Η σημερινή και χτεσινή ημέρα με την κατάργηση πλήθους δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας αλλά και τα προβλήματα στην γραμμή προς Θεσσαλονίκη , αποτελούν την απόδειξη
για την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, παρά την ολοκλήρωση σημαντικών έργων τα τελευταία 5 χρόνια, έργων που θα μπορούσαν να δώσουν πνοή στο μέσο.Τα όσα έγιναν σήμερα & χτες αποτελούν το επιστέγασμα και την τελειωτική πράξη επιβεβαίωσης της απαξίωσης σε όλα τα επίπεδα, αποτέλεσμα διαχρονικών πολιτικών που σαν κύριο στόχο είχαν και έχουν την ιδιωτικοποίησή ΚΑΙ της συντήρησης της υποδομής.
Είναι αδιανόητο εδώ και πολύ καιρό να είναι γνωστά προβλήματα στην σιδηροδρομική υποδομή (στις αλλαγές τροχιάς), να έχουμε εδώ και 10 μέρες μονοδρομήσεις 20 χιλιομέτρων ΚΑΙ στον Προαστιακό Αθήνας και να μην ευαισθητοποιείται κανείς. Είναι αδιανόητο εδώ και χρόνια να μην προχωρά η ανάταξη του δικτύου (φωτοσήματα-τηλεδιοίκηση-Etcs), είναι εμφανής η έλλειψη προσωπικού σε κλάδους αιχμής.
Χιλιάδες επιβατών βίωσαν και βιώνουν απίστευτη ταλαιπωρία, καθώς προσπαθούν να ταξιδέψουν με το μέσο το οποίο αποτελεί τη μοναδική αξιόπιστη λύση μεταφοράς υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες.
Οι Σιδηροδρομικοί και οι Μηχανοδηγοί τις τελευταίες ημέρες υπερέβαλλαν για άλλη μια φορά εαυτόν, εργαζόμενοι σε εξαντλητικές συνθήκες, στην υπηρεσία του Έλληνα πολίτη, αγωνιζόμενοι με άνισους όρους για τη διαφύλαξη και προάσπιση της αξιοπιστίας του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και για τη διασφάλιση της ασφάλειας της κυκλοφορίας.
Δυστυχώς, το φιλότιμο και η αυταπάρνηση των εργαζομένων ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ.
ΚΑΛΟΥΜΕ την πολιτική ηγεσία να πάρει πρωτοβουλίες για να δοθεί επιτέλους ένα τέλος στην απαξίωσή του σιδηροδρόμου.
Για το σκοπό αυτό, σαν Σωματείο, έχουμε ζητήσει συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Κ.ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ Α. ΠΟΡΓΙΑΖΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου