Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025

Ζηλιασκόπουλος : Θα ξαναβγάλουμε τον Μητσοτάκη απο την 1η Κυριακή

 Το στέκι της έλξης κάνοντας την καθιερωμένη βόλτα στα Social Media συνάντησε τον πολυπράγμων και πολυθεσίτη (Πρόεδρος Hellenic Train, Πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ, Εθνικό Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής κτλπ) κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο!

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος μας ενημερώνει μέσα απο το προφίλ του στο Faceboοk πως είναι ένας απο αυτούς που θα ξαναβγάλουν τον Μητσοτάκη απο την 1η Κυριακή μάλιστα όταν γίνουν εκλογές στην πατρίδα μας. 

Είναι τέτοια η αγωνία του, που θυμίζει σχόλια κομματικών στελεχών και εγκάθετων πραγματικά. 

Βλέποντας το πογκρόμ διώξεων και τις απολύσεις στην Hellenic Train καθώς και την επιστροφή στελεχών που ήταν άμεσοι συνεργάτες του κ. Ζηλιασκόπουλου την καταστροφική για τον σιδηρόδρομο περίοδο 2010-2015, αναρωτιόμαστε πραγματικά για πολλά πράγματα που ενώ ήταν υποθέσεις τείνουν να γίνουν βεβαιότητες. 

Αναρωτιόμαστε  πως  ο πολυπράγμων και πολυθεσίτης κ. Ζηλιασκόπουλος ως "πετυχημένος manager" ξεχνά ότι είναι Πρόεδρος σε μια ιδιωτική εταιρεία που επιδοτείται απο τον Κρατικό Κορβανά με 50 εκ Ευρώ τον χρόνο (και άρα απο το υστέρημα όλων των Ελλήνων)  για να παρέχει συγκοινωνιακό έργο και σκεφτόμαστε αν τελικά  μπορεί να συμπεριφέρεται σαν κομματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας. 

Η υποκρισία  είναι τέτοια, που λίγο καιρό πριν,  στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για τα Τέμπη (που τον κάλεσε η Κυβερνητική πλειοψηφία αγνοώντας μάρτυρες κρίσιμους που είχαν στείλει επιστολές για την κατάσταση του σιδηροδρόμου το 2021 - Τσαλίδης-) προσπάθησε να πείσει ότι ο κ. Χατζηδάκης τον "μετονόμασε" σε ΝεοΔημοκράτη  για να παραμείνει στην θέση του (Ceo ΤΡΑΙΝΟΣΕ) το 2013.

Με αυτά και με τα άλλα, ο κ. Ζηλιασκόπουλος επέστρεψε στον σιδηρόδρομο τον Μάιο του 2024  ως ο "πολυδιαφημισμένος και πετυχημένος manager". 

Έκτοτε όμως δεν έχουμε δεί καμία πρόοδο στις σιδηροδρομικές μεταφορές.  (ιδιαίτερα στο Θριάσιο που αποτελεί και τον προνομιακό χώρο του πολυπράγμων και πολυθεσίτη κ. Ζηλιασκόπουλου). 

Αυτά που βλέπουμε είναι αυτά που ζήσαμε το 2010-2015 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Δηλάδή, ένα άγριο κυνηγητό στους χώρους εργασίας σε κάθε εργαζόμενο πολιτικά διαφωνούντα με την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, επιστροφή συνταξιούχων -που ο ρόλος τους ήταν γνωστός στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ- και καθύβρισαν νεκρούς εργαζόμενους -μηχανοδηγούς, απολύσεις κτλπ 

Καμία προοπτική ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών, με τον "δρόμο του Μεταξιού" να αποτελεί ΤΟ  ανέκδοτο μεταξύ σοβαρών επιστημόνων στα logistics, που ξέρουν την πραγματικότητα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.  

Μάλλον επειδή "ουσία είναι η επικοινωνία" έτσι και ο κ. Ζηλιασκόπουλος επικοινωνεί τις πολιτικές του θέσεις δημόσια (το προφίλ του είναι δημόσιo) στους εργαζόμενους στην Ηellenic και μετά στην Ελληνική Κοινωνία. 

Φανταζόμαστε  απο προχτές θα αισθάνεται άβολα, καθώς η Κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη έχει σοβαρά προβλήματα μετά το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. 

Απο την πρώτη Κυριακή, Μητσοτάκη λοιπόν, κύριε Ζηλιασκόπουλε και ας μην έχει τρένα η μισή χώρα καιρό τώρα. 

Όλοι και όλες σήμερα κατάλαβαμε πολλά!  

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου