Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014
Αυτή είναι η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που προτείνει η ΠΟΣ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) αποφάσισε κατά τη συνεδρίασή της στις 12.2.2014, να κινήσει, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν.1876/90, τη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την κατάρτιση Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το έτος 2014, οι όροι της οποίας θα αποτελούν συνέχεια των ρυθμίσεων των προηγούμενων ΕΣΣΕ.
Α. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οι σύγχρονοι Μαυρογιαλούροι επανεμφανίζονται!
Και τσακώνονται για το πως θα μοιράσουν το πρωτογενές πλεόνασμα !!!
Το σημερινό μενού περιλαμβάνει επιστροφή του δώρου του Πάσχα στα Σώματα Ασφαλείας ( αγαπημένη πελατεία της σημερινής Κυβέρνησης - ο Μπαλούρδος ήδη πανηγυρίζει ) και στους χαμηλοσυνταξιούχους ...
Εκλογές έρχονται το Μάη για αυτό όλα αυτά .
Τόσο σημαντική είναι η ψήφος μας. (Αυτό να το θυμούνται όλοι ).
Η ΠΟΣ παρέδωσε επιταγή 5.500 ευρώ στους απολυμένους της ΕΡΤ
Την αλληλεγγύη τους στους απολυμένους της ΕΡΤ εξέφρασαν οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο, δια μέσου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Στους απολυμένους της ΕΡΤ παραδόθηκε, από τον πρόεδρο της ΠΟΣ Παναγιώτη Παρασκευόπουλο, τον αναπληρωτή πρόεδρο Κωνσταντίνο Σουρμελή
Ανοίγει ξανά ο φάκελος των σηράγγων σε Καλλίδρομο και Όθρυ
Στο μικροσκόπιο ελεγκτών του υπουργείου Οικονομικών, πέρα από τη σύμβαση 994/2005 του Προαστιακού, μπήκαν και οι συμβάσεις των σηράγγων Καλλιδρόμου και Όθρυς. Ξέχωρα των Ελλήνων ελεγκτών, οι δυο σήραγγες θα ελεγχτούν και από την OLAF, την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης.
Του Φώτη Φωτεινού -metaforespress.gr
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014
Σταθμός Λαρίσης , ο μοναδικός Κεντρικός Σταθμός στην Ευρώπη χωρίς lockers !
![]() |
Εικόνα απο τον Κεντρικό Σταθμό στο Βερολίνο |
Το είδαμε χτες ΚΑΙ αυτό ...
Συνάδελφος σε δύσκολη θέση να προσπαθεί να εξηγήσει σε επιβάτη ότι στον Κεντρικό Σταθμό Αθηνών δεν υπάρχουν lockers για να αφήσει τα πράγματα του για μερικές ώρες ....
Απο κάποιες τόσο απλές λεπτομέρειες απαξιώνεται η όποια προσπάθεια γίνεται για να αναβαθμιστούν οι προσφερόμενες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Ας το κοιτάξουν οι υπεύθυνοι το θέμα εν όψει και της τουριστικής περιόδου που ανοίγει....
Αριστα στο παιχνίδι της διαπλοκής (Σύμβαση 994 Προαστιακού Σιδηροδρόμου)
Η δυσοσμία, που αναδίδεται σχεδόν καθημερινά από τις αποκαλύψεις για όλα αυτά τα σκάνδαλα της διαπλοκής και της διαφθοράς που διανθίζουν το δημόσιο βίο, είναι ανυπόφορη. Δεν υπάρχει μέρα που να μην έρθει στο φως κάποια λεπτομέρεια ενός «ξεχασμένου» σκανδάλου που είχε παλαιότερα απασχολήσει την κοινή γνώμη.
Μια τέτοια «ξεχασμένη» περίπτωση είναι η πολύπαθη σύμβαση 994 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, τις γκρίζες ζώνες της οποίας
Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014
Περιφράξτε επιτέλους την γραμμή ....Νέο δυστύχημα
Αθήνα 2014 |
Το στέκι είχε προειδοποιήσει στις 27 Οκτωβρίου
Άλλο ένα δυστύχημα με νεαρό πεζό , είχαμε τις τελευταίες μέρες στην γραμμή μεταξύ Ρούφ - Αθήνας ,κοντά στις ισόπεδες διαβάσεις πεζών .
Άλλο ένα δυστύχημα με νεαρό πεζό , είχαμε τις τελευταίες μέρες στην γραμμή μεταξύ Ρούφ - Αθήνας ,κοντά στις ισόπεδες διαβάσεις πεζών .
Η Αθήνα ίσως είναι η μόνη Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα που η γραμμή διέλευσης των τρένων είναι ανοικτή μέσα στην πόλη και προσβάσιμη απο όλες τις πλευρές , ακόμα και με διαβάσεις σαν αυτή του Κεραμεικού που βλέπετε δίπλα .
Αντί οι υπεύθυνοι να κλείσουν όλη την γραμμή και να φτιάξουν πεζογέφυρες πριν λίγο καιρό είχαν ανοίξει νέα διάβαση πεζών στο σημείο !
Διαβάστε εδώ τι είχε γράψει τότε το στέκι της έλξης.
Εν όψει και δημοτικών εκλογών καλό θα ήταν να μας πουν
Aνακοίνωση Λαρισαϊκού
Συναδέλφισσες Συνάδελφοι,
Το προεδρείο του Δ.Σ ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ μετά από "πληροφορίες" μελών του πραγματοποίησε αιφνιδιαστικές επισκέψεις στους Διευθυντές κο Τσιρόγλου και τον κο Πανόπουλο για τα τρέχοντα θέματα.
Αυτό που αποκομίσαμε και μεταφέραμε και στο προεδρείο της ΠΟΣ είναι ότι έως το Πάσχα οι εντολές του Υπουργείου είναι:
Αύριο το μνημόσυνο για τον Δ. Λαμπρίδη
Όπως μας ενημέρωσαν συνάδελφοι αύριο Κυριακή και ώρα 11.15 θα πραγματοποιηθεί στον Αγ. Βασίλειο Περιστερίου το μνημόσυνο του συναδέλφου ηλεκτρολόγου Δημήτρη Λαμπρίδη.
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία πιστοποίησης του εκπαιδευτικού κέντρου
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία πιστοποίησης του Εκπαιδευτικού Κέντρου του ΟΣΕ μετά τις επίμονες και επίπονες προσπάθειες του συνδικαλιστικού κινήματος και των συναδέλφων που βοήθησαν σ΄αυτή την κατεύθυνση. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έγκαιρα κατά την προηγούμενη συνάντηση με τον
Eπιστολή - απάντηση Χρυσούλας Κιοσελάκη στην ανακοίνωση του ΣΣΒΕ
Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή απο την συνάδελφο σταθμάρχη Χρυσούλα Κιοσελάκη , μέλος του ΔΣ της ΠΕΣΣΟΣΕ που αναφέρεται σε όσα συμβαίνουν στην Θεσσαλονίκη απαντώντας έτσι στην ανακοίνωση του ΣΣΒΕ . Η επιστολή >
Ως εκπρόσωπος των συναδέλφων που εργάζονται με το ωράριο των 13 ωρών κ με δυο αναλήψεις την ίδια ημερομηνία κ ως εκπρόσωπος τους στην ΠΕΣΟΣΕ θέλω να πω σε ότι αφορά την καταγγελία του ΣΣΒΕ ότι:
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014
H ΠΟΣ για τις αγροτικές κινητοποιήσεις
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών χαιρετίζει τον αγώνα των αγροτών και στηρίζει τα δίκαια αιτήματά τους.
Είναι αναγκαίο να ανατραπούν τα αντεργατικά, αντιαγροτικά μέτρα που θέλει να περάσει η Κυβέρνηση εφαρμόζοντας τις οδηγίες και τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η υλοποίηση αυτών των μέτρων θα
Η απάντηση του Βασίλη Μπέλλου στην ανακοίνωση του ΣΣΒΕ
Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή - απάντηση του συναδέλφου Μπέλλου Βασίλη στην ανακοίνωση του ΣΣΒΕ.Η απάντηση >
Έτσι όπως το γράφουν , οι μάσκες έπεσαν .
Για την ταμπακιέρα (ταμπακιέρα όπου 13 ωρο ) ούτε λέξη .
Οι συνάδελφοι στην Θεσσαλονίκη δουλεύουν 13 ώρες ημερησίως. Αυτό το δέχτηκαν ΝΑΙ ή ΟΧΙ .
Στην συνεδρίαση της ΠΟΣ έριξαν
Big Business 1,5 δισ. ευρώ στις... ράγες
Tης εργολαβίας το πανηγύρι !!!!!
Μεγάλα έργα «τρέχουν» στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ποιες είναι οι μεγάλες δουλειές και πώς μοιράζονται. Η προσπάθεια να μετατραπεί η χώρα σε διακομιστικό κέντρο. Οι αμαρτίες του παρελθόντος και η αναζήτηση επιπλέον κονδυλίων.
Ένα απέραντο εργοτάξιο, απλωμένο σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, στο οποίο εκτελούνται δεκάδες μικρά και μεγάλα έργα, είναι σήμερα σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Εκτός από τις μεγάλες εργολαβίες, που βρίσκονται σε εξέλιξη και έρχονται από το παρελθόν, καθώς
ΣΣΒΕ "Οι μάσκες έπεσαν "
Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος.
Οι μάσκες έπεσαν…..
Στις 7 Φλεβάρη η Π.Ε.Σ.ΟΣΕ με έγγραφο της προς τον Δ/ντη Κυκλοφορίας και τον Δ/ντα Σύμβουλο κατήγγειλε ότι στο τμήμα επιθεώρησης Θεσσαλονίκης ΔΚ/ΥΥΚΜΘ//Τ.Ε.Θ οι Σταθμάρχες δουλεύουν ‘’ επί 13 ώρες σε ημερήσια βάση την ίδια ημερομηνία , με δύο αναλήψεις υπηρεσίας κατά παράβαση της εργατικής νομοθεσίας’’.
Για λόγους αρχής ποτέ δεν σχολιάζουμε τις πράξεις
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)