Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Οι μνηστήρες της ROSCO έρχονται στην Αθήνα

Η Ελλάδα το επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος με το πρόγραμμα «Shift2Rail»
Στην Αθήνα θα βρεθούν την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου κορυφαία στελέχη της Alstom και της Siemens, οι οποίες έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την ιδιωτικοποίηση της ROSCO, προκειμένου να
συμμετάσχουν σε ειδική εκδήλωση για το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό ερευνητικό πρόγραμμα - μαμούθ, Shift2Rail, που πραγματοποιείται στην Αθήνα στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας στην ΕΕ.

Συγκεκριμένα, θα έρθουν στην Αθήνα και θα μιλήσουν για την πρωτοβουλία Shift2Rail ο πρόεδρος της Alstom Transporation και επικεφαλής της προεδρεύουσας επιτροπής της Ενωσης των Ευρωπαϊκών Σιδηροδρομικών Βιομηχανιών (UNIFE), κ. Αντρί Πουπάρ - Λαφάρζ και η αντιπρόεδρος, αρμόδια για την Επιχειρηματική Ανάπτυξη και Στρατηγική Σιδηροδρομικών Συστημάτων, κυρία Καρίνα Ρίγκπι.

Πρόκειται για εταιρίες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) για την πώληση της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), γνωστότερης ως ROSCO, δηλαδή της πρώην Μονάδας Συντήρησης των συρμών του ΟΣΕ, που αποσχίστηκε από τον οργανισμό.  

Μαζί τους θα βρεθούν στην Αθήνα οι επικεφαλής των μεγαλύτερων σιδηροδρομικών φορέων της Γηραιάς Ηπείρου, φέρνοντας έτσι την Ελληνική πρωτεύουσα στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος της σιδηροδρομικής βιομηχανίας της Ευρώπης, η οποία πλήττεται από τον ανταγωνισμό τρίτων χωρών.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, την εκδήλωση θα ανοίξει ο υπουργός Υποδομών, κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, ο ευρωβουλευτής και πρόεδρος της επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωκοινοβουλίου, κ. Μπράιαν Σίμπσον και ο γενικός διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών (DG MOVE) της Κομισιόν, κ. Ματίας Ρούτε.

Για την πρωτοβουλία έρευνας και ανάπτυξης, Shift2Rail, προϋπολογισμού σχεδόν 1 δισ. ευρώ, θα μιλήσουν επίσης, ο εκτελών χρέη διευθυντή Καινοτόμου και Βιώσιμης Κινητικότητας στην DG MOVE, κ. Φώτης Καραμήτσος και ο αντιπρόεδρος της Bombardier Transportation, αρμόδιος για έρευνα και ανάπτυξη, κ. Γιοζέφ Ντόπελμπάουερ.

Στο πάνελ που θα ακολουθήσει για την δυνατότητες και τις ευκαιρίες για ακαδημαϊκή έρευνα που θα έχει το Shift2Rail, στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020 της ΕΕ, θα συζητήσουν ο γενικός διευθυντής της UNIFE και συντονιστής του Shift2Rail, κ. Φιλίπ Σιτροέν, ο επικεφαλής της Μονάδας Βιώσιμων Επίγειων Μεταφορών της Γενικής Διεύθυνσης Έρευνας και Καινοτομίας της ΕΕ, κ. Λίαμ Μπρέσλιν, ο καθηγητής του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, κ. Λέανδρος Τασιούλας και ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Logistics, κ. Σωτήρης Τριχάς.

Επίσης, θα μιλήσουν ο πρόεδρος του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, κ. Βασίλης Γρηγορίου, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, κ. Χάρης Κυριαζής και ο διευθυντής Εξωτερικών Τεχνικών Σχέσεων της Alstom Transport, κ. Ντανιέλ Καντέτ.

Επίσης, για την πρωτοβουλία Shift2Rail θα μιλήσουν ο εκτελεστικός διευθυντής της Κοινότητας των Ευρωπαϊκών Εταιριών Σιδηροδρόμων και Υποδομών (CER), κ. Λίμπορ Λόχμαν, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Σιδηροδρόμων (UIC), κ. Ζαν - Πιερ Λουμπινού και o εκτελεστικός διευθυντής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA), κ. Μαρσέλ Βερσλίπ.

Την εκδήλωση θα κλείσουν ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, κ. Νίκος Σταθόπουλος και ο υφυπουργός Υποδομών, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Μακρά παρουσία σε ΟΣΕ και Αττικό Μετρό

Οι Alstom και Siemens έχουν μακρά πορεία στα ελληνικά σιδηροδρομικά πράγματα, καθώς από κοινού είχαν κατασκευάσει την πρώτη γενιά των 28 συρμών που τρέχουν στο Μετρό της Αθήνας.

Επίσης, η Alstom (και μέσω της SASIBE, την οποία εξαγόρασε) έχει συμμετάσχει σε εννέα συμβάσεις συστημάτων σηματοδότησης του ΟΣΕ, συνολικού προϋπολογισμού 177 εκατ. ευρώ (σε τιμές 2009), ενώ συμμετέχει και στην εργολαβία για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά.

Η Siemens είχε εγκαταστήσει συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στο ΟΣΕ και την Αττικό Μετρό κι προμηθεύει το σύστημα ραδιοκάλυψης GSM-R στην ΕΡΓΟΣΕ, ενώ είχε συμμετάσχει στις κοινοπραξίες που κατασκεύασαν το σημερινό τροχαίο υλικό του ΟΣΕ μέσω των προγραμματικών συμφωνιών της κυβέρνησης του κ. Κ. Σημίτη.

Στο πλαίσιο των προγραμματικών συμφωνιών η Siemens AG και η Siemens Ελλάδος ανέλαβαν:

- Την προμήθεια 20 αυτοκινηταμαξών DESIRO με τίμημα 115 εκατ. ευρώ (σε κοινοπραξία με τα Ελληνικά Ναυπηγεία),

- Την δημιουργία 24 ηλεκτραμαξών αντί 74 εκατ. ευρώ (κοινοπραξία με Ελληνικά Ναυπηγεία και την Krauss Maffei),

- Την προμήθεια 106 επιβαταμαξών με τίμημα 119 εκατ. ευρώ (κοινοπραξία με Ελληνικά Ναυπηγεία, Siemens Αυστρίας, Temoinsa Ισπανίας),

- Την κατασκευή 120 συρμών των ΗΣΑΠ, προϋπολογισμού περίπου 115 εκατ. ευρώ (σε κοινοπραξία με την Bombardier).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου