Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ :Δέσμευση της κυβέρνησης απέναντι στα μονοπώλια

Η προώθηση από την κυβέρνηση των σχεδιασμών της εγχώριας αστικής τάξης για τη μετατροπή της χώρας σε κόμβο της εφοδιαστικής αλυσίδας («logistics»), δηλαδή στη μεταφορά, αποθήκευση και διανομή εμπορευμάτων, διαδικασία που περνάει και μέσα από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ήταν αυτό που κυριάρχησε σε όσα ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Χρ. Σπίρτζης, στη χτεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ της Βουλής. Η συνεδρίαση αφορούσε την έκφραση γνώμης
για τους προτεινόμενους για τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Π. Θεοχάρη και Φ. Τσαλίδη, αντίστοιχα.
Από τους δύο προτεινόμενους έγινε ξεκάθαρο ότι αυτό που αναλαμβάνουν είναι να φέρουν σε πέρας την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με το διαγωνισμό να αναμένεται τον Απρίλη.
Ο υπουργός καταρχήν επέρριψε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ για τον άγονο διαγωνισμό, λέγοντας ότι «θα πρέπει να απολογηθούν όσοι σχεδίασαν τον διαγωνισμό γιατί απέτυχε», ενώ ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση θα προωθήσει με αποφασιστικότητα την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, γιατί «αυτό είναι μία δέσμευση όχι μόνο σε σχέση με τους δανειστές αλλά το έχει ζητήσει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή».
Είπε ακόμα ότι η ιδιωτικοποίηση αφορά τη μετατροπή της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο, αλλά και τη σύνδεση του σιδηρόδρομου με τα «εμπορευματικά κέντρα όπως το Θριάσιο» και την ανάπτυξη «μεταποιητικών δραστηριοτήτων». Οπως σημείωσε, τέτοια εμπορευματικά κέντρα, πέρα από το Θριάσιο - το οποίο βρίσκεται επίσης σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης - προωθούνται στην Αλεξανδρούπολη, στη Λάρισα «και ψάχνουμε και άλλα σημεία». Πρόκειται για σχεδιασμούς που δεν αφορούν τις λαϊκές ανάγκες, αλλά αυτές των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών.
Οι εκπρόσωποι των άλλων αστικών κομμάτων ψήφισαν «παρών» ασκώντας διαχειριστικού τύπου κριτική, ενώ η Χρυσή Αυγή απείχε από την ψηφοφορία.
Η τοποθέτηση του ΚΚΕ
Την κάθετη αντίθεση του ΚΚΕ σε αυτούς τους σχεδιασμούς, και κατά συνέπεια στους προτεινόμενους, χωρίς να τίθεται προσωπικό θέμα, όπως και συνολικά στις ιδιωτικοποιήσεις που προωθεί η κυβέρνηση, εξέφρασε ο βουλευτής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, τονίζοντας: «Εχουμε πει πολλές φορές ότι εμείς θέλουμε οι φορείς αυτοί να λειτουργούν προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, των λαϊκών αναγκών».
Επισήμανε τις ευθύνες των προηγούμενων κυβερνήσεων και της σημερινής όσον αφορά «την κατάσταση με τους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο. Με το ότι λείπουν μηχανοδηγοί, λείπει προσωπικό, υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών, δεν αποκαθιστώνται οι βλάβες. Ολα αυτά είναι σε μία εξελικτική πορεία - δεν έγιναν τώρα βεβαίως - και συνεχίζουν». Ενώ προειδοποίησε ότι από τις ελλείψεις αυτές σε συνδυασμό με τη μεγάλη εντατικοποίηση της δουλειάς των εργαζομένων καραδοκεί ο κίνδυνος ατυχήματος.
Τόνισε ακόμα ότι «οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας πάνε πίσω και επιπρόσθετα οι εργαζόμενοι ανησυχούν τι θα γίνει με την ιδιωτικοποίηση. Μέχρι τώρα αυτό που συνήθως γίνεται είναι απολύσεις, αλλαγή των εργασιακών σχέσεων, επιδείνωση της ζωής των εργαζομένων, εργασιακή ζούγκλα». Επισήμανε ότι «στα τρένα δεν μπορεί να υπάρχει έλλειψη προσωπικού, δεν μπορεί να μην έχουμε ασφαλή, σίγουρα τρένα και βέβαια με φτηνό εισιτήριο».

Wwrw.rizospastis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου