Επερώτηση 11 βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στον κ. Καραμανλή.
Τα προηγούμενα έτη, επί διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α., σημειώθηκε
μεγάλη πρόοδος στον τομέα των υποδομών στην Π.Ε. Φθιώτιδας, με
εμβληματικά έργα που παρέμεναν επί σειρά ετών “βαλτωμένα” να
επιταχύνονται και να ολοκληρώνονται. Ενδεικτικά είναι τα παραδείγματα της
νέας σιδηροδρομικής γραμμής «Τιθορέα-Λιανοκλάδι» με διέλευση από τη νέα
δίδυμη σήραγγα του Καλλιδρόμου που ολοκληρώθηκε μετά από δεκαετίες, η
οποία και συνδέει δύο ολοκαίνουργιους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς (Τιθορέα
και Λιανοκλάδι) και της κατασκευής της σιδηροδρομικής γέφυρας 26 που
βρίσκεται στη θέση Εκκάρα Δομοκού, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη
τοξότη, μεταλλική, σιδηροδρομική γέφυρα των Βαλκανίων.
Παράλληλα, κατασκευάστηκε και ο σιδηροδρομικός σταθμός του
Μώλου, υποδομή η οποία είναι βέβαιο ότι θα συμβάλει στη βελτίωση της
καθημερινότητας των πολιτών και θα δημιουργήσει τις απαιτούμενες
προϋποθέσεις για τη διευκόλυνση και την αύξηση του ρυθμού της
επισκεψιμότητας σε μία περιοχή με καταγεγραμμένη τουριστική δυναμική.
Ωστόσο, για λόγους οι οποίοι παραμένουν επισήμως αδιευκρίνιστοι και παρά
την προετοιμασία που είχε πραγματοποιηθεί στο παρελθόν, ο
σιδηροδρομικός σταθμός της περιοχής του Μώλου, σήμερα παραμένει
πλήρως αδρανοποιημένος στερώντας μία ακόμη δυνατότητα ανάδειξης
πτυχών της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής.
Επειδή, για τους διαμένοντες στην Π.Ε. Φθιώτιδας και ιδίως εκείνους
στο Δήμο Καμένων Βούρλων, αλλά και τους θεσμικούς φορείς της περιοχής, η
λειτουργία του εν λόγω σιδηροδρομικού σταθμού αποτελεί ζήτημα μείζονος
σημασίας, το οποίο και μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στη συνολικότερη
ανάπτυξη της Π.Ε. Φθιώτιδας.
Επειδή, η λειτουργία του δύναται να ευνοήσει την αύξηση του ρυθμού
της επισκεψιμότητας τουριστών, άρα και να συμβάλει στην τοπική οικονομία
της περιοχής αλλά και να αναδείξει περαιτέρω πτυχές του τουριστικού και
πολιτιστικού κεφαλαίου της.
Επειδή, η λειτουργία του αποτελεί συνολικό αίτημα των θεσμικών,
παραγωγικών φορέων της περιοχής, των επαγγελματιών και των πολιτών
της.
Επειδή, το γεγονός της μη λειτουργίας του ήδη υφιστάμενου
σιδηροδρομικού σταθμού του Μώλου συνιστά σήμερα, μείζονα παραδοξότητα
και πιθανώς υπονόμευση της προσπάθειας που είχε συντελεστεί την
προηγούμενη περίοδο.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός
1. Ποιες είναι οι αιτίες για τις οποίες έχει καθυστερήσει επί τόσο
χρονικό διάστημα, η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού
Μώλου και εφόσον υπάρχουν ουσιώδεις – υπαρκτοί λόγοι σε
ποιες ενέργειες έχει προβεί το αρμόδιο Υπουργείο για την
εξασφάλιση των αναγκαίων προϋποθέσεων με σκοπό την
λειτουργία του;
2. Εφόσον δεν υπάρχει αντίθετη περί της επικείμενης λειτουργίας
του ανωτέρω σταθμού προσέγγιση, ποιο είναι το
χρονοδιάγραμμα που έχει καθορίσει το Υπουργείο,
λαμβανομένων υπ’ όψιν των επερχομένων αναγκών εν όψει και
της τουριστικής περιόδου;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Σαρακιώτης Ιωάννης
Αλεξιάδης Τρύφων
Βαρδάκης Σωκράτης
Καφαντάρη Χαρά
Μάλαμα Κυριακή
Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα
Παπαδόπουλος Σάκης
Παππάς Νικόλαος
Πούλου Παναγιού
Ραγκούσης Ιωάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου