Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Ενημέρωση από την επίσκεψη της ΠΟΣ στην Ιταλία

Επέστρεψε χτες στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία της ΠΟΣ από την Ιταλία όπου ειχε συνάντηση με Ιταλούς σιδηροδρομικούς οι οποίοι έφεραν σε επαφή και
τους συνδικαλιστές μας, με τον
Διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού της FS.
Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε ο Ιταλός Διευθυντής τόνισε πως τους επόμενους 1 με 2 μήνες θα έχει ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σκοπός των Ιταλών είναι η ανάπτυξη της εταιρείας,  οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να ανησυχουν, ενώ η FS θα αποφασίσει για τις επόμενες κινήσεις της (ΕΕΣΣΤΥ ) αφού έρθει στην Ελλάδα κ δει το περίβάλλον,  ενώ δεν αποκλείεται να ενδιαφερθεί και για την εκτέλεση έργων στον σιδηροδρομικό τομέα με τον κατασκευαστικο της βραχίονα (γεγονός που ειχε γράψει κ το στέκι της έλξης μετά τη συνεδρίαση της ALE στο Σαλέρνο το περασμένο φθινόπωρο κ την ενημερωση που είχε από τους Ιταλούς μηχανοδηγούς το Σωματείο μας).
Κύριος στόχος της FS είναι η ανάπτυξη των επιβατικών μεταφορών , ωστόσο η FS συζητά και για την επέκταση των εμπορικών συμφωνιών στην χώρα. Στόχος είναι το 2020 η διαδρομή μεταξύ Αθήνας -Θεσσαλονίκης να γίνεται σε 2 ώρες κ 30 λεπτά , με την μέγιστη ταχύτητα των 200 χλμ και για τον σκοπό αυτό οι Ιταλοί εξετάζουν το ενδεχόμενο να φέρουν νέο τροχαίο υλικό.
Σε σχέση μετά εργασιακά , το συνδικατο των Ιταλών διατηρεί καλες σχεσεις κ συνεργαζεται με την Fs ενω το 2006-2007 είχε πραγματοποιηθεί με την συνεργασία της εταιρείας κ την συνδρομή των εργαζομένων (μέσω συμμετοχής τους οικονομικής) εθελουσία έξοδος μέρους του προσωπικού.
Η FS θα διερευνήσει την Ελληνική αγορά τον πρώτο χρόνο παραμονής της στην χώρα , ενώ -λογικό είναι - θα υπάρξει κ αξιολόγηση του προσωπικού.
Τέλος ο Διευθυντής της FS τόνισε πως στην Ιταλία , συνδέονται οι μισθοί με την παραγωγικοτητα των εργαζομένων κ αυτή ειναι κ η λογική που θα ακολουθηθεί και στην Ελλάδα.
Οι Ιταλοί συνδικαλιστές τόνισαν στους εκπροσώπους μας ότι η σχέση των συνδικάτων με την FS είναι αρκετά καλή , οι Συλλογικές συμβάσεις ισχύουν κ τόνισαν πως θα ενισχυθεί η συνεργασία με την ΠΟΣ το επόμενο διάστημα .
Μεγάλη εντύπωση στους εκπροσώπους μας προκάλεσαν οι εγκαταστάσεις της τηλεδιοίκησης που απέδείξαν σε όλους ότι βρισκόμαστε δεκαετίες πίσω .
Σημειώνουμε ότι η αντιπροσωπεία που συναντήθηκε η ΠΟΣ δεν εκπροσωπεί μηχανοδηγούς,  το Σωματείο των οποίων έχει προσκληθεί στην Ελλάδα από την ΠΕΠΕ κ θα επισκεφθείτην χώρα μας το επόμενο διάστημα. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου