οι εκλεγμένοι της στο συνέδριο της ΠΟΣ ήταν υποψήφιοι με την ΔΑΚΕ.
Αναρωτιόμαστε γιατί οι συνάδελφοι δεν παραδέχονται ότι είναι μέλη της ΔΑΚΕ και στην παράταξη της ΔΑΚΕ. Ντρέπονται μήπως για κάτι;
Τους ενόχλησε μάλιστα το "ο καιρός γαρ εγγύς" απο το στέκι αλλά ΔΕΝ τους ενόχλησε η διατύπωση μας ότι ΣΤΗΡΙΞΑΝ τις απολύσεις έμπειρων μηχανοδηγών και τεχνιτών. Αυτό και αν τα λέει όλα.
Φαίνεται όμως ότι στην ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών ακόμα δεν μπορούν να ξεπεράσουν το γεγονός ότι για 5η συνεχόμενη φορά (11 χρόνια) αποτέλεσαν μειοψηφία στον χώρο των μηχανοδηγών και στις τελευταίες εκλογές του Σωματείου μας.
Με την εργοδοσία να κάνει ότι μπορεί για να κερδίσουν (θυμίζουμε το όργιο με τις μεταθέσεις και τις διώξεις προσώπων) , κατάφεραν να καταστούν μειοψηφία και αυτήν την φορά. Μέχρι και στην απόλυση του Γενιδούνια έφτασε η Hellenic, όταν αυτός κατέθεσε υποψηφιότητα στις εκλογές της ΠΕΠΕ, για να στείλει σαφές μήνυμα ότι δεν επιθυμεί την παρουσία του Προέδρου του Σωματείου στο συνδικάτο.
Και η ΔΑΚΕ (Συμμαχία) όμως έκανε ακριβώς το ίδιο καθώς ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι έγραφε σε ανακοινώσεις της ότι ο Γενιδούνιας "δεν μπορεί να πατάει πλέον στους χώρους εργασίας", ότι "είναι ανεπιθύμητος απο την Διοίκηση", ότι " κανείς δεν υπολογίζει και δεν συζητά με το Σωματείο μας" και πόσες ακόμα χυδαιότητες. Επιθυμούσαν χέρι-χέρι με την εργοδοσία την εξόντωση του. ΑΥΤΑ ΕΓΡΑΦΑΝ και πόσα ακόμα.
Και ήρθε ο Υπουργός Μεταφορών να συντρίψει τους ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ, αναφέροντας πως " ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κ. Γενιδούνιας, εργάζεται για το καλό του σιδηροδρόμου".
Μια δήλωση που προκάλεσε σοκ στους συκοφάντες και ΑΠΕΔΕΙΞΕ ποιοι είναι πραγματικά εκείνοι που ΔΕΝ έχουν κομματικές παρωπίδες, δεν φορούν κομματικά γυαλιά και εργάζονται ΜΟΝΟ υπέρ των σιδηροδρομικών και του σιδηροδρόμου.
Σε σχέση λοιπόν με τις εκλογές της ΠΕΠΕ, στην ΔΑΚΕ (Συμμαχία) θα έχουν την νέα ευκαιρία τους το 2028, όταν και οι μηχανοδηγοί θα αποφασίσουν δημοκρατικά -όπως πάντα, την νέα ηγεσία του Σωματείου.
Αλήθεια όμως, μπορούν στην ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών να εξηγήσουν στους μηχανοδηγούς ΓΙΑΤΙ δεν στήριξαν το αίτημα του Προέδρου της ΠΕΠΕ να επιστρέψει στα κύρια καθήκοντα του, πριν 3 μήνες και όταν το θέμα τέθηκε σε ψηφοφορία στο ΔΣ του Σωματείου; Και όταν μάλιστα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι έχει καταθέσει 2 αιτήματα για αυτό.
Εμείς ξέρουμε γιατί, όπως και αυτοί.
Αλλά είπαμε, όταν φτάνουν στο σημείο κάποιοι να στηρίζουν απολύσεις έμπειρων μηχανοδηγών και τεχνιτών, θα κάνουν ακόμα χειρότερα.
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ο ¨ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ" καθώς θα κριθούν - και κρίνονται - αυστηρά απο τους σιδηροδρομικούς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών
Υ.Γ. Αναφορικά με τον προγραμματισμό εργασίας να δώσουμε και εμείς συγχαρητήρια. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην Ιστορία θα έχουμε εργαζόμενους σε εμπορικά που δεν θα γίνουν (και μόνον απο το ΜΑΙ). Μέχρι και μανούβρα σε σταθμούς μπορεί να έχουμε, χωρίς εμπορικά τρένα τις ημέρες των εορτών. 52 ρεπό πέρυσι στις γιορτές και με 4 αρτηριακά τρένα στο ΜΑΙ, 41 ρεπό φέτος με 2 αρτηριακά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου