Η παράταξη μας είχε έγκαιρα προειδοποιήσει όλους και όλες στις τελευταίες συνελεύσεις για τις πραγματικές προθέσεις της Διοίκησης, καθώς γνωρίζουμε (και έχουμε ζήσει) αυτό που είχε συμβεί το 2010 όταν ιδιαίτερα οι μηχανοδηγοί είχαμε πληρώσει την πολιτική που εφάρμοσε στα εργασιακά μέχρι το 2015, ο σημερινός Πρόεδρος της Εταιρείας και τότε Ceo κ. Ζηλιασκόπουλος. Δεν περιμέναμε τίποτα διαφορετικό καθώς τα ίδια πρόσωπα δεν μπορεί ποτέ να αλλάξουν τρόπο Διοίκησης, ενώ είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η ομάδα και η λογική που διοικούσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2010/2015 έχει επανέλθει στο σύνολο της ( για παράδειγμα γνωστός τηλεοπτικός συκοφαντης των μηχανοδηγών) στην Hellenic Train, υπό τις ευλογίες του κ. Rinaudo, δημιουργώντας ένα καθεστωτικό υπηρεσιακό μηχανισμό που θα κληθεί να διαχειριστεί την οργή του προσωπικού με τις γνωστές μεθόδους της επιβολής πειθαρχικών διώξεων για το παραμικρό.
Οι εξοντωτικές ποινές που επιβλήθηκαν στους μηχανοδηγούς στα Πειθαρχικά του 2024 απέδειξαν σε όλους και όλες το νέο πλαίσιο άσκησης Διοίκησης και εξέθεσαν τους "φίλους" της στο συνδικάτο.
Παρά τα ευχολόγια της Διοίκησης της ΗΤ για τον διάλογο που ΘΑ διεξαχθεί δεν διατηρούμε καμία ψευδαίσθηση για τις προτάσεις που θα κατατεθούν στην συνάντηση της 16ης Γενάρη καθώς αυτές θα εντάσσονται στο πλαίσιο της πολιτικής απαξίωσης του σιδηροδρόμου, που πιστά υπηρετεί και η σημερινή Διοίκηση της ΗΤ, κρύβοντας τα προβλήματα κάτω απο το χαλί και εκδιώκοντας όσους προσπάθησαν να τα επιλύσουν. Αξιοποιώντας τις πρόσφατες αντεργατικές προβλέψεις, η Hellenic Train οδήγησε στα δικαστήρια ακόμα και την 4ωρη στάση εργασίας, ενώ επιδεικτικά αγνοεί τον ΟΜΕΔ καθώς η Κυβέρνηση θέλει να τον απαξιώσει, καταργώντας στην ουσία και τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που ήταν αποτέλεσμα διαμεσολάβησης.
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να αντιληφθούν την νέα πραγματικότητα καθώς τα ψέματα που καλιέργησαν όσοι υποστήριξαν την "νέα" Διοίκηση της ΗΤ, αποκαλύφθηκαν πολύ σύντομα.
Τίποτα δεν πρόκειται να μας χαριστεί απο την εργοδοσία που προσπαθεί να διασπάσει τις συλλογικές μας συμφωνίες και όσα έχουμε πετύχει με αγώνα τα τελευταία χρόνια. Τα τηλεφωνήματα σε μηχανοδηγούς για να εργαστούν παραπάνω μέρες ανάπαυσης την περίοδο των Εορτών και οι πιέσεις για να άρουν τις αναφορές τους για την χορήγηση αναπαύσεων όσοι τις έχουν αιτηθεί, έδειξαν το πως αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους όσοι απέκτησαν την "ενδοεταιρική" εξουσία που επιζητούσαν εδώ και καιρό.
Το πως όμως θα διαμορφωθεί η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας , δεν εξαρτάται απο τους λίγους αυτούς, αλλά απο την πλειοψηφία των εργαζομένων στην ΗΤ που πρέπει να συσπειρωθεί γύρω απο τα Σωματεία μας για τις μάχες που έρχονται. Οι αιτίες των προβλημάτων δεν είναι ούτε αφηρημένες, ούτε χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση για τις ανακαλύψει κάποιος. Η εργοδοσία αξιοποιεί στο έπακρο τις αντεργατικές διατάξεις που ψηφίστηκαν την τελευταία περίοδο, στέλνοντας σαφές μήνυμα ενάντια στην συλλογική δράση και ξεκάθαρα προσπαθώντας να κάμψει το ηθικό των εργαζομένων έχοντας ως στόχο να αποδυναμώσει τα συνδικάτα.
Χρέος μας είναι να συσπειρωθούμε γύρω απο το Σωματείο μας.
Η ΣυνΕξέλιξη δεν θα δώσει άλλοθι σε κανένα και δεν θα βάλει την υπογραφή της σε μια σύμβαση που δεν θα ικανοποιεί τις πραγματικές μας ανάγκες. Άλλωστε απο το 2015 μέχρι σήμερα έχουμε αποδείξει ότι υπογράψαμε ΜΟΝΟ ότι συνέφερε τους μηχανοδηγούς και εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του σιδηροδρόμου και πάντα ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ.
Ήρθε η ώρα ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
+ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2025
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου