Παρά το γεγονός ότι η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του θεσσαλικού δικτύου έχει μετατεθεί σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση της κυβέρνησης για τις αρχές του 2026 —δηλαδή σχεδόν τρία χρόνια μετά το αρχικό πλήγμα— η σημερινή πραγματικότητα δεν μαρτυρά καμία πρόοδο, καμία κινητοποίηση, καμία εικόνα έργου σε εξέλιξη.
Αντιθέτως, η Θεσσαλία μοιάζει να βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς σημείο που ήταν το φθινόπωρο του 2023: ανοχύρωτη, εκτεθειμένη και μονίμως έρμαιο των καιρικών φαινομένων.
Το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό και επικίνδυνο.
Εκατοντάδες επιβάτες να εγκλωβίζονται στη Λάρισα και το Λειανοκλάδι, ο κεντρικός σιδηροδρομικός άξονας της χώρας να διακόπτεται, και η Ελλάδα του 2025 να αποδεικνύει ότι δεν μπορεί να εξασφαλίσει ούτε τα στοιχειώδη της αξιοπιστίας σε μια κρίσιμη εθνική υποδομή.
Δεν φταίει ο «καιρός».
Φταίει η πολιτική επιλογή της διαρκούς αναβολής, της αδιαφανούς διαχείρισης και της αδικαιολόγητης καθυστέρησης. Φταίει ότι οι Θεσσαλοί ακούν χρονοδιαγράμματα, ενώ βλέπουν μια γραμμή που συνεχώς βουλιάζει.
Η χώρα όμως δεν μπορεί να περιμένει για να αποκτήσει ξανά αξιόπιστο σιδηρόδρομο.
Η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει γιατί το μεγαλύτερο έργο αποκατάστασης στη σύγχρονη ιστορία του σιδηροδρόμου παραμένει χωρίς απτά αποτελέσματα και πότε επιτέλους θα υπάρξει πραγματική πρόοδος. Όχι στα χαρτιά, αλλά στις ράγες.
Το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου