Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Δίκτυο Σιδηροδρομικών - Μια ακόμη χαμένη χρονιά για τον σιδηρόδρομο

Το 2021 ήταν μια καταστροφική χρονιά αναφέρει σε ανακοίνωση του το Δίκτυο Σιδηροδρομικών. Διαβάζουμε : 
 Μία ακόμη χαμένη χρονιά.

 Δυστυχώς για ακόμη μία χρονιά,

οι σιδηροδρομικοί βλέπουμε και νιώθουμε την πλήρη απαξίωση του σιδηροδρόμου.

 Δυστυχώς είναι κατανοητό σε όλους μας το κάθε πέρσι και καλύτερα αλλά και η πλήρη αδιαφορία των υπευθύνων.

 Το 2021ηταν μία καταστροφική χρονιά για το δημόσιο σιδηρόδρομο.

 Για πρώτη φορά τέθηκε και τίθεται πλέον επί τάπητος θέμα ασφάλειας στις μετακινήσεις για το διαχειριστή υποδομής.

 Κιούρκα, Κόρινθος, Έδεσσα, Βόλος, Κατερίνη, ενίοτε ο Παλαιφάρσαλος είναι μερικοί από τους σταθμούς που έκλεισαν ή θα κλείσουν.

Με την διοίκηση του ΟΣΕ να ανακοινώνει μεγάλα έργα αλλά αδυνατώντας  πλήρως να χειριστεί την καθημερινότητα και ίσως να μην μπορεί να εγγυηθεί σε λίγο και την ασφάλεια των μετακινήσεων.

Μία διοίκηση άχρωμη και άοσμη με μοναδική της ασχολία την τοποθέτηση ημετέρων σε θέσεις ευθύνης.

Ενώ τα προβλήματα είναι τεράστια, με την έλλειψη προσωπικού και την υπερεργασία να πρωταγωνιστούν, η διοίκηση του κ. Πατέρα για να λύσει όλα τα προβλήματα μονομιάς προχώρησε σε ανάθεση καθηκόντων στο Ρέντη σε συνάδελφο με 2 χρόνια υπηρεσίας αγνοώντας και απαξιώνοντας συναδέλφους με 30 χρόνια υπηρεσίας και εμπειρίας ακολουθώντας πιστά την τακτική που ξεκίνησε με την τοποθέτηση του επιθεωρητή στη Αθήνα.

Σαν να μην έφτανε αυτό "τιμώρησε" συνάδελφο που τόλμησε (άκουσον άκουσον) να πει επίσημα ότι η γραμμή δεν είναι καλά συντηρημένη μεταξύ ΣΚΑ - ΟΙΝΌΗΣ. Τελευταίο επίτευγμα της διοίκησης Πατέρα η επιλογή συναδέλφων για εκπαιδευτές στη ΔΚ όπου δεν τηρείτε τίποτα από τις οδηγίες της ΡΑΣ.

Συνάδελφοι

Σήμερα ο σιδηρόδρομος χρειάζεται λύσεις και όχι λόγια και τάματα.

 Χρειάζεται προοπτική και απόλυτη διασφάλιση του Δημόσιου χαρακτήρα.

Στο τέλος αυτής της χρονιάς, στον ΟΣΕ θα υπηρετούν 650 εργαζόμενοι.

 Ας σταματήσουν κάποιοι να ασχολούνται με τις τοποθετήσεις  ημετέρων σε θέσεις ευθύνης και εάν μπορούν να ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα του οργανισμού.

Ας σταματήσουν το γαϊτανάκι των απευθείας αναθέσεων και ας λύσουν τα απλά καθημερινά προβλήματα.

 EIΔAΛΛΩΣ....

  EMEIΣ ΘA EIMAΣTE ΠAPONTEΣ AΛΛA KAI APΩΓOI ΣΕ  OΣA ( EAN ΓINOYN) BHMATA ΠPOΣ THN ΣΩΣTH KATEYΘYNΣH AΛΛA ΘA HMAΣTE KAI AΠENANTI ΣE ΠPAKTIKEΣ ΠOY EIXAME NA ΔOYME ΠOΛΛA XPONIA.

  YΓ

O OΣE EXEI ANAΓKH AΠO MIA ΔIOIKHΣH ME ΣΘENOΣ KAI OPAMA ME ΣKOΠO NA ΛYΣEI TA ΠPAΓMATIKA ΠPOBΛHMATA KAI OXI NA ΠAPEXEI" TAXYΔPOMIKEΣ  YΠHPEΣIEΣ "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου