Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025

H πρόβλεψη για τον Προσταμενο Αμαξοστοιχίας

Στον ν. 5167/2024 (Α’ 207), προστίθεται άρθρο 13Δ, ως εξής:

«Άρθρο 13Δ Προϊστάμενος αμαξοστοιχίας

Οι  σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται

στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο διασφαλίζουν την ύπαρξη προϊσταμένου αμαξοστοιχίας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην απόφαση της παρ. 1Γ του άρθρου 10. Ο προϊστάμενος αμαξοστοιχίας διαθέτει κατάρτιση μηχανοδηγού και τουλάχιστον δεκαετή εμπειρία στο αντικείμενο αυτό. Έχει ιδίως τα εξής καθήκοντα:

α) την επίβλεψη της ασφαλούς κίνησης των αμαξοστοιχιών, σύμφωνα με τη σιδηροδρομική νομοθεσία και τον Γενικό Κανονισμό Κίνησης,


β) την εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας και των διαδικασιών έκτακτης ανάγκης,


γ) τον έλεγχο της συμπεριφοράς του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας και της εν γένει ετοιμότητάς του, και


δ) την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας με σύστημα ακαριαίας πέδης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.


Για την αποτελεσματική εκπλήρωση των καθηκόντων του, ο Προϊστάμενος αμαξοστοιχίας λαμβάνει κάθε αναγκαίο μέτρο, προκειμένου να αναφέρει στη σιδηροδρομική επιχείρηση και στα αρμόδια στελέχη του Διαχειριστή της Υποδομής κάθε παράβαση των κανονισμών κίνησης εκ μέρους του προσωπικού της αμαξοστοιχίας, το οποίο είναι επιφορτισμένο με κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας, καθώς και κάθε κίνδυνο για την ασφαλή κίνηση της αμαξοστοιχίας.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου