Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025

Ψήφισμα για να ξανασφυρίξει το τραίνο στην Πελοπόννησο

 Διασχίζει υπέροχα τοπία, συνδέει πόλεις, χωριά, λιμάνια, αεροδρόμιο, αρχαιολογικούς τόπους παγκόσμιας σημασίας, βυζαντινά μνημεία, θρησκευτικά προσκυνήματα, τους αμπελώνες της Νεμέας με τους ελαιώνες της Μεσσηνίας και τις αμμοθίνες της Κυπαρισσίας. Ο ιστορικός σιδηρόδρομος του
Τρικούπη, ανενεργός εδώ και 14 χρόνια, μία εθνική υποδομή ανυπολόγιστης οικονομικής και πολιτιστικής αξίας (Ελβετοί εμπειρογνώμονες υπολόγισαν την αξία του τμήματος Κόρινθος-Τρίπολη σε περίπου 2 δις Ευρώ), που μέχρι το 2010 ζωντάνευε τις πόλεις και τα όμορφα χωριά του Μωριά, απαξιώνεται σιωπηλά χρόνο με το χρόνο. Μία ολόκληρη γενιά στην Πελοπόννησο, δεν έχει γνωρίσει καθόλου το τραίνο, το πιο ασφαλές και το πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μετακίνησης! 

Η Ελληνοελβετική πρωτοβουλία της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ), στοχεύει στην αναβίωση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο -με βάση το επιτυχημένο ελβετικό μοντέλο- με σύγχρονα τραίνα τελευταίας τεχνολογίας πάνω στην ιστορική γραμμή που μεγάλο μέρος της είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά και μουσειακό τροχαίο υλικό. Επιπλέον στόχος η αποκατάσταση των κτιρίων των Σιδηροδρομικών Σταθμών -κηρυγμένα τα περισσότερα ως μνημεία από το ΥΠΠΟΑ- με απόλυτο σεβασμό τόσο στην αρχιτεκτονική τους όσο και στη φυσιογνωμία των τόπων που ανήκουν. 

Το μαζικό αίτημα των κατοίκων, η στήριξη του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, των Δημάρχων Ναυπλιέων, Καλαμάτας, Μεγαλόπολης και άλλων, η ελβετική τεχνογνωσία, η ενθουσιώδης προσφορά του Ελβετού Πρέσβη και των Ελβετών φιλελλήνων επιστημόνων, η εμπειρία και αφοσίωση της ΕΛΛΕΤ στην προστασία και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της πατρίδας μας, αποτελούν εγγύηση για την επιτυχία του εγχειρήματος. 

Υπογράψτε, ζητώντας από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα να δώσουν προτεραιότητα στο έργο, εξασφαλίζοντας τα απαραίτητα κονδύλια για την εκπόνηση τεκμηριωμένης πρότασης αποκατάστασης, λειτουργίας και διαχείρισης, καθώς και την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, ώστε να μην δούμε την πλήρη απαξίωση μιας ακόμα εθνικής σημασίας υποδομής. 

ΓΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου