Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ευκαιρίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Το πρώτο success story ....

Τι είπε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, στο συνέδριο του Economist στη Θεσσαλονίκη.

«Η συμφωνία μεταξύ των HP-COSCO-ΤΡΑΙΝΟΣΕ μειώνει τον χρόνο από την Κίνα προς την Ευρώπη κατά 10 ημέρες για ακόμη λιγότερα δολάρια...», ανέφερε χαρακτηριστικά στην ομιλία του στο συνέδριο του Economist στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, μιλώντας για «το πρώτο success story» στη νέα εποχή για τη σιδηροδρομική εταιρεία.
Όπως είπε, μετά την αναδιάρθρωσή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσίασε κέρδη
1,2 εκατ. ευρώ (EBITA) το 2012 και σχεδόν 2 εκατ. (ΕΒΙΤΑ) το 2013, εκτελώντας 330 δρομολόγια την ημέρα (2.500 χλμ στην ελληνική επικράτεια) και απασχολώντας 800 υπαλλήλους (το 45% του προσωπικού μετατάχθηκε στον δημόσιο τομέα).

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι διαβλέπει ευκαιρίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι οποίες κατά τη γνώμη του προκύπτουν από τους εξής 3 παράγοντες:

• «Την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο λιμάνι του Πειραιά και στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων».

• «Την ολοκλήρωση της διπλής γραμμής και της ηλεκτροκίνησης/σηματοδότησης/τηλεχειρισμού (ETCS Level 3) στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη έως το 2016 (η πρώτη φάση ολοκληρώθηκε, απομένουν άλλες δύο)».

• «Το γεγονός ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει περάσει όλες τις δοκιμές και έλαβε την ευρεία ευρωπαϊκή άδεια σιδηροδρομικού χειριστή, που επιτρέπει στην εταιρεία να εισέλθει στην σιδηροδρομική αγορά της κεντρικής Ευρώπης μέσω Βουλγαρίας και Ρουμανίας, όπως και Τουρκίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου