Σε αδιέξοδο πλέον η κατάσταση στην Hellenic Train με τα Σωματεία να προγραμματίζουν σειρά νέων κινητοποιήσεων και να ζητούν συνάντηση με τα κόμματα του Κοινοβουλίου. Απόλυτη η ευθύνη της Διοίκησης, που αντί να επιζητά
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του 902.gr ορίστηκε νέο πρόγραμμα δράσης το οποίο περιλαμβάνει δύο 4ωρες στάσεις εργασίας (πρωί και απόγευμα) την Πέμπτη 16 Γενάρη, ημέρα που θα γίνει η έναρξη των διαπραγματεύσεων με την διοίκηση για την νέα ΣΣΕ. Ο αγώνας θα κλιμακωθεί με 24ωρη απεργία την Δευτέρα 20 Γενάρη και στη συνέχεια με 48ωρη απεργία στις 23 και 24 Γενάρη.
Και αυτοί....στον κόσμο τους.....
Η Διοίκηση της Hellenic επέλεξε την ημέρα της απεργίας των Σωματείων (που οδήγησε στα δικαστήρια και κρίθηκε παράνομη) να διαφημίζει το νέο Οργανόγραμμα της στον ηλεκτρονικό τύπο, όπου επιβεβαιώθηκε (πλέον και τυπικά) η Κρατική παρέμβαση σε κάθε δραστηριότητα της Εταιρείας, καθώς μετά τον Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ κ.. Ζηλιασκόπουλο που τοποθετήθηκε στην θέση του Προέδρου πέρυσι το καλοκαίρι, Διευθυντική θέση ανέλαβε και ο εκ των στενών συνεργατών του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010/2015 και πρώην Διοικητής του ΟΑΣΑ κ. Αθανασόπουλος Νίκος.
Αυτή όμως η παρεμβατικότητα δεν φαίνεται να βοηθά στην αποπληρωμή των οφειλών του Κράτους προς την Hellenic που πλέον ξεπερνούν τα 100 εκ Ευρώ καθώς οφείλονται οι αποζημιώσεις για τα δρομολόγια του 2023 και του 2024 αλλά και ενισχύσεις απο την περίοδο του Covid.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στις οικονομικές καταστάσεις του 2023 o δανεισμός της Εταιρείας έφτασε τα 123 εκ Ευρώ, έναντι των 57 εκ Ευρώ το 2022, με το μεγαλύτερο μέρος απο αυτό να αφορά δάνεια που δόθηκαν απο την μητρική προς την Hellenic προφανώς για να να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της υποχρηματοδότησης της αλλά και τις συνέπειες απο τα Τέμπη και τον Daniel.
Κάποια απο αυτά τα δάνεια κεφαλαιοποιήθηκαν με την πρόσφατη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50 εκ Ευρώ.
Η σιωπή της Διοίκησης της ΗΤ για τις καταστροφικές συνέπειες της υποχρηματοδότησης για τον σιδηρόδρομο και με απόλυτη ευθύνη των Κυβερνήσεων απο το 2019 μέχρι σήμερα είναι διαχρονική και οδηγεί το σύνολο του σιδηροδρομικού συστήματος στο τέλμα, καθώς η Εταιρεία μεταφέρει και οφειλές της προς τον ΟΣΕ και την ΓΑΙΑ ΟΣΕ σε μεταγενέστερους χρόνους.
Αυτή η πραγματικότητα διαιωνίζει την κάκιστη κατάσταση του σιδηροδρόμου στην χώρα μας και οδηγεί στις σημερινές συνθήκες απαξίωσης του.
Kλείνοντας θα αναφερθούμε σε όσους υποστηρίζουν ότι μια εταιρεία που δανείζεται για να επιβιώσει -και με ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων Ευρώ-, θα κάνει επενδύσεις επειδή ανέλαβαν την Διοίκηση της.... κρατικοδίατοι παράγοντες που έχουν ιδιαίτερες "ικανότητες", προφανώς μάγων του ΟΖ.
Ο καθένας φυσικά μπορεί να ζεί τον μύθο του.
Στο στέκι εδώ και χρόνια λέμε αλήθειες, άλλοι περιμένουν.... τα τρένα υδρογόνου.
Το μόνο που κατάφεραν όσοι στηρίζουν αυτήν την πολιτική στον σιδηρόδρομο (απο τον Ιούλιο του 2019 μέχρι σήμερα) είναι να ζήσουμε το έγκλημα των Τεμπών, να έχουμε σήμερα τρένα μόνο σε 1000 χλμ δικτύου και να αγνοούνται οι επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό και εγκαταστάσεις.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου