Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2012

6 μήνες μετά ακόμη βραδυπορία 6 χλμ στον Προαστιακό Αθηνών

Πρόκειται για την βραδυπορία 6 χλμ στο σημείο 0 που υπάρχει εδώ και 6 μήνες και κανείς αρμόδιος ΔΕΝ ενδιαφέρεται να επιδιορθώσει.
Μια βραδυπορία στην αλλαγή προς και από το σταθμό ΣΚΑ- Αχαρναί που σίγουρα θα γίνει μόνιμη από την αδιαφορία των υπευθύνων .Και το ερώτημα αφορά και τον δικό μας Υπηρεσιακό μηχανισμό , που μεταθέτει την ευθύνη στο προσωπικό έλξης   για την διέλευση από  ένα σημείο όπου διέρχονται καθημερινά πάνω από 200 φορές ,αμαξοστοιχίες Προαστιακού.




Και αν βγει κάποιο φορείο έξω με ταχύτητα 8 χλμ , θα βγει εκτός υπηρεσίας  ο μηχανοδηγός γιατί έπρεπε να πηγαίνει με 6!
Τέλος βραδυπορία 40 χλμ  υπάρχει και μεταξύ του χλμ σημείου 27- 30 στον Προαστιακό μετά τα Λιόσια αφού κλάπηκαν τα αντίβαρα ηλεκτροκίνησης για  2η φορά σε 5 μέρες.Η ενέργεια της Υπηρεσίας είναι να τοποθετήσει συνάδελφο στην πίσω καμπίνα του desiro (με έγγραφο ενημερώνονται οι μηχανοδηγοί στον Προαστιακό να δίνουν τα κλειδιά της καμπίνας )προκειμένου να παρακολουθεί το δίκτυο ηλεκτροκίνησης μεταξύ Κιάτου - Λιοσίων!
Φυτεύουν και την βραδυπορία και το πρόβλημα λύθηκε με την γνωστή τακτική της μετάθεσης του προβλήματος στην έλξη......
Ένας υπηρεσιακός μηχανισμός ξεχαρβαλωμένος , ανήμπορος να δώσει ΄λύσεις και προβληματικός στην λειτουργία του.

5 σχόλια:

  1. Σωστά εκφράζεις την ανησυχία σου και με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο αλλά θεωρώ ως νεότεροι Μηχανοδηγοί με την μαχητικότητα σας , με το ομαδικότερο πνεύμα που διακρίνει κάθε νεότερο άνθρωπο, με την διαφορετική νοοτροπία κλπ κλπ θα έπρεπε να τονίζετε με τον ίδιο ζήλο τις τραγικές καταστάσεις που συμβαίνουν σε όλο το δίκτυο και όχι μόνο της περιοχής σας.
    Απλά να αναφερθώ στο γελοίο που εδώ και πολύ καιρό συμβαίνει στις Μουριές που όλα τα τρένα επιβατικά και εμπορικά σε καθημερινή βάση ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σταματάνε για να περάσει το Αυτοκίνητο. Δεν ξέρω εάν είναι παγκόσμια πρωτοτυπία η όχι αλλά και αν δεν είναι θα συμβαίνει σε τριτοκοσμικές χώρες δηλαδή στην ίδια κατηγορία που ανήκει το Σιδηροδρομικό Δίκτυο τις Μακεδονίας ( Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης ).
    Στα Λιβερά εδώ και χρόνια το τρένο πάει με ταχύτητα 10 χιλιομέτρων επί 12,5 χιλιόμετρα απόσταση και κανενός το αυτί δεν ιδρώνει.
    Εάν καθίσει έξω ένα φορείο οπουδήποτε όπως σωστά αναφέρεται αλίμονο στον άτυχο Μηχανοδηγό .
    Εάν στα Λιβερά καθίσει έξω ένα φορείο το τρένο θα ξαπλώσει μέσα στο ποτάμι και τότε δεν ξέρω που θα πρέπει να πάει να κρυφθεί ο άτυχος Μηχανοδηγός που θα βρεθεί στην τραγική αυτή θέση.
    Να μην αναφερθώ αναλυτικά στο πλήθος βραδυποριών τις γραμμής Θεσσαλονίκης Αλεξανδρούπολης των 10, 25, 40 και 60 km/h με μήκος από 100 μέτρα έως 5και 6 χιλιομέτρων οι οποίες βρίσκονται χωρίς καμία παρέμβαση εδώ και χρόνια,
    στο 60% των διαβάσεων που υπολειτουργούν η δεν λειτουργούν καθόλου,
    στα σήματα που δεν υπάρχουν αλλά και αν υπάρχουν το 90% είναι σκουριασμένα η καλυμμένα από θάμνους,
    στην κάλυψη τις γραμμής από θάμνους και δένδρα σε βαθμό που σχηματίζονται τούνελ.
    Δεν είναι σκοπός μου να μειώσω την βαρύτητα του προβλήματος της ανάρτησης που κάνατε απλά με την ευκαιρία να τονίσω τα σοβαρότατα προβλήματα αυτού του δικτύου και να ζητήσω μέσα από το blog να κάνετε συχνές αναφορές ελπίζοντας να ιδρώσει το αυτί κάποιου αδιάφορου .

    Στον Κώστα Γενιδούνια συγχαρητήρια για την εκλογή του και ελπίζω τώρα να είναι περισσότερο δυναμικός και να πιέζει περισσότερο στα αυτιά εκείνων που κάνουν πως δεν ακούνε η κάνουν πως δεν γνωρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να θυμίσω οτι έμεινε τρια χρόνια κλειστή η Χαλκίδα για βαριά ανακατασκευή και τα ανάχωμα/ανάθεμα στο 7 χλμ έχει βουλιάξει τρεις φορές.

    Μη συζητήσουμε για την Η/Κ, άστο καλύτερα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει φίλε μου με τις δέκα λέξεις σου μου έδωσες να καταλάβω πάρα πολλά, το μήνυμα σου το πήρα
      Συγνώμη που ξέχασα το βασικότερο πως δικαίωμα λόγου και απαιτήσεων έχει μόνον η Αθήνα.
      Συγνώμη ακόμη και για την ενόχληση δεν θα ξανασυμβεί.

      Διαγραφή
    2. @ektor61:

      Σχολιάζω επειδή απάντησες στο δικό μου post και όχι στο θέμα. Δεν κρίνω ποιά σχόλια είναι επιθυμητά και μη στο "ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ", έτσι κι αλλιώς δεν έχω σχέση με το αντικείμενο. Είμαι επιβάτης και σιδηροδρομόφιλος και δεν είμαι σιδηροδρομικός. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την ενόχλησή σου. Επεσήμανα άλλη μια βραδυπορία και την κατέγραψα.

      Αν πρόκειται για λάθος "κλικ" και αντί να απαντήσεις στο θέμα απάντησες σε μένα, τότε ξέχνα το, απλά παρανόηση.

      Διαγραφή
  3. προς ector61@

    Σου έχουμε στείλει ένα mail .
    Αν θές δες το και περιμένουμε επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή