Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
Παρά τις συνεχείς αναφορές που έχουν κατατεθεί από το προσωπικό κίνησης αμαξοστοιχιών ,για τα προβλήματα που αυτό αντιμετωπίζει εντός
των συρμών στα δρομολόγια Αθηνών -Χαλκίδας και Πειραιά - Κιάτου, αυτά μέχρι σήμερα δεν έχουν επιλυθεί ούτε κατ’ ελάχιστο.Επειδή εμείς μιλάμε την γλώσσα της αλήθειας και όχι γενικά και αόριστα, γνωστοποιήσαμε έγκαιρα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι το προσωπικό κίνησης έχει δεχθεί πολύ σοβαρές επιθέσεις από κακόβουλα και ταραχοποιά στοιχεία, που αρκετές φορές είχαν ως αποτέλεσμα, ακόμα και σωματικές βλάβες του προσωπικού κίνησης, για τις οποίες χρειάστηκε νοσοκομειακή περίθαλψη.
Όλα αυτά βέβαια γιατί οι συνάδελφοι προσπαθούν απλώς να κάνουν την δουλειά τους, μέρος της οποίας είναι η είσπραξη του κομίστρου!
Η πραγματικότητα είναι ότι το τμήμα της εργασίας, που αφορά τον έλεγχο και την είσπραξη των εισιτηρίων, γίνεται με μεγάλη δυσκολία και σίγουρα δεν είναι αρμοδιότητα των συναδέλφων του Κλάδου Ελέγχου και Κίνησης Αμαξοστοιχιών να “παίζουν” τον ρόλο του αστυνομικού κυνηγώντας τους τζαμπατζήδες.
Αντί όμως να επαινούνται για τον καθημερινό τους αγώνα και τους κινδύνους στους οποίους εκτίθενται απέναντι σε κάθε είδους παραβατική συμπεριφορά κάποιων επιβατών, βρίσκονται αντιμέτωποι με πειθαρχικό έλεγχο .
Είναι όμως ξεκάθαρο ότι τα ζητήματα παραβατικών συμπεριφορών, είναι ευθύνη της διοίκησης την οποία καλούμε να πάρει μέτρα άμεσα για την αντιμετώπιση αυτού του διαχρονικού προβλήματος.
Αντί να καλεί τους εργαζόμενους σε απολογία η εταιρεία οφείλει να ενσκύψει στο πρόβλημα και να επιδιώξει εξεύρεση λύσης.
Βάση των αναλύσεων των ειδικών βρισκόμαστε προ των πυλών για την αντιμετώπιση του τρίτου κύματος της πανδημίας ενώ η κοινωνία δοκιμάζεται σκληρά από τον covid-19.
Σε αυτές τις δύσκολες υγειονομικές και εργασιακές συνθήκες οι εργαζόμενοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, τηρώντας τα μέτρα αυτοπροστασίας, ενώ βρίσκονται καθημερινά σε επαφή με πλήθος κόσμου από διάφορες κοινωνικές ομάδες.
Υπό αυτές τις συνθήκες, όπως στο πρόσφατο παρελθόν έτσι και σήμερα επαναφέρουμε το αίτημα μας όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει σε ΔΩΡΕΆΝ προληπτικά τέστ, σε όλο το προσωπικό, αλλά ειδικότερα για το προσωπικό που συναλλάσσεται με τους επιβάτες χρήστες του τραίνου.
Έπειτα από τα δύο προηγούμενα “κύματα“ της πανδημίας θα έπρεπε να έχουμε διδαχθεί και να είμαστε σοφότεροι, υιοθετώντας την πρόληψη έναντι της θεραπείας.
Σε κάθε περίπτωση το αίτημα αυτό, αφορά όλους τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, δεν προσφέρεται για αντιπαραθέσεις και οφείλουμε να το αντιμετωπίσουμε ενωμένοι.
Είναι γνωστό άλλωστε ότι το διαίρει και βασίλευε εξυπηρετεί όλους τους άλλους εκτός τους εργαζόμενους.
ΤΟ Δ.Σ. Δ.Α.Κ.Ε ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου