Ειδικότερα, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τονίζει πως τα μέσα σταθερής τροχιάς φαίνεται πως συνεχίζουν να λειτουργούν «στον αυτόματο», ενώ η ασφάλεια των επιβατών «αφήνεται κυριολεκτικά στην τύχη».
«Το νέο περιστατικό στις 13/01/2025 με τον παντογράφου του συρμού του Προαστιακού που εισερχόταν στον σταθμό Ελευθέριος Βενιζέλος να ξεκολλά και να πέφτει δίπλα στον κόσμο που περίμενε να επιβιβαστεί, επιβεβαιώνει με τον πιο ηχηρό την οικτρή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η υποδομή και το τροχαίο υλικό των αστικών, προαστιακών και υπεραστικών μέσων σταθερής τροχιάς», σημειώνει
«Ο παντογράφος είναι ένα βαρύ εξάρτημα από χαλκό που ενώνει το τρένο με τα καλώδια του ηλεκτρικού. Πέρα από τον τεράστιο όγκο του, μέσα από το εξάρτημα περνά ρεύμα υψηλής τάσης 25.000 wolt», προσθέτει ο Αλ. Μεϊκόπουλος.
«Γίνεται φανερό πώς η πτώση ενός τέτοιου αντικειμένου μπροστά σε πολίτες που περιμένουν την επιβίβασή τους μπορεί εύκολα να προκαλέσει σοβαρό ατύχημα και τραυματισμούς», τονίζει.
Ενώ, ζητά από τη διοίκηση της Hellenic Train και τον αρμόδιο υπουργό «να δώσουν επιτέλους εξηγήσεις για τα σοβαρά ελλείμματα ασφαλείας στη λειτουργία του σιδηροδρόμου που συνεχίζουν να δημιουργούν ενεργό κίνδυνο για τη ζωή και την υγεία των επιβατών».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα επιδιώξει συναντήσεις με τα σωματεία των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς αλλά και με τη Διοίκηση της Hellenic Train προκειμένου να λάβει σαφείς απαντήσεις για την κατάσταση της υποδομής και του τροχαίου υλικού», καταλήγει ο τομεάρχης Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου