Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός - metaforespress.gr
Οι εκδηλώσεις αρχικού ενδιαφέροντος ορίστηκαν στις 14 Ιανουαρίου, με το έργο να διεξάγεται με τη μέθοδο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.
Με τη μέθοδο αυτή, ο ανάδοχος – μεταξύ άλλων – γίνεται ο κύριος της μελέτης του έργου και δεσμεύεται να τηρήσει αυστηρά το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του, επιλέγοντας και την αρτιότερη τεχνική λύση, ως αποτέλεσμα της διαβούλευσης μεταξύ των διαγωνιζομένων.
Πως θα συνδεθεί ο Προαστιακός με το Λαύριο και τον λιμένα Λαυρίου
Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει την μελέτη και κατασκευή των ακολούθων:
-Κατασκευή 32 χλμ εξ ολοκλήρου νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής επί έρματος, αμέσως μετά την έξοδο από την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Στάση Κορωπίου, μέχρι τον Λιμένα Λαυρίου, όπου προβλέπεται η κατασκευή νέου επιλιμένιου τερματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.
-Κατασκευή της αποκατάστασης του θιγόμενου οδικού δικτύου.
-Κατασκευή 2 νέων Σιδηροδρομικών Σταθμών (Μαρκόπουλο, Λιμένας Λαυρίου) και 7 νέων Σιδηροδρομικών Στάσεων (Καλυβίων, Κουβαρά, Κερατέας, Δασκαλειού, Καλοπήγαδου, Θορικού, Λαυρίου) με τους περιβάλλοντες χώρους αυτών.
-Κατασκευή σύγχρονου συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
-Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης 25kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA).
-Κατασκευή υποσταθμού έλξης.
-Κατασκευή σύγχρονου συστήματος Τηλεπικοινωνιών.
-Επαλήθευση «ΕΚ» όλων των υποσυστημάτων του έργου, σύμφωνα με τις ισχύουσες Τεχνικές Προδιαγραφές Διαλειτουργικότητας, καθώς και τον Ν. 4632/2019, που ενσωμάτωσε την Οδηγία (ΕΕ) 2016/797.
Η συνολική διάρκεια της σύμβασης, κατά την εκτίμηση της ΕΡΓΟΣΕ, ανέρχεται σε 48 μήνες. Ωστόσο, ο ακριβής χρόνος μελέτης και κατασκευής και ο χρόνος εγγύησης του έργου θα καθοριστεί κατά τη β’ φάση του διαγωνισμού.
Το Λαύριο, όπως και η Ραφήνα, προσδοκούν σε σημαντικά οφέλη από την επέκταση του Προαστιακού, όπως σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης στα δυο λιμάνια, άνοδο του real estate, κ.α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου