Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025

Tιτανικός ....Επικουρίες και ναυάγιο στις πιστοποιήσεις


 Πραγματικά το ναυάγιο του  Τιτανικού θυμίζει η διαχείριση προσωπικού στην Διεύθυνση Λειτουργίας της Hellenic Train καθώς έχουν επανέλθει στην επικαιρότητα οι
παλιές δοκιμασμένες καταστροφικές συνταγές που έχουν πάντα  σίγουρο αποτέλεσμα την διάλυση σε κάθε τομέα. 

Χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο και με την λογική του "πάμε και όπου βγεί", οι "αετοί" κατόρθωσαν το ακατόρθωτο πραγματικά (καθώς ο σιδηρόδρομος λειτουργεί με 2 τρένα την ημέρα εδώ και 3 μήνες). 

Να επιστρατεύσουν την συνταγή της επικουρίας για να λύσουν τα προβλήματα που επέφερε ο λάθος καταμερισμός έργου. 

Έτσι επίκουροι μηχανοδηγοί εργάζονται σήμερα απο την Πάτρα στο Κιάτο (απόσταση 80 χιλιομέτρων) και απο την Θεσσαλονίκη στην Λάρισα! 

Αντίστοιχα επίκουρους έχουμε και στον κλάδο κίνησης. 

Την ίδια ώρα στα "επιτυχημένα" νέα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό, οι μηχανοδηγοί ταξιδεύουν 120 χλμ ως επιβάτες για να αναλάβουν ή να σχολάσουν απο υπηρεσία, ενώ το μηχανοστάσιο του Ρέντη είναι γυμνό απο εφεδρείες.

Τα όσα έγιναν την ημέρα της κακοκαιρίας -όταν   μηχανοστασιάρχης επιστρατεύτηκε να μεταφέρει ΔΗ στην Αθήνα, κλείνοντας το Κεντρικό Μηχανοστάσιο για πρώτη φορά στην ιστορία- αποτελούν την απόδειξη της διάλυσης. Ο μηχανοστασιάρχης στην ΔΗ και ο "αετός" να τρέχει να καλύψει το μηχανοστάσιο που είχε κλείσει! 

ΝΑΥΑΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ   

Στον τομέα των πιστοποιήσεων η σειρά μηχανοδηγών του 2022 ΔΕΝ έχει δεί καμία εξέλιξη για την πιστοποίηση σε τροχαίο υλικό και υποδομή και συνεχίζει να εργάζεται μόνο στον Προαστιακό Αθήνας, καθώς η ανικανότητα στοιχειώδους σχεδιασμού είναι όχι μόνο εμφανής, αλλά πλέον παροιμιώδης. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ τις ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων για το θέμα, τις υποσχέσεις στους νέους μηχανοδηγούς  ότι αυτό θα προχωρούσε απο τους "αετούς" που τους ζητούσαν να βάλουν πλάτη  και βλέπουμε τα σημερινά αποτελέσματα. 

Μάλιστα απο όσο μαθαίνουμε οι "παλιές και δοκιμασμένες καταστροφικές συνταγές" επανήλθαν και στα όρια ηλικίας για να γίνει κάποιος μηχανοδηγός, με τις φήμες να αναφέρουν ότι υπάρχουν υπερβάσεις σε όσα ίσχυαν εθιμικά μετά το 2018 και πάντα προς χάρην ......

Είναι προφανές ότι ορισμένοι  είναι όχι μόνο ανεπίδεκτοι μαθήσεως, αλλά δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις. 

ΓΝΩΡΙΖΑΝ τα πάντα και δεν σχεδίασαν το παραμικρό. Και έτσι προχώρησαν στις παλιές, δοκιμασμένες και αποτυχημένες λύσεις. Η λύση είναι μία, στείλε επικουρία. 

Το καλύτερο είναι αυτό που είδαν συνάδελφοι στην Βόρεια Ελλάδα τις τελευταίες ημέρες με το κλείσιμο της γραμμής της  Ειδομένης στα προγράμματα εργασίας τους. 

Θα επανέλθουμε σύντομα 

Το στέκι της έλξης - Το blοg των Σιδηροδρομικών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου