολοκαίνουργια ανταλλακτικά που αραχνιάζουν σε αποθήκες αποκηρύσσονται ως αναξιόπιστα και τα ακριβώς ίδια αλλά από το ιερό χέρι του κάθε εργολάβου απολαμβάνουν της απολύτου εμπιστοσύνης των υπευθύνων. Εργολάβοι εμφανίζονται από το πουθενά και εξαφανίζονται με την ίδια ευκολία πάντα σε αρμονία με τους αντίστοιχους διαγωνισμούς. Κι αυτή φυσικά είναι η κορυφή του παγόβουνου. Αλήθεια εκεί στη ΠΟΣ με τι ασχολούνται; Εκτός από το συμφέρον όλων των εργαζομένων εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή