Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Σε ιδιώτες η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, προκηρύσσεται διαγωνισμός ΣΔΙΤ

Τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει διαγωνισμός με τη μορφή ΣΔΙΤ για τον ιδιώτη – φορέα λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα. Αυτό ανέφερε, σε σημερινή δήλωσή του, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.


Στη Θεσσαλονίκη το «μονοπώλιο» του ΟΑΣΘ λήγει το 2025, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο του «Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τηλεματικής και Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)», δηλαδή η εγκατάσταση “έξυπνου” ηλεκτρονικού εισιτηρίου στον ΟΑΣΘ (“έξυπνο” εισιτήριο θα διαθέτει και το Μετρό Θεσσαλονίκης).


Επίσης, σύμφωνα με κυβερνητικές δηλώσεις, έως τα τέλη του 2023 εκτιμάται η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης.  


«Το έργο συνεχίζει σύμφωνα με τον σχεδιασμό μας, παραμένουμε πιστοί στα χρονοδιαγράμματά μας και στο τέλος του 2023 θα παραδώσουμε στους πολίτες ένα λειτουργικό μετρό», ανέφερε, σήμερα, ο υφυπουργός Υποδομών.


Μάλιστα, τις επόμενες ημέρες θα παραληφθεί ο 18ος και τελευταίος συρμός της πρώτης προμήθειας του Μετρό Θεσσαλονίκης (έχει προκηρυχθεί και νέος διαγωνισμός για επιπλέον 15 συρμούς).


Τα χαρακτηριστικά της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι τα εξής:


-13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα,


-9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς,


-18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό, αλλά με συνοδό,


-συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού,


-δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τ.μ. στην περιοχή της Πυλαίας.


www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου