Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

3 ώρες καθυστέρηση.Σοβαρά ερωτηματικά για την Διεύθυνση Λειτουργίας .... ( που να έτρεχαν κανονικά και όλα τα δρομολόγια)


Με 3 ώρες καθυστέρηση αναχώρησε απο την Αθήνα η InterCity 56 Διοίκηση της Hellenic Train, η Διεύθυνση Λειτουργίας της  Hellenic Train και ιδιαίτερα ο ΥπερΔιευθυντής της κ. Νίκος Αθανασόπουλος, οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις για τις συνεχείς βλάβες του τροχαίου υλικού. Πως είναι δυνατόν
αξιότιμε κύριε Διευθυντά να υπάρχει αυτή η κατάσταση; 

Και οι ερωτήσεις συνεχίζονται. Τα προγνωστικά για τον καιρό ήταν γνωστά απο χθες. 

Ρωτάμε τον Διευθυντή Λειτουργίας της Hellenic και πρώην Δ.νων Σύμβουλο του ΟΑΣΑ

  1. Δεν είχε ενημερωθεί η Hellenic Train για την κακοκαιρία; 
  2. Γιατί λοιπόν χρειάστηκε 1 περίπου ώρα για να μεταβούν οι εφεδρικές μηχανές απο το Ρέντη στους Αγ. Αναργύρους- μια απόσταση λίγων χιλιομέτρων.  
  3. Υπήρξε η απαραίτητη ετοιμότητα και σχεδιασμός για την αντιμετώπιση προβλημάτων, αφού η.... κακοκαιρία είχε ανακοινωθεί ; 
  4. Είχε  στελεχωθεί επαρκώς το Kεντρικό μηχανοστάσιο με εφεδρικό προσωπικό ή ισχύουν αυτά που πληροφορηθήκαμε ότι μηχανοστασιάρχης πήγε τις εφεδρικές μηχανές στο σημείο. 
  5. Υπήρχαν έτοιμες εφεδρικές μηχανές στο σταθμό του Ρέντη και αν όχι, γιατί; 
  6. Τι έχει να δηλώσει o κ. Αθανασόπουλος για τις συνεχείς βλάβες στο τροχαίο υλικό. 

Ο κ. Αθανασόπουλος, σημερινός Διευθυντής Λειτουργίας της Hellenic και πρώην στέλεχος της Κρατικής Μηχανής (Δ.νων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ απο τον Ιούνιο του 2019 εως το 2021 αλλά και στέλεχος της Δημόσιας  ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2010 εως το 2015οφείλει απαντήσεις στην Ελληνική Κοινωνία και στους σιδηροδρομικούς που βλέπουν καθημερινά το μέσο να απαξιώνεται, το επιβατικό κοινό να ταλαιπωρείται. 

Υπενθυμίζουμε ότι στην Διεύθυνση Λειτουργίας της Hellenic Train, μετά την τοποθέτηση του πρώην Κρατικού στελέχους κ. Αθανασόπουλου (Οκτώβριος 2024), απολύθηκαν 4 έμπειροι μηχανοδηγοί , έμπειροι τεχνίτες ενώ έλαβε χώρα και ένα πογκρόμ διώξεων εργαζομένων (κυρίως μηχανοδηγών) που απομακρύνθηκαν απο τις θέσεις τους χωρίς καμία απολύτως δικαιολογία και χωρίς να έχουν λάβει καμία προειδοποίηση. 

Για τον κ. Αθανασόπουλο λοιπόν, που προφανώς εισηγήθηκε όλες αυτές τις αλλαγές και τις απολύσεις δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.

Τα ερωτήματα που του απευθύνουμε,  είναι εύλογα και περιμένουμε ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ καθώς το πέρασμα του απο κορυφαίες θέσεις Δημοσίων Οργανισμών είναι γνωστό σε όλους . 

Και να σκεφτεί κανείς ότι σήμερα κυκλοφορούν ....ΜΟΝΟ 2 αρτηριακά τρένα στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου