Στις φωτογραφίες διακρίνεται η πυκνή βλάστηση, η οποία δεν έχει καθαριστεί, με αποτέλεσμα, όπως καταγγέλλει ο βουλευτής, να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος βραχυκυκλώματος από κλαδιά που αγγίζουν αγωγούς υψηλής τάσης και κάλυψη των φωτοσημάνσεων από πυκνές φυλλωσιές.
«Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν έχει απλώς αποτύχει. Έχει επιλέξει να απαξιώσει πλήρως τις δημόσιες σιδηροδρομικές μεταφορές», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Μεϊκόπουλος.
Αναλυτικά η δήλωση του Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου:
Στην καρδιά της αντιπυρικής περιόδου, όταν κάθε πολίτης καλείται να καθαρίσει τα αγροτεμάχιά του για να αποφευχθούν νέες τραγωδίες, το ίδιο το κράτος επιλέγει να παραμένει ο μεγαλύτερος παραβάτης.
Σε φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στις 19/06/2025 στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Ραψάνη – Αιγίνιο, δηλαδή, στη διαδρομή από τον Νομό Λαρίσης έως τον Νομό Ημαθίας, αποτυπώνεται για ακόμα μία φορά περίτρανα η πλήρης εγκατάλειψη του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Πυκνή βλάστηση, απουσία καθαρισμού, κίνδυνος βραχυκυκλώματος από κλαδιά που αγγίζουν αγωγούς υψηλής τάσης και κάλυψη των φωτοσημάνσεων από πυκνές φυλλωσιές. Το προσωπικό δίνει καθημερινά μάχη με τον φόβο, οι μηχανοδηγοί εργάζονται υπό επισφαλείς συνθήκες, και η ασφάλεια παραμένει ζητούμενο.
Τα γεγονότα της 22ης Ιουνίου επιβεβαιώνουν την παρακμή του συστήματος.
Το δρομολόγιο της Hellenic Train από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη, με αναχώρηση στις 22:20, έφτασε στον προορισμό του στις 2 τα ξημερώματα. Η μηχανή παρουσίασε βραχυκύκλωμα στον σταθμό του Αιγινίου στις 23:30 και η αντικατάστασή της καθυστέρησε περισσότερο από μιάμιση ώρα. Οι επιβάτες αφέθηκαν στην τύχη τους σε έναν σταθμό στα πρόθυρα εγκατάλειψης, χωρίς βασικές παροχές, όπως νερό.
Πλέον, οι καθυστερήσεις, οι βλάβες, και η γενικευμένη αναξιοπιστία είναι ο κανόνας για τον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν έχει απλώς αποτύχει. Έχει επιλέξει να απαξιώσει πλήρως τις δημόσιες σιδηροδρομικές μεταφορές.
Αντί να επενδύσει στην ασφάλεια, την υποδομή και το ανθρώπινο δυναμικό, επιλέγει την καταστολή, τις απολύσεις συνδικαλιστών και τη μετακύλιση των ευθυνών στους εργαζόμενους.
Ο σιδηρόδρομος δεν είναι ούτε πεδίο πειραματισμών, ούτε εργαλείο κερδοσκοπίας. Είναι κρίσιμη κρατική υποδομή και κοινωνικό αγαθό.
Αν ο κ. Μητσοτάκης δεν προτίθεται να φτιάξει τον σιδηρόδρομο που κατέστρεψε, τουλάχιστον ας επιτρέψει στα αιγοπρόβατα του ΟΠΕΚΕΠΕ να καθαρίσουν τις γραμμές!
Ως ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επιμένουμε να ζητούμε το αυτονόητο: την άμεση αποκατάσταση της ασφάλειας και της αξιοπρέπειας του ελληνικού σιδηροδρόμου. Τη διαφάνεια, τη λογοδοσία και την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης πολιτών και εργαζομένων.
Γιατί οι ζωές επιβατών και εργαζομένων δεν είναι αριθμοί. Είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου