Εξαφανισμένοι οι "λαλίστατοι" συνδικαλιστές.
Στις 12 Ιανουαρίου 2017 και μετά την
σημαντική καθυστέρηση μιας (1) αμαξοστοιχίας στην παλιά χάραξη της γραμμής (απο τον Ορεινό Όγκο τότε) και την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ -τότε- να καταργήσει τα τρένα διαβλέποντας πως δεν μπορούσε να διασφαλιστεί η κυκλοφορία τους, οι συνδικαλιστές της Π.Ο.Σ. είχαν επιδοθεί σε ένα άνευ προηγουμένου κρεσέντο και παραλήρημα."Είναι η πρώτη φορά στη μακρά ιστορία του Σιδηροδρόμου που ουσιαστικά παύει η λειτουργία του, καθώς σε πιο δύσκολους και βαρείς χειμώνες στο παρελθόν, αποτελούσε την πλέον αξιόπιστη πολλές φορές και μοναδική λύση, για το επιβατικό κοινό.", "Η σημερινή απόφαση είναι η μεγαλύτερη παραδοχή μας αποτυχίας τόσο της Διοίκησης όσο και της πολιτικής ηγεσίας που δεν κατανόησαν ποτέ ότι ο Σιδηρόδρομος δεν λειτουργεί ούτε από τα αναπαυτικά γραφεία ούτε διοικείται με αποφάσεις που λαμβάνονται παρακολουθώντας εκ του μακρόθεν." έγραφε μεταξύ άλλων η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
2 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ
Απο την Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022 και με τον σιδηρόδρομο ΚΛΕΙΣΤΟ για 2 μέρες στην Νότια Ελλάδα και αποκομμένη την σύνδεση με την Βόρεια Ελλάδα, η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ΚΡΥΦΤΗΚΕ και μαζί με αυτήν όλα τα Σωματεία που ελέγχουν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ με τις πύρινες ανακοινώσεις της τότε περιόδου έχει στην κατοχή του το στέκι της έλξης.
Κρύβονται όπως κρύφτηκαν και οι πολιτικά υπεύθυνοι για το ανεπανάληπτο φιάσκο στην Αθήνα, το φιάσκο του επιτελικού Κράτους Μητσοτάκη.
Αναρωτιόμαστε πραγματικά ΓΙΑΤΙ η Π.Ο.Σ. σιωπά σε αυτό που έγινε, ενώ με πραγματική θυμηδία παρακολουθούμε ορισμένους να προσπαθούν να μιλήσουν για "ευθύνες" διαχείρισης. Το σύστημα κατέρρευσε ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.
Αλήθεια αν υπάρχουν "ευθύνες διαχείρισης" , ας μας εξηγήσει κάποιος, ΓΙΑΤΙ το Μετρό δεν κυκλοφορούσε απο την Δευτέρα το πρωί στον Προαστιακό, έδωσε κάποιος εντολή να μην βγούν οι συρμοί ή μήπως είχαν "παγώσει" οι αλλαγές;
Και ας μας εξηγήσει και κάποιος, πότε είχε ζητηθεί να γίνει εκχιονισμός. Την ώρα των φαινομένων ή τις ώρες που θα είχε σταματήσει η λειτουργία των τρένων;
Ας μας εξηγήσουν πόσοι συνάδελφοι εργάζονται στα τμήματα γραμμής που έχουν αποψιλωθεί και κλήθηκαν να κρατήσουν ανοικτή μια γραμμή δεκάδων χιλιομέτρων.
Ας μας απαντήσουν πόσα δέντρα έπεσαν στην περιοχή του σταθμού Λαρίσης και έριχναν την τάση στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης με αποτέλεσμα 4 τρένα να έχουν εγκλωβιστεί στο σταθμό Αγ. Αναργύρων μετά το μεσημέρι και μέχρι αργά το απόγευμα της ίδιας μέρας.
Ας μας απαντήσουν πόσες γραμμές λειτουργούσαν μεταξύ Ρέντη - Αθήνας την Δευτέρα μετά το μεσημέρι και αν λειτουργούσαν οι αλλαγές.
ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί ήταν επί ποδός την Δευτέρα, όσοι τουλάχιστο μπόρεσαν να έχουν πρόσβαση στο μηχανοστάσιο το απόγευμα.
ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι μας σιδηροδρομικοί ήταν επίσης επί ποδός, οι ελάχιστοι που εργάζονται πλέον στον ΟΣΕ και είχαν πρόσβαση.
Ας μην αναρωτιούνται ορισμένοι γιατί "έμειναν" τα τρένα στην Οινόη, όταν γνωρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση ήταν εκτός σε πολλά σημεία του δικτύου.
ΕΠΙΣΗΣ το προσωπικό κλήθηκε με εντολή άνωθεν (Π.Π.) να απεγκλωβίσει κόσμο απο την Αττική Οδό όλο το βράδυ της Δευτέρας 24 Ιανουαρίου προς την Τρίτη 25 Ιανουαρίου καθώς εκεί εξελίσονταν τραγικές στιγμές.
Οι εικόνες που αντίκριζαν οι μηχανοδηγοί το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη ήταν τραγικές.
ΔΕΝ παραβλέπουμε και την τραγική διαχείριση που είδαμε για επιβάτες μέσα στα τρένα που αναγκάστηκαν ακόμα και πληρώσουν απο την τσέπη τους λεωφορείo για να μεταβούν στον προορισμό τους και σύμφωνα με όσα είδαμε στα ΜΜΕ, καθώς δρομολογούνταν μόνο προς μια κατεύθυνση..
Σύντομα ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ.
Οι ευθύνες είναι πολιτικές και ξεκινούν απο την ΑΠΑΞΙΩΣΗ του σιδηροδρόμου τα τελευταία χρόνια.
ΣΩΣΤΗ η ενέργεια της Ρ.Α.Σ. που θα αναγκάσει πλέον να βγούν ΟΛΑ στην επιφάνεια.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Οι MLW καθάρισαν παλι
ΑπάντησηΔιαγραφή