Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Η Τουρκία παρέλαβε το 12ο τρένο «υψηλής ταχύτητας» από την γερμανική Siemens

Το τελευταίο, από τα τρένα υψηλής ταχύτητας, που κατασκευάστηκαν από την γερμανική Siemens για τους κρατικούς σιδηροδρόμους της Τουρκίας (TCDD), παρέλαβε η Άγκυρα, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Αντίλ Καραϊσμαίλογλου.

Ο υπουργός είπε ότι συνολικά 12 τρένα κατασκευάστηκαν στη Γερμανία, βάσει της σύμβασης που υπεγράφη με τη Siemens το 2018, με το πρώτο να έχει παραδοθεί τον Νοέμβριο 2019. Τα νέα τρένα θα λειτουργούν στα τρέχοντα 1.213 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας, για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση λόγω πανδημίας, καθώς και τις νέες γραμμές που θα κατασκευαστούν και θα τεθούν σε λειτουργία.

Η παράδοση του τελευταίου τρένου, ο στόλος της TCDD με τρένα υψηλής ταχύτητας έφτασε τα 31, δήλωσε ο υπουργός, καθώς και ότι συμμετείχαν πέντε τουρκικές εταιρείες στη διαδικασία κατασκευής, που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, με ορισμένα τμήματα της αμαξοστοιχίας να έχουν παραχθεί στην Τουρκία. «Όταν αρχίσουμε να λειτουργούμε τα 12 τρένα υψηλής ταχύτητας, θα αυξήσουμε τον αριθμό των τρένων στις τρέχουσες γραμμές μας. Θα οργανώσουμε υπηρεσίες Express με την αύξηση των τρένων. Ο χρόνος διαδρομής Άγκυρας-Κωνσταντινούπολης και Κόνυας-Κωνσταντινούπολης θα μειωθεί κατά 30 λεπτά. Επιπλέον, ο αριθμός των καθημερινών επιβατών αρχικά θα είναι 30.000 και μετά 40.000, είπε, καθώς και ότι υπάρχουν οχτώ βαγόνια στο νέο τρένο, το οποίο μπορεί να φτάσει σε ταχύτητα 300 χιλιομέτρων την ώρα. Τα τρένα υψηλής ταχύτητας έχουν σχεδιαστεί για να είναι «φιλικά προς τα άτομα με αναπηρία» και το τελευταίο τρένο που παρέλαβε η Άγκυρα έχει δύο αποβάθρες αναπηρικών αμαξιδίων, σύστημα γραφής και ανάγνωσης κώδικα Μπράιγ για επιβάτες με προβλήματα όρασης, καθώς επίσης ράμπα και ανελκυστήρα για επιβίβαση.

Ο στόχος για την κατασκευή εγχώριων αμαξοστοιχιών συνεχίζεται με πλήρη ταχύτητα καθώς η Τουρκία έχει προχωρήσει πολύ στη σιδηροδρομική βιομηχανία τα τελευταία 18 χρόνια. «Ήμασταν χώρα που εξαρτιόταν από αγορές από το εξωτερικό στη σιδηροδρομική βιομηχανία, ακόμη και για τις πιο βασικές ανάγκες», είπε, αλλά σήμερα «με την εθνική και εγχώρια σιδηροδρομική βιομηχανία, παράγουμε τα υλικά και τα οχήματα που απαιτούνται από τη βιομηχανία. Κατασκευάστηκε το πρώτο εγχώριο ηλεκτρικό τρένο», εκτιμώντας ότι, σύντομα και τα τρένα υψηλής ταχύτητας θα κατασκευάζονται στην Τουρκία.

www.real.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου