Ιδιαίτερα όσον αφορά τον Προαστιακό της Αθήνας, τα προβλήματα φαίνεται να μην έχουν τελειωμό. Χτες Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου, οι επιβάτες του Προαστιακού είχαν να αντιμετωπίσουν ακόμα μία δύσκολη μέρα εξαιτίας φωτιάς σε υποσταθμό του ΟΣΕ νότια του ΣΚΑ που είχε ως συνέπεια να πέσει η ηλεκτροκίνηση στα δρομολόγια προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.
Έτσι, οι ηλεκτροκίνητοι συρμοί του Προαστιακού ακινητοποιήθηκαν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναγκάστηκε να αντικαταστήσει τα ηλεκτροκίνητα τρένα με ντιζελοκίνητα, ενώ προκλήθηκαν πολλές καθυστερήσεις αλλά και ακυρώσεις δρομολογίων.
Σημειώνεται ότι και αυτό για αυτό το περιστατικό δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση ή δελτίο τύπου (κατά τη συνήθη τακτική) από τον ΟΣΕ ή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ η μόνη επίσημη ενημέρωση ήρθε μέσω τριών tweet της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα οποία ενημέρωσαν για το συμβάν με τεράστια καθυστέρηση.
Το χτεσινό συμβάν έρχεται να προστεθεί σε αυτά της προηγούμενης εβδομάδας, όταν επί τρεις συνεχείς ημέρες, ο Προαστιακός της Αθήνας αντιμετώπισε πολλαπλά προβλήματα κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας ‘Μήδεια’ εξαιτίας βλαβών στην ηλεκτροκίνηση, προβλημάτων στα κλειδιά και πεσμένων δέντρων. Και σε αυτή την περίπτωση, δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από τον ΟΣΕ ή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάσταση του δικτύου.
Η εμφάνιση των προβλημάτων πάντως δεν ξαφνιάζει τους επιβάτες του Προαστιακού που έχουν συνηθίσει να μετακινούνται με ένα μέσο οι υποδομές του οποίου βρίσκονται «υπό κατάρρευση» εδώ και χρόνια. Τα προβλήματα είναι πολλά και γνωστά και συνόψίζονται και σε πρόσφατη ανοικτή επιστολή του Athens Transport προς τη νέα διοίκηση του ΟΣΕ (αν κανείς έχει απορία, δεν λάβαμε ποτέ κάποια απάντηση).
Οι προτεραιότητες της νέας διοίκησης
Εντύπωση προκαλεί πως η νέα διοίκηση του ΟΣΕ είτε δεν γνωρίζει είτε αποφεύγει να αναφερθεί στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει το δίκτυο. Σε πρόσφατη συνέντευξη του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Σπύρου Πατέρα στο capital.gr, ο ίδιος επέλεξε να αναφερθεί κυρίως στην αύξηση των εσόδων του οργανισμού μέσω αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του και στις επενδύσεις του οργανισμού στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Όσον αφορά την εξυπηρέτηση των επιβατών, μίλησε για την προώθηση ψηφιακών έργων όπως εφαρμογές τηλεματικής και έξυπνων εισιτηρίων. Υπενθυμίζεται πως ο ΟΣΕ ήδη ετοιμάζεται για τη διακήρυξη διαγωνισμού για τη δημιουργία συστήματος τηλεματικής για τον Προαστιακό της Αθήνας.
Την ίδια στιγμή βέβαια, τα φωτοσήματα στον Προαστιακό όπως και η αυτόματη προστασία συρμών (ETCS) βρίσκονται εκτός λειτουργίας, ενώ βλάβες σαν και τη χτεσινή παρουσιάζονται ολοένα και συχνότερα. Έτσι, όχι μόνο δεν είναι δυνατή η πύκνωση των δρομολογίων, αλλά υπάρχει πρόβλημα με την ασφάλεια όσων ήδη πραγματοποιούνται.
www.athenstransport.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου