Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025

Αλ.Μεϊκόπουλος:«Ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος ‘βουλιάζει’ στα ίδια λάθη 2,5 χρόνια μετά τον Daniel»

Η εικόνα του θεσσαλικού σιδηροδρόμου που παραδίδεται για ακόμη μία φορά στη λάσπη με την πρώτη ισχυρή βροχή δεν είναι ένα ατυχές περιστατικό. 

Είναι η πιο καθαρή απόδειξη ότι δύο χρόνια και τρεις μήνες μετά τις καταστροφές που προκάλεσε
στο δίκτυο η κακοκαιρία Daniel, η κυβέρνηση έχει αποτύχει να θωρακίσει τη βασικότερη σιδηροδρομική αρτηρία της χώρας.

Παρά το γεγονός ότι η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του θεσσαλικού δικτύου έχει μετατεθεί σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση της κυβέρνησης για τις αρχές του 2026 —δηλαδή σχεδόν τρία χρόνια μετά το αρχικό πλήγμα— η σημερινή πραγματικότητα δεν μαρτυρά καμία πρόοδο, καμία κινητοποίηση, καμία εικόνα έργου σε εξέλιξη. 

Αντιθέτως, η Θεσσαλία μοιάζει να βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς σημείο που ήταν το φθινόπωρο του 2023: ανοχύρωτη, εκτεθειμένη και μονίμως έρμαιο των καιρικών φαινομένων.

Το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό και επικίνδυνο. 

Εκατοντάδες επιβάτες να εγκλωβίζονται στη Λάρισα και το Λειανοκλάδι, ο κεντρικός σιδηροδρομικός άξονας της χώρας να διακόπτεται, και η Ελλάδα του 2025 να αποδεικνύει ότι δεν μπορεί να εξασφαλίσει ούτε τα στοιχειώδη της αξιοπιστίας σε μια κρίσιμη εθνική υποδομή.

Δεν φταίει ο «καιρός». 

Φταίει η πολιτική επιλογή της διαρκούς αναβολής, της αδιαφανούς διαχείρισης και της αδικαιολόγητης καθυστέρησης. Φταίει ότι οι Θεσσαλοί ακούν χρονοδιαγράμματα, ενώ βλέπουν μια γραμμή που συνεχώς βουλιάζει.

Η χώρα όμως δεν μπορεί να περιμένει για να αποκτήσει ξανά αξιόπιστο σιδηρόδρομο. 

Η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει γιατί το μεγαλύτερο έργο αποκατάστασης στη σύγχρονη ιστορία του σιδηροδρόμου παραμένει χωρίς απτά αποτελέσματα και πότε επιτέλους θα υπάρξει πραγματική πρόοδος. Όχι στα χαρτιά, αλλά στις ράγες.

Το Γραφείο Τύπου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου